myhello

Alla inlägg under februari 2014

Av My - 28 februari 2014 17:35

 


Behöver jag äns säga någonting mer? 

Vatför levde man inte då är ju min fråga?

Jag älskar färg, älskar deras hår fresyrer!

Framförallt älskarr jag deras kläder!

Jag tycker 80 talet är för jäkla coolt 

FANTASTISKT! 


Btw: Kärlek till killar med långt hår(framförallt om det är lockigt eller lagom långt och sitter i toffs) 

 

Av My - 28 februari 2014 15:35

Efter att ha tillbringat 26 timmar på ett spa är man renare och mjukare än någonsin, efter masager, meditiation, bad och bara sitte i supermysiga fotöljer och läsa, med riktigt god mat, fyra rätters middag och frukostbuffe. hade det superbysigt i lugnet tillsamans med mamma. Vi är inte en lungn familj vanligtvis, men det här kan man vänja sig vid!

     

 

Äckta vardags lyx! 

Av My - 26 februari 2014 19:38

Nu försöker jag enbart friskna på mig från förkylningen jag drog på mig i lördags, precis inför sportlovet. 

Det är nu rubriken kommer in, man får äta glass när man är sjuk, man får bara ligga och titta på film och lata sig. 

Men i stället för att bara ligga på sofflocket så scrapbookade jag lite också. 

Imorggon beger jag mig på spa tillsamans med mamma, hon fick det i 40 års present för två perssoner och eftersom inte pappa är något "fan" av masage och tystnad så valde mamma att ta med mig. Så i morgon är det bara lyx som står på schemat. 

Som ni ser så har jag ändrat om lite i gen, jag tyckte om den gamla headern men kände ändå för att byta, så kan det gå, när inte haspen är på. Till tippe: "so it can co when the hasp isent po"

 

     



Av My - 25 februari 2014 10:11

Gårdagen spenderade jag i stockholm, till en början träffade jag en kille som jag har snackat med ett tag, det är en kille som går i min kompis klass och han är scout. Vi fikade och snackade mest, the typical lära känna varandra, väldans trevligt. 

Sedan så åkte han hemmåt och jag stannade i stan för att sedan träffa några kompisar, vi gick och bowlade på kungsgatan och allmänt umgicks, vinnaren blev Majsan, det var ett tag sedan vi hittade på någonting tillsamans, dock traffades vi förra veckan på kalajs, men det blir inte samma grej. Så vi passade på i går, då alla hade andra planer för resten av veckan, bland annat så ska Tippe åka till london/londoff, Lowisen ska till några vänner och Majsan har konstant träningar. 

Men i helhet vart dagen riktigt trevlig, det slutade med att jag och mamma satt och pusslade klart ett 3D pussel på kvällen. 

 

 

Snyggis minen nr1, nej jag är inte seriör när jag tar sådanna här bilder.

 

     

Du kanske tycker det ser enkelt ut... det är det verkligen inte

 


Smilet ser ju inte alls fejkat ut.. 



Av My - 22 februari 2014 14:56

Jag har nu offecielt hittat till bloglovin, följ mig där, så kan ni se enklare när jag har laggt upp ett nytt inlägg! 

Det finns en knapp i menyavdelningen du kan klicka på eller klicka HÄR! eller där -->



BLOGLOVIN

Av My - 22 februari 2014 14:42

 

Fotade lite i vattentema!

 

            '

 

Här  

Av My - 21 februari 2014 19:48



Nu är det Sportlov! ibland är det riktigt skönt att vara ungdom, alla dessa lov, tänk vad skönt. 

Pass på att njuta, livet blir nog inte enklare än så här! 

Jag har inte planerat någonting jätte speciell under lovet, det är än del som ska hända men inte under några spesifika dagar, det kommer bli ett almänt skönt lov, tror jag. Det kan ju bli så att det slutar med att man bott hos en kompis hela veckan, det brukar typ sluta så. Vi får väll se! Tänkte hälsa till mitt hjärta Hanna som har/ska/håller på att operera örat igen, hoppas det går bra sötnos! Klika HÄR och läs hennes blogg--> 

 


 

 

 




 

Av My - 19 februari 2014 08:08

Min skolas frilftsdag var igår, en dag där dem uppmanar alla på skolan att göra en akrivitet, gärna utomhus. 

Jag valde att åka till Romme, dem flesta har ju varit i Romme tidigare men inte jag, jag har bara åkt skidor i norge och i kungsberget. Men Romme var faktiskt väldigt fint, det var större än vad jag trodde, fast extremt mycket folk(enligt mig). 

Min dag började klockan 4 på morgonen då vi skulle sammlas i skolan 6, sedan tog bussresan tre timmar, när vi väl kom fram så var det bara att sätta på sig grejerna och börja åka eller inte riktigt så enkelt för mig och Perry för vi hyrde grejer där och sedan skulle vi försöka få tag på Katta och Clara, det gick så där kan vi säga. Men tillslut så gick allt super bra och jag hade en super trevlig och mysig dag. Jag kom väll hem runt halv nio, då var jag trött vill jag lova. 

           

 

  

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards