myhello

Alla inlägg under maj 2012

Av My - 28 maj 2012 19:33

Hoppas det gick bra! hade no prov i dag och jag är ganska osäker på det :D 

Annars har det inte hänt något speciellt i skolan. När jag kom hem var mormor här och lagade mat <3 

Efter maten skjussade vi hem henne, då jag fick i den att vi skulle hitta på någonting och mamma höll med 

så vi åkte och våldgästade en jobbarkompis till mamma XD Vi tittade på hans renoveringsobijekt och fick rabarber som vi nu när vi kom hem  tänkte baka rabarber paj på, men vi gjorde alldrig det :D

 


Av My - 27 maj 2012 19:29

I dag är det morsdag <3

Min mamma är allt för mig, skulle alldrig klara mig utan henne!! 

Jag älskar dig mer än någon annan på denna jord <3 


Morsdagpressent måste man ju ge <3 

'

Gjorde den här på dem sista träslöjds lektionerna   

Den här fick min mormor av min och mamma <3 det är en cardbox, när man öppnar den ser den ut så här:


Det står lite speciella saker på varje Blad/sida/någonting <3<3 Sen kan man vika i hop den till en låda i gen :D


 

Vi har scrapbookat hela helt själva, om någon vill göra en sån hemma... Gå in på youtube och sök på cardbox <3 


Av My - 27 maj 2012 18:20

Den här helgen som alla andra helger har varit fullbokad :D 

Lördagen började med att stå och sälja fikabröd på marknad för att få i hop pengar till våran klassresa, när jag hade stått mitt pass, hämtade mamma och pappa mig för att åka ner och gå på en stor loppis(hittade ett par as snygga skor för 30 kr... vilket köp!!) sen åkte vi och tittade på  youngblood som uppträdde.. När vi var färdiga där fortsatte vi till ett ny öppnat museum, inte riktigt min grej med gammla grejor men det var trevligt. 

När vi var färdiga där drog vi tillbaka hem och gick och tittade på hela marknaden, tills klockan blev 18.00 då jag och mamma hjälpte till att plocka ner vårat stånd där våran klass hade sålt fika... Nu kan det vell inte hända så mycket mer... Jo, vi bestämde oss för att åka till en asiat restaurang och åt en riktigt god midag ^^ Amaaaaacing!!


Den här dagen började lika dant, jag drog ner för att starta våran försäljning och stog där i 1,5 timme innan jag gick hem för att städa, när jag hade städat färdigt tyckte jag att vi skulle sola, så jag mamma och pappa drog till stranden och solade i en timme innan jag fick ett samtal av linnea att allt fikabröd var slutsålt och jag var tvungen att komma och ta ner bord och stolar och ta med kassan hem :D När jag var färdig med det åkte jag, mamma och pappa hem till mormor eftersom det är  morsdag, så firade vi henne och min mamma såklart ^^ 

Nu sitter jag hemma och ska försöka plugga men jag har ingen lust alls :O Men jag måste för vi har prov i morgon..

Hoppas ni också har haft en kulig helg <3 


           

 

Av My - 25 maj 2012 22:08

Just den här stunden kommer alldrig att komma tillbaka, varken dem roliga eller tråkiga stunder kommer alldrig att återupplevas på samma sätt en gång till! Många saker kan kännas i gen, men alldrig precis lika dant ^^ 

Ta vara på livet och gör det bästa av sitvationen i stället för att bara ge upp!! 

 


Av My - 24 maj 2012 15:47

Tjoo hoo, vist har jag bra uppdatering... eller?? Nej men jag har inte haft orken eller tiden.. 


Kom precis hem från konditions test i skolan, jag tyckte det gick bra om man jämför med förut men om  jag hade gått i nian hade jag inte blivit godtjänd :O Men jag är nöjd i alla fall. 


I morgon ska jag till ungdomsmotagningen :) som jag har längtat... Nej men alla tjejer i klassen ska dit och typ prata, och jag är ganska duktig på att prata, så det kommer gå fin fint (det är bra för vi missar musik provet.:D) 

 


Gammal bild <3 

Av My - 21 maj 2012 21:03

Äntligen är dem hemma, nu har man suttigt och lyssnat på en otrolig Dubai resa (lite avensjuk man blev då) <3

Dem har bott på ett fem stjärnit hotel och varit på massa utflykter (ridit kamel, surfat i öknen och badat med delfiner mm) :D 

Ett tips åk till Dubai, det är ett helt unikt land och alla jag känner som har varit där har blivit förälskade :D 

Dubai är inte likt något annat land ^^ 

Om ett eller två år ska jag få åka med dit... längtar redan <3<3<3<3

När dem kom hem fick jag en rätt cool present, det går bara att köpa i USA och Dubai typ :D 

Jag fick 3 saker från victoria secret  och sen 2 saker till "Tack så himla mycket"

   


Av My - 20 maj 2012 19:45

Hejsan svejsan, nu har man varit på ett fyra dagars pirat läger, det har nog varit ett av dem bästa lägren jag har varit på. ^^ <3 Det har varit super fint väder och vi har gjort en massa roliga saker. 

Bland annat: Padlat, lekt, solat, varit tillsamans med ett gäng folk och haft lägerbål. 

Jag har haft det kanon bra och mina föreldrar har det också kanon bra för dem är i Dubai med sitt företag <3 

Saknar dem <3 

Dem kommer hem i morgon! 


Här är några av mina ledare! 

 

Här är juniorernas tält :D Våran grupp hade ett mer scoutigt tält, fast det saknade pinnar ^^ 



Av My - 16 maj 2012 16:36

Nu har man precis varit och färgat håret rosa...  Vad tycker ni?? <3



Nej det är såklart att jag inte har, om jag nu skulle vilja så får jag inte! 

  Och om jag skulle få, så vill jag inte.. eller?? xD Kanske inte rosa. 


Snart ska jag ner till scoutlockalen och packa inför morgon dagen 

FÖR DÅ ÄR DET LÄGER <3 

Jag kommer troligtvis inte hinna blogga i morgon, så det här blir nog det sista på 4 dagar/5 dagar. 

Det är pirat tema, HAHAHA och det tyckte mina föreldrar var kul, så dem har köpt världens derekt till mig XD

HAhahah, lite pinsamt om ingen annan har klätt ut sig ^^ 

Men men, jag ska föregå med gått exempel för mina miniorer <3 


Hörs <3

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards