myhello

Alla inlägg under februari 2012

Av My - 29 februari 2012 23:30

Hejsan har inte orkat skrivikt någonting, som ni vet är det lov... Har inte hänt något specielt, i dag var jag i stan med mamma, mycket trevligt <3 men tåget krånglade ju inte lite heller (tycker inte om tåg eller bussar). 

Btw har fasnatt i en serie jag hittade på youtube hihi den äger.. HAHA den handlar ganska mycket om bögar och att man ska respektera dem. (Älskar huvudrollen <3<3<3) 

Har inget att säga eller berätta för jag tror ingen orkar läsa om mina dagar.. 




Föreställ er en bild här för just nu orkar jag inte ladda upp någon  XD 


Men hare bäst flodhäst,

så skriver jag något lite mer intresantare när jag har hittat något intresant att skriva om.. <3 :D


Av My - 26 februari 2012 15:35

Hejsan hejsan, vaknade ca 9 och gick även upp, åt frukost och sen lärde jag mig dansen till
"sean den förste banan" för då kan man vara med i hans musik video XD (ska försöka få med emma på det) 

Sen åkte jag och mamma till håga för att tvätta bilen ^^ Ehh jag är inte så bra på att tvätta bilar har jag kommit på... 

Sen åkte vi och handlade mat och jag hittade 2 par skor (köpte båda).. ett par tofflor och typ stövlar :D 

Kom precis hem, vet inte riktigt vad jag ska göra nu :)

     

Av My - 25 februari 2012 20:24

Grymt bra låt ju(ni som tittar på melodifestivalen fattar vad jag snackar om)

aja dem var as bra för att vara rock :D brukar inte gilla rock...!! 

 

Dem måste ju gå vidare! 

Av My - 24 februari 2012 20:14

Äntligen är det sportlov som vi har längtat till sjukt mycket :D

jag har haft än bra dag i dag utom att hemkunskapen inte känns så bra..

Tror inte jag kommer ha så mycket uppdatering under sportlovet vet inte om jag kommer ha tillgång till data. 

Ha ett underbart sportlov och vila upp er, eftersom det är sportlov så får ni vell sporta lite också <3

            

Av My - 23 februari 2012 21:19

Det blir inget hemsedal det här året och inga skidor kommer sakna det sjukt mycket eftersom det är en av årets höjdpunkter när släkt och vänner åker skider en vecka och har fest på kvällarna.. Alla spelar sällskapspel och sjunger sånger som vi kallar för piiip här på bloggen, dansar och vissa driker så kallat inte coca cola. 

Vi åker ju med den fina äventyrsbussen ,dit upp och hem med massa mysiga filmer som spelas under hela natten medans man åker. 

Vet ni det bästa med den här veckan är att jag får åka skidor/ snowboard* med bästa TIPPE <3 

Men så blir det ju inte i år eftersom 24:an e då och prao och även konfirmationsmöte :( 

Tror inte så många fattar vad jag skriver om men det är en underbar vecka i alla fall och det är ju det viktigaste att veta <3 


Första gången på bräda XD   Jag är den här framme ^^

Av My - 23 februari 2012 21:07

För mycket att göra... 

Läxor, prov, bakning(tillklassförselning), söka prao plats m.m 

Jag hade nästan fått en plats allt var bokat men sen förstördess allt och jag hade ingen plan B Jag har sökt på en massa ställen men altid är det något som inte går.. :(

och i går så vad det thinking day och jag skulle hålla i det hela men jag mådde fett dåligt(så jag gjorde det bästa av sitvationen) sök på tinking day på googel om ni inte vet va det är... och sen när jag kom dit så får jag reda på att det är ledarsamling efter och det var jag inte ett dugg taggad över, men men jag fick sjuss hem av jackob... 

Tror allt kommer lösa sig bra och det är bara en skoldag kvar sen får jag ladda upp mig. och sen börja skolan i gen taggad på nytt. :D 

Det löser sig! <3

På mobilen är bilderna bra men sen när man lägger up dem på datan blir dem väldigt suddiga. ^^  

Av My - 21 februari 2012 20:22

Typ alla har feber/har haft feber.. Är värkligen i prick sonen för tillfälet alla runt omkring mig ligger typ hemma med feber, de är bara jag och några till som inte har varit sjuka jag hoppas att man klarar sig(tjänner att jag inte hinner vara sjuk nu)...

 just för tillfälet är det mycket som händer i mitt liv, dem veckorna som kommer nu är fullbokade med en massa saker, så jag måste hålla mig frisk :D

(tur att jag har bra imunförsvar) det är bara för att jag har fått i mig så mycket smyts i mina dagar, det är en fördel med att hela släkten är bönder XD 

        Mina ögon är inte alls stirriga nejdå! 


Av My - 21 februari 2012 16:23

Hur svårt kan det vara att hitta prao? 

Började med att leta efter udda saker som ingen annan tänker på, men hittade inget. 

Nu letar jag efter vad som helst dagis, affärer allt liksom men ingen tar emot prao... 

Har bara några val kvar så nu gäller det all sattsa på dem :D 

Men i värsta fall får man ju en plats från skolan och dem var inte så dumma faktist, eller jo vissa ^^

Vet inte vad låten hade med saken att göra men det är vell bra med lite sång eller...`??


Någon som har förslag på prao?? <3

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards