myhello

Alla inlägg under juli 2011

Av My - 31 juli 2011 20:49

i går var jag ju på fest hos matias, det var väldigt kul/ trevligt men en av dom bästa personerna var inte där :D men jag hade lina och lowa så det blev sjukt kul ändå vi dansade rätt mycket och eftersom det var grus så har jag rett ont i fötterna i dag eller dom är ganska trötta i alla fall..

(det gick lite hätt till runt fyra snåret) 


juste innan festen så var jag med sanna, patrik, lollo, daniel, liv och vide på marknad och sen åkte vi till daniels föreldrars gård och tittade lite. 

<3  


matias har tre sjukt söta kattungar men jag har bara foto på en,,, så sjukt säta!

   

Av My - 29 juli 2011 20:08

tjooo hooo,

idag har jag och mamma bara setat med naglar :D^^^^^

lite seriöcare än i går...   först lekte vi bara med färger och mönster m.m

   här är det naglacket jag ska ha på mig till fästen i morgon för jag ska ha guldiga och gruna kläder... jag har blommor och pälor också men dom syns inte på fotot..

   nu ser man blommorna mer :D ^^ 

<3<3<3<3

herå:

tror inte att jag hinner göra ett linlägg i morgonför vi åker tidigt :D för innan festen så ska pappa grilla två grisar,, och det tar ju sin lilla tid  

Av My - 28 juli 2011 18:50

målat naglarna,, inte så seriöst men i morgon blir det väldigt seriöst..

1     

2     sen när det var klart!!! :D <3 

 
Av My - 28 juli 2011 11:02

tjenare,, 

och godmorgon har precis duchat. för mitt hår var gätte äkligt usch! 

ska åka till lantmännen i dag och köpa gift :D 

haha och sen ska jag och bada :D hoppas det blir fint väder..

   

Av My - 27 juli 2011 21:10

ockej en till sak jag älskar är drinkar så nu dricket jag en sanfransisko (vet ej hur det stavas) 

:DDDDDDDDDDDDDDD

   Kom i håg att läasa alla inlägg som jag gör för i dag har jag ju gjort 3 st typ rekord i min värld ! :D:D:D Pöööös alla sötnosar 

Av My - 27 juli 2011 20:56

okej just för tillfället är jag typ kör i micheal jackson han är bara på grymt cool 

och jag är så sjukt stålt över att jag har hålt mina händer i hans handavtryck :D OMG vad han äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3 :D :D   

Av My - 27 juli 2011 20:17

OMG OMG OMG OMG:::::::::::::: okej jag vet ej riktigt vad jag skulle säga... 

för jag har bara städat i dag och fiksat lite grejor 

men jag kan ju säga att jag var med emma i går kväll fast vi va typ bara i en timme men vi han prata i alla fall och det vr det vi ville :D ^^ 

kanske ska dansa lite har presic lärt mig bead it dansen( michel jackson <3)

seriöst mitt liv är roligare än vad jag skriver får jag hoppas för annars har jag inte så mycket liv..


Men i helgen blire fest 

Like like like like


     OJ lite fjortis det här såg ut?? :///// mysen 

Av My - 26 juli 2011 19:47

Are you series, jag vill börja dansa i gen, har sett videos på när jag var liten och dnsade på kyler(en tjänd danskola i stan) jag var ju sjukt duktig och sen slutade jag men jag vill ju inte börja på ösmo danskola hatar den.

vill börja på kyler i gen men man kommer ju inte in där det är för många som vill det.

och dom har ju inte plats för alla,

hade tjansen när jag var mindere men nu är den borta... 

Fan va kul det hade varit,,, 

jag dansade jazz 

Men nu vill jag dansa mer pop/streat (stavning) 

:D ^^ ://///// Moisen Poisen

     Rossssa/Gröön 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards