myhello

Alla inlägg under januari 2012

Av My - 31 januari 2012 19:58

I dag är der sista januari så idag fyller linnea 15 år :D GRATTIS 

Till hennes ära: 



   

 Hon kommer inte gilla att jag har lagt upp dem här bilderna... 

Men hon är ju så fin <3






Av My - 28 januari 2012 19:13

Tjosan tjosan, i dag åkte jag in till stan(stockholm). För att möta Tippen(tippe, tiffa)


Vi skulle gå på bio men planerna ändrades, eftersom det inte gick någon bra bio och den ända som var bra skulle


gå nio i kväll och vi orkar inte vara där så länge. 


Så i stället för det gick vi runt i några affärer, hittade väldigt mycket fina saker men jag köpte bara 2 grejor.. 


Efter det gick vi och åt, sen hängde vi på kultan, man hade utkik ända till donken. vi satt där ett tag och fotade


med camwow... 


Sen viste vi inte vad vi skulle göra men vi ville ju inte åka hem eftersom vi inte skulle få se varandra på så länge....


Så då gick vi och tittade runt lite på drottninggatan XD Det var tur att vi just valde den gatan för där stog en


sjukt cool kille som sjöng och spelade gittar.... OMG han är ssssssssssssssssssååååååå sjukt bra, älskar honom... 


Vi satt där typ en haltimme och lyssnade, jag spelade in för att ni skulle få höra honom men vi råkade prata hela


tiden om massa saker som ni inte vill höra.... Men ni kan ju föreställa er att ni sitter och lyssnar på en sjukt bra kille som spelar massa godingar. 

                         

 

DET VAR DET HÄR JAG HANDLADE!  

Det är typ min dag...


Hej Då

Av My - 27 januari 2012 20:16

Asså orkar inte, när man är trött så är han sjukt rolig... HAn e så random 

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA tror jag är övertrött..

Min och emmas humor när vi är trötta..... 

XDXDXDXDXDXDXD :)


Tror ingen vuxen förstår det här, det är typ ungdomshumor.. 

Av My - 27 januari 2012 19:57

HAAHAHA i dag fick vi göra grillspett på hemkunskapen... 


Men det var bra för ingen åt mycket till lunch (eftersom det var så äkligt).... 

Skumm dag, lite tjej bråk... eller en e sur på alla men många vet inte äns om det :D 

Men ja den persoen kanske har det lite jobbigt nu.. Det ända var att den anklagade mig för någonting jag alldrig har gjort eller skulle göra.... 




HAHHAHA siken grej jag och amanda äger på att laga mat XD  

Av My - 26 januari 2012 17:51

TJoo i dag kom mina skal :D 

 

Ser ni det där svarta bumpern en sånn har jag i rosa också :D 



Nu ska jag på zumba med EMMA HAAHAH <3<3 

Tagga :D HAHAHAHA roligt... 

Av My - 24 januari 2012 22:30

Ska snart sova, godnatt alla sötnosar

dröm sött

 

Av My - 24 januari 2012 15:52

HAAHHA i dag åkte vi skridskor på gympas, fett nice älskar skridskor men man får fett ont i fötterna efter ett tag XD

Men det får man ta <3<3 

Sitter och pluggar nu, skrev in 30 glosor i går på datan så man kan plugga på dem lättare och nu när jag skulle öppna up dem så var dem borta, orrrkar inte skriva dem i gen tar ju typ en tiiiiiiiiiiimme.

Snart ska jag äta sen ska jag vara ledare XD Träffa alla söta små barn. 

   

skulle vända den men ajg glömde så nu fick den bli sne XD 

 


Hej då <3 

Av My - 23 januari 2012 21:20

HAHAHHA i dag hade vi experiment i skolan :D Ganska roligt eller roligare än vanlig lektion.. 

Vet inte vad jag ska berätta. jag gör inte så mycket mer än plugg och vänner :D Vet inte vad jag ska skriva om :D

   

   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards