myhello

Alla inlägg under februari 2011

Av My - 26 februari 2011 11:51

hej på er! vakande tio och då började jag titta på pirates of the Caribbean (at world`s end) men jag hade tänkt åka och bowla eller vi hade tänkt....

och jag har kommit på vad jag ska göra på mitt lov, jag ska åka till tiffany i morgon, de kommer bli roligt för de va rätt länge sedan vi träffades. men jag ska inte vara där så länge så jag vet inte vad jag ska göra efter jag har varit där, men de är ett anat problem som jag får göra något åt då!! 


kanske kan fota lite också, fast de vet jag att jag kommer glöma så vi får se!                                             puss på er!

Av My - 25 februari 2011 18:09

hej! nu äre sportlov har längtat sen jullovet slutade, men jag vet ej vad jag ska göra på mitt lov. kommer säkert inte hitta på något så man kanske bara ska vila upp sig tills skolan börjar men på tisdag senast kommer jag ångra mig att jag inte hittade på något för då kommer jag vara utråkad!!   

Av My - 25 februari 2011 07:46

sitter död framför datan, ska snart till skolan men jag orkar inte....

skrev inget i går för de fans inget att skriva!! aja måste gå nu, hej då!  

Av My - 23 februari 2011 17:43

haj då daj! idag har det varit den bästa dagen(skoldagen) på läsge vi började inte fören 9.40 och sen på första lektionen tittade vi på film... sen hade vi no som inte alls var för tråkig, till lunch fick vi kykling gruta med ris. efter de gick jag och min vän och städade i de klassrum som vi skulle ha, på den lektionen hade vi veckans ny heter och vi skulle värka duktiga så när vi ändå va i klass rumet så skrev vi av vilka svar som var rätt... för er som inte vet så är veckans nyheter är de en fråge grej som man gör för att det är kul för klassen typ tror jag... men även fast vi hade skrivit av svaren fick vi ett fel, asså då är man dålig, hahahaha nu eller snart i alla fall ska jag och mamma på vatten gympa igen... de är rett kul!! aja jag kanske skriver någonting sen, ja sa kanske okej! 

Av My - 22 februari 2011 19:33

Såg på beck(monay man) i dag med en kompis, men bå handlar det ju om en bög som var fet cool ju men han bara dog, blev skyten i huvudet... blev mycket sur på tven   

dagen har varit mycket bra såg på film sista lektionen också as skönt...

i morgon har vi sovmorgon, jippi till 9.40 

måste dra! tjipp och hej leverpastej....

Av My - 21 februari 2011 21:59

hoj hoj! sitter och slappar, vi gymade med skolan i dag igen... och så fick jag göra klart mitt  spanska prov som jag inte gjorde förut eftersom jag gick hem. kom hem och åt och sen skulle jag till scouterna vi tittade på film och åt popcorn, haha det låter kanske inte som scouter men så äre, ska typ sova snart är mycket trött efter allt som har hänt i helgen och lite så. men tja då ska läsa lite tills jag somnar!! :D

Av My - 19 februari 2011 22:06

hej alla.. sitter nu med hanna hon som kommer från jämtland som jag har pratat om tror jag, hon är här och hälsar på över helgen så det är därför jag inte har skrivit.

men i dag va vi i sth och varit hos mina släcktingar, och sen gick vi och åt på kina restaurang. nu sitter vi och väntar pa att Emma och Amanda ska komma för vi ska ha lite roligt.....   

Av My - 17 februari 2011 10:08

Hej jag är hemma från skolan i dag med efs jag är sjuk... 

hade väldigt ont i halsen i morse men jag tog en kopp te som värkade hjälpa ganska bra och så är jag fortfrande förkyld snoret bara riner. ska lägga mig och vila så jag piggnar på mig så får man håppas att det blir skola i morgon.   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards