myhello

Alla inlägg under maj 2014

Av My - 26 maj 2014 16:45


  • Lördag: Marknadd 
  • Söndag: Jobb och morsdag 
  • Måndag: Skola, Packa och Kårpacning 
  • Tisdag: Paddlingshajk (forspaddling) med skolan 
  • Onsdag: Paddlingshajk (havspaddling) med skolan 
  • Torsdag: Scoutläger 
  • Fredag: Scoutläger 
  • Lördag: Scoutläger 
  • Söndag: Scoutläger 

Av My - 24 maj 2014 16:11

Idag skulle jag ha jobbat, men det blev inte så, utan jag har varit både på en stor loppis och sedan på marknad.
Jag hittade bland annat ett par coola skor(inga jag brukar tycka om, men dem va balla), klänningar och en röd skit snygg skinnjacka med FRANSAR!! Så det blev helt enkelt lite kläd schopping! 


Gårdagens kväll tillbringade jag med lite kompisar från min förra klass, det va väldigt trevligt, det va ju så extremt vackert väder också. Vi spelade pingis, tittade på en fotbollsmatch(live, inte på tv) och åt middag tillsammans. Jag blev väldigt nöjd med kvällen, grabbarna fick dock följa med oss tjejer hem, för man vill inte gå helt själv på nätterna. Dem är så snälla dem! 


   

Av My - 22 maj 2014 21:16

     


Idag har jag banne mej fått färg på benen! Äntligen ser man någonting, nej nej inte är jag beroende av att vara brun, inte skulle jag. 


Nu tycker jag att alla önskar mig lycka till för i morgon har jag mattenationella, hela mitt betyg hänger på det! nu ber jag till högre makter att det ska gå bra. 


Äppelpaj, svampsås, röda rosor, ikea påsar och lejonkungen är det jag avslutar dagens inlägg med! Kaos 


Av My - 21 maj 2014 17:09

   

Nu börjar alla avslutningar! Redan i kväll har jag senioravslutning, vi ska spela disney fråge spel och äta Dans glasstårta(bara sätt den på bild, då såg den sjukt god ut). Sedan i morgon så har jag avslutning i kyrkan, vi ska grilla och spela kubb. Sen är det inte långt kvar till skolavslutningen heller! Livet är på topp vill jag lova. 




Av My - 19 maj 2014 21:00

   

-Bling ska det vara! 

 

Jag har alltid hört att om man har ont i en dröm så har man ont på riktigt, jag hade i alla fall ont under mina fötter kan jag säga. Det är en som bizrr dröm så jag ska inte tala om hur den gick till, jag håller på att spy och så får jag ont i fötterna bara jag tänker på den. Men jag kan berätta att vita typ smala morötter ingick eller några andra rötter, dem va typ i min fot, sedan hade Keso mycket med saken att göra, alltså den där klumpiga ost klägget som ör ganska gott... dock kommer jag inte kunna äta keso på typ en månad nu men men. 
Man blir ganska rädd för sig själv, när man inser att ens hjärna faktiskt kommit på allt man drömmer! uscha! 

 


Av My - 19 maj 2014 10:45

             

Trevligt Trevligt 


Av My - 18 maj 2014 15:20

             

Av My - 18 maj 2014 14:53

           


Alla säger grattis till Tanja! 

I går tillbringade jag min dag i vingåker tillsammans med dem mest älskade, för det var nämligen 75 års kalas. Det var super trevligt. Smörgåstårta, fika och sedan grillade vi på kvällen, riktigt gott. 

Det blev en riktig höjdar dag och varmt var det också, det ända jobbiga är att det är en rätt långt till vingåker, men det gick ändå bra, vi köre "hitta först leken", så tiden gick gansak fort i alla fall. 

Vilket härligt gäng! 


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards