myhello

Alla inlägg under juni 2013

Av My - 17 juni 2013 09:12

GRUNDSKOLAN ÄR ÖVER!!! 

Dagen jag har längtatt efter hela mitt liv har äntligen varit, jag har gått ut grundskolan. Jag hade en helt fantastisk dag med blandade känslor, jag grät för att jag var glad och för att det var jobbigt samtidigt. 

klockan 9 på mogonen började min dag i skolan. 9.30 började allt spektakel med rosutdelning till niorna, klasslåtar, stependieutdelning mm mm. det hände i gympasalen. 

Efter allt det som tog ca en timme, samlades alla klasser i respektive klassrum där man fick betget och så läste våran lärare en liten text om varje persson. TREVLIGT! 

Sedan för alla nior var det lärarfika, man fick säga det sista till alla lärarna och springa runt och krama på alla <3

Kommer sakna vissa av dem så sjukt mycket, men det kommer nog fler bra. 

Jag delade även ut lite presenter från hela våran klass till dem tre klassföreståndarna vi har haft genom åren. 


När jag kom hem så blev det fika med Mamma, Pappa, Syster yster carro, Mormor, Linus, Linnea och Sigge så klart. 

Fick massa fina blommor och lite presenter. TACK SÅ MYCKET! 


Sedan fortsatte kvällen med middag på freja! Men då var Guss Guss med i stället för mormor. 

Tack alla som gjode det till en fantastisk och minnesvärd dag! <3 Älskar er! 

 

           

Ja, jag är den som sticker ut, ville inte vara vit eller svart som alla andra! 

HAHA VILKEN KLASS! 

 

Inlägget är lite sent men ändå! 


 

 

Av My - 15 juni 2013 10:43

Dagen börjader med träning inför skolavslutningen, sedan fick vi typ 3 timmars håltimme då jag random hamnade hemma hos Alex med Adde, Jonathan, Amanda, Ida, Emelie, Vickan och så klart Alex. Alex har en fantastisk pool och vi kände lite på vattnet och han sa att vi fick bada om vi ville. Jag och amanda orkarde inte hämta badkläder men bestämde oss för att bada ändå men med kläderna på, och då helt plötsligt förvandlades allt till ett poolpart alla badade förutom Emelie och Ida, det blev även hög musik och drinkar (ja alkoholfria, för er som nästan blev oroliga). Planen var att vi skulle börja klockan 13.00, för att fortsätta träna men då på klasslåten, men dem ändrade tiden helt hucks flucks, så jag och amanda fick gå tillbaka till skolan med blöta kläder(dem andra bodde så pass nära så dem hade badkläder). 

Senare på kvällen bestämde Jag, Amanda och Vickan att vi skulle äta ute, som sista tjej grej innan vi slutar, men efter maten så ville ingen av oss riktigt gå hem så vi drog till Alex i gen och kvällen slutade med monopol mys ute på hanns altan, Riktigt trevligt! 

          

Av My - 8 juni 2013 21:11

 

I går var man och tittade på The Poodles, dem var riktigt bra. Sjugt snygga, ja jag vet att dem är mycket äldre än mig men ändå! Dem spelade i ca en timme sen skrev dem aoutografer. En timme innan dem skulle spela bestämde vi oss för att vi skulle dit, vi hade inte änns tänkt tanken innna. Men det blev en riktigt bra kväll, älskar spåntana grejor, då det mäste blir bättre, för då har man inga förväntningar utan det kan bara bli bättre <3 


 


Av My - 7 juni 2013 19:21

De här med enbart foto blogg var inte min grej, så vi återgår till det vanliga. 

Det har hänt en hel del på sista tiden, bland annat håller min tid i grundskolan på att rinna ut. Det är bara 4 skoldagar kvar. Pirrit! 

sista veckorna är helt otroliga, i måndags agerade jag statist tillsammans med 40 andra elever från min skola,vi skulle då vara elever på en skotteskjutning på en skola, allt var en övning för polis, brandmän och ambulans personal så dem viste inte att allt var fejk. Extremt roligt! jag var den ända av eleverna från min skola som fick vara med och värkligen spela teater (satt då och grät, låtsades vara chockad) som dem gick på. Och för att det var så bra så spred sig det och jag fick en erbjudan om att vara med i en teater grupp. JAYY!!! tagga mannar! 


Sedan i går så var den stora dagen i mitt liv SKOLBAL! hade riktigt roligt och alla var så himla fina, det blev fördrink sedan tre rätters middag och efter det rejv party typ! En riktig kanon kväll. Tack alla som gjorde det till en fantastisk och oförglömlig kväll <3 Whit love! 


Lite foton från gårdagen! 

         


Kommer fler foton! 


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards