myhello

Alla inlägg under december 2011

Av My - 20 december 2011 19:45

Vem kom på att man kunde Puffa folk?? 

Det är det kvällarna går åt till... Eller nästan i alla fall eftersom man inte vill förlora :D 

 

Av My - 20 december 2011 19:31

I morgon går vi 1 och en halv timme i skolan och sen är det JULLOV.... 

Såå himmla skönt och sen är det julafton och det längtar man till nu när man har köpt alla julklappar och tjänner sig förberädd. 

Har ingen aning om vad jag ska göra i morgon efter skolan.... Vet faktist inte vad jag ska göra på hela jullovet (och det är väldigt skönt) att inte vara uppbokad. 

Va typ det jag skulle säga, Hej då  


VÄRLDENS FINASTE BÄSTASTE MAMMA <3<3 (men hon ser lite arg ut på dem här bilden men det är hon inte) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3   

Av My - 19 december 2011 18:19

Tror jag börjar bli sjuk. 

Gud va jobbit så här inte till jul men jag har väldigt ont i huvud och typ fett seg och fryser. 


 

Av My - 19 december 2011 17:55

I dag var vi på statsvandring med skolan...

Vi skulle ta foton på speciella saker med gruppen. :D 

   

Här skulle vi leka kör XD 


     Allllllmäna bilder bara... 


Och vet ni vi träffade SORAN ISMAIL  Fan va coolt... Eller vi blev typ sjukt glada när vi såg honom. 

Här är emma och louisa med honom..

För resten av bilderna var as suddiga :D   


Ska försöka mig på en ny header senare (hej då) <3<3

Av My - 17 december 2011 23:45

Efter vi kom hemm har vi... 

* Tagit upp granen(första gången vi inte har en levande gran

*Pyntat granen 

* Gjort rimm till alla julklappar 


 Den är inte färdig vi ska ha mer pynt från källaren.



  Julrimm


Valde ut några rimm.. som jag tykte var bra

Om ni gissar rätt på alla så ger jag er en juklapp så komentera..   



I Sann bartänder anda, du i denna kan blanda.

Vad kan det vara??  

Nu kan det bli liv, God jul du har fått en kniv.


Vad är det?





På denna kan ni räkna ut kubiken, vi hoppas du inte blir besviken. När den i höstmörkrett kan lysa och då kan ni sitta och mysa, så ni slipper frysa.

Hmm vad kan det vara?

Om du inte vill se ut som älgen, utan som renen. Kan du ta detta på benen eller hela kroppen om du vill bli fin i knoppen...


 Nu är det bara att gissa så kanske du får fnissa..

(altså åt din present som du får när du vinner










Av My - 17 december 2011 23:10

Hej i gen.. 

I dag fick jag min födelsedagspresent eftersom när jag fylde år fans den bara att beställa men nu har jag fått den.. 

Är sjukt nöjd, ingen av er vet typ va det är men det är en scrappbooking maskin som är as bra man kan göra massa grejer med den.. 

Tack MAMMA och PAPPA <3<3<3

     



Av My - 17 december 2011 18:00

OMG, Nu har jag handlar julklappar i 8 timmar är så sjukt less på det men jag har fortfarande flera julklappar kvar.. jag måste typ handla till 20 personer samanlagt :D

Vi firar altid jul hos min moster och kusiner och massa annat folk så det blir än del. <3<3

Men julen är så himla trevlig och mysig men förberedelserna innan är lite jobbigare. 


 

Kvitttttto på allt vi handlade...  Litet?? eller nej?? Blev väldigt långt, har nog aldrig sett ett sånt här långt kvitto. 

              

Av My - 16 december 2011 22:48

Ska nog dejta kudden nu. 

i morgon blir det julklappashandling.

Vet inte vad jag ska köpa till folk är så sjukt svårt.


Vilka ska ni ge julklappar till?? eller fira jul med??

HAHA vet inte äns vilka jag ska ge till. 

Har så många att handla till, vet inte om jag har råd. Skulle vilja ge julklappar till så många fler. 

Svår det här framföralt när man inte vet vad man ska köpa. 


Jag har en prefekt julklapp till 3 av dem men jag har inte köpt den än och jag kan inte säga vad det är för jag vet att vissa av dem läser min blogg...

Hade värkligen velat lägga upp bilder på det jag tänker på men tyvär... 


Aja ska dra mig nu vi hörs kanske i morgon om jag har tid och ork. 


Puuuuuusssss 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards