myhello

Alla inlägg under juli 2014

Av My - 10 juli 2014 14:46

                                                                                     Spoky! 

Vet ni, jag är bränd like a kräfta, det svider men vi hade en skön dag på stranden om man ska se det possetiva med det och det brända kommer ju faktiskt övergå till brun färg sen. Jag och mamma låg i alla fall på stranden hela dagen med picnik och allt man ska ha för en perfekt stranddag, det va så himmla myigt. 

  Efter bara legat och slappat på standen, då och då kanske tagit ett dopp så fick jag göra av med energin när jag, mamma och Jakob åkte och danasade. Dans är en väldigt speciell sak, det kan vara sensuellt, vackert, coolt, ballt eller bara rent utan fantastiskt roligt. 
  Dagen tog inte slut efter två timmars stuuttsande utan då begav jag mig till vickan för att bara ha en trevlig kväll och natt. Jag och amanda sov där och efterosm vickans rum är så pass litet fick vi äran att sova i husbilen. 




Av My - 6 juli 2014 22:05

Fredag: Mysig pizza och filmkväll (natt), underr dagen träffade jag även min mormors syster och Karl Arne, super trevligt! Altid lika kul att umgås med folk man tycker om! 


Lördag: Sol och bad på eriksdalsbadet och efter det country festival där vi dansade och hade väldigt kul! 

Tillsammans med familjen, gudmor och Jakob! 

 

Söndag(idag): Fika och krattat på farmen, sedan åkte vi och dansade line dance, vi trodde det var för nybörjare i dag, men tydligen inte. Hard core linedance blev det(vi gjorde vårt bästa och vi va riktigt duktiga måste jag säga) 


Nu måste jag även få visa er del två på after ever after som jag la upp för massa länge sedan. (bra sverige) 

Av My - 3 juli 2014 08:43

  Under denna vecka har jag som sagt varit ledig, jag har bara tagit det lungt, gjort allt man behöver göra och träffat kompisar, en riktig sommarlovs chill vecka. Kvällarna har mäst spenderats med Amanda och Jakob även morgondagen kommer bjuda på det. Jakob gjorde hemmagjord pasta till oss i går, det va fan coolt, alldrig ätit det förut vad jag vet. 
Eftersom jag inte varit så aktiv under veckan och inte orkar skriva dag för dag så får ni dem här fantastiska små orden som representerar dem i stället: Storstaden stockholm, afternoon tea, sällskapsspel, telefonprat, massa olika vänner, coozzzzi och chill! 

Av My - 1 juli 2014 14:40

       

 
Mina foton!


Men om ni vill se min kompis som jag snackat om tidigares foton så kan ni klicka HÄR!

Av My - 1 juli 2014 11:40

     

Ett lite sent  helginlägg, men så fick det bli. Jag va på en extremt väldigt bra fest, allt va så bra planerat och det blev riktigt lyckat. Min kära syster kom hem i helgen för att vara med, det va så himmla kul att träffa henne igen som jag har saknat henne! Det va massa månader sedan vi träffades, tiden har gått så himmla fort. 

Bilglass amanda är bäst! 


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards