myhello

Alla inlägg under december 2011

Av My - 11 december 2011 20:45

Mys med mamma och pappa..

Vi sitter i soffan  framför tven och driker glögg så här i julmörkrett... 

 


Av My - 11 december 2011 19:28

Ohhhh shit...

Satt på mitt golv och tittade på film(på min dvd som jag precis har fått,,, typ as glad)

Jag sitter med ryggen i mot min säng och över min säng är en cd spelare/radio och den hoppar i gång helt plötsligt..

Höll på att skita på mig... 

Okej jag vet jag är feg och rädd för mörker mm.

Men det har hänt så mycket konstigt på senaste tiden. 

Om det inte spökar då håller jag nog på att bli galen(är galen) 

     Det här var typ min min(sen ropade jag på mamma....

Av My - 11 december 2011 13:04

Hittade mitt nintendo  i en låda..(NÖRD,, jag vet) 

Hade glömt bort att jag hae en sån.

Det är ju fett kul att köra super mario.


Så skön helg man har haft, har värkligen kunnat sova ut så nu pallar man nog bem sista jobbiga badarna i skolan :) 


Den här helgen:

SOVIT

* Scrappat 

* Städat 

* Ätit ute (restaurang) 

* Spelat nintentoo 

* Tittat lite på tv 

* Haft almänt soft.. Bara varit (och det är väldigt skönt i bland) 



Fattar inte hur hon kan sjunga så bra för at vara liten( MEN rappen är inte lika bra) 

 


Av My - 10 december 2011 21:45

Så sjukt fint i stockholm,, med all julbelusnin.

Skulle på fin midag i dag men det blev ändrade planer så vi åt innne i stan i stället på någon resturang :D det var asgod mat, men jag vet inte vad restaurangen heter. 

                         Sjukt fint eller hur framföralt sergelstorg(fontänen). 


Av My - 10 december 2011 10:00

Jag vet inte vad jag ska skriva.......  

Vad vill ni läsa? 

Vad tycker ni är kul?

Vad tycker ni om? 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????





Medans ni tänker så tar jag en ficka XD 

Nej men seriöst har ingen aning = Värkligen ingen 

Av My - 8 december 2011 18:10



Midna tråder tyst det är i husen, tyst i husen...

Snart är det jul och jag har inte hunnit köpa en ända julklapp. 

                                             BARA 16 DAGAR KVAR                                                                               Det är så fint med alla ljusen i fönstret och den musiga julkalendern på mognonen som man kan vakna till.....                   









Av My - 7 december 2011 19:14

Följde med bästa emma till frisören efter skolan... och på tåget dit fick vi sälskap av en lärare XD (träffade typ 10 lärare på tåget och på väg till tåget mm inte särskilt kul) 

Sen efter Emma hade klippt säg så gick vi till ett Cafè i närheten... och jag drack varmchoklad med grädde :) och emma tog en macka. 

Sen typ åkte vi hem, så vi var inte där så länge......


På tåget hem:

EMMA: Ohh shit, akta 

JAG: Vad?? och hoppade två meter upp i luften.

EMMA: det var två snygga killar där, tur att jag han lägga undan min beskri (stavning har ingen aning men beskri är ju typ en kaka med klädd i) 

JAG : HAHAHAHA jag trodde det var kondruktören som kom och skulle säga till att ta ner fötterna från sätet... 

EMMA: HAHAHAHHAAHHHAHAAHAHHA

EMMA: Tänk om man hette axel i förnamn och ben i efternamn... 

JAG: HAAHAHAAHAH Eller Skål (Jag trodde vi pratade om knäskålen) 

EMMA: HAAHAHAHA va??

JAG: ja då blir det Axel Skål (och tänk om man säger Skål till honom om han fyller år då blir det Skål Axel skål...

EMMA: HAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHA

JAG: HAAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAAHHA

Emma: HAHAHAHAHAH

JAG: SKÅL AXEL SKÅL 


Okej ni tyckte inte att det var kul men vi garvade i hjäl oss men vi var ganska trötta då XDXDDXDDXD 


Etttt APEL ^^

                                     

Gammmmmla bilder 




       

aaaa det här brukar vi göra när vi har tråkigt... Kasstar löv och försöker få en bild och bakar cholkladbollar och kryper in i tunnor XD HAHAHAH



EMMA är bakom det första trädet....   

Herrååå

Av My - 5 december 2011 16:13

I morse gick man till skolan som vanligt, var sjukt närvös eftersom jag skulle ha prov och jag hade inte pluggat ett skit... 

Men då kom den bästa läraren och sa att vi skulle på teater så vi missar prover.

Skoja inte hur glada alla blev,, den hette "ung utan pung" den var sjukt bra mycket bättre än vad man skulle kunna tro och den handlade inte alls om det namnet är... 

Så det har varit en väldigt braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

       

Han med brunt hå är sjuuukt söt.. kanske inte på dem här bilderna men ,

jag lovar alla tjejer efter teatern pratade om honom XD 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards