myhello

Alla inlägg under december 2013

Av My - 30 december 2013 21:42

Jag tänkte bara buga, niga och bocka för ett fantastiskt år! 

Mitt förra nyårslöfte vad att 2013 skulle bli mitt år och det blev det. Detta år har gett mig så mycket och året kommer sluta med bravur. 

Så mycket erfarenheter, upptäckter och så mycket roligt som har hänt. 

 

Gott nytt år, vi får hoppas att nästa år liksom det här blir riktigt bra! 

 

 

20 års fester, födelsedagar, poolpartyn och bal. Jag har fyllt sexton år, gått ut nian och börjat gymnasiet, ett fantastiskt gymnasium med roliga utflykter, en fantastisk resa till österike med klättring, vandring i berg och canyoning. 

Jag upplevde en fantastisk sommar med Närcon, konserter, allsång på skansen, high chaparall och en massa annat bus och skoj med vänner. Fick även vara med om två väldigt bra scoutläger, ett piratläger och ett cowboy läger, kyrkläger och sedan ännu mera pirattema då min älskade mamma hade ett hejdundrandes piratparty. 

Jag har mött nya personer och även personer man inte träffat på länge som min älskade hanna. 

Innan dagen kom då jag slutade nian fick jag vara med om en underbar skådespelarerfarenhet, då man fick för första gången åka ambulans och vara med om skottesjutning tillsammans med dem sötaste tjejerna som alltid kommer finnas i mitt hjärta. 

Och allt detta avslutas med den mysigaste julen i mitt liv tillsamans med min familj och i morgon tar jag del av den sista dagen av detta år tillsamans med familj och vänner, med skogsutflyxt, bastubad, finmiddag och sedan så klart champange och raketer. 

 

FINNS INGET ATT KLAGA PÅ!! 

 

 

 

 

 

 


Av My - 30 december 2013 21:13


Under ett antal dagar har två av mina älsklingspersoner varit här på besök och vi har hittat på massa skoj, bland annat shoppat, bowlat, simmat, bastat och tillbringat en hel dag med sminkning och fotografering. Helt underbara och mysiga dagar, helt perfekt så här på jullovet. 

Jag tänkte nu visa än del av dem bilderna som blev tagna, kan ju bara medela att många bilder som skulle vara roligt att lägga upp, kommer inte upp av ren självbeavarelsedrift, för jag lär få igen för det...



                                         

Nej jag är inte lesbisk.. Vi är bara almänt superbra kompisar och sådana kompisar får man pussa hur mycket man vill!! 


                 


Det var inte riktigt planerat men det blev lite mer erotiska bilder!... Eh ja, kolla om ni törs eller skit it! 

       


Kärleken till er efter dessa dagar är obeskrivlig!  






Av My - 22 december 2013 22:45

Det bara fortsätter, hela gårdagen var det julstädning. 

Och denna dag började så här: klockan 9 på morgonen. 


Ingen i min familj tycker om att handla julmat, så i år gjorde vi en tävling av det, vi delade upp allt vi skulle ha på fyra.. Och körde sedan tävling på Ica maxi, försten som plockat alla sina varor och sprungit till tidningarna vann!!!! Haha ehh dem som jobbade där bara skrattade åt oss!  jag kan ju bara berätta att vi han handla allt vi skulle ha på mindre än en halvtimme och jag och mamma kom på delad första plats!! Kul var det i alla fall!

 

Sedan scrappbookade jag ettjul kort som jag värkligen ville skicka till en viss person, vi har slagit in julklappar och bakat knäck, lakritsknäck och ischoklad. Godis är gott! 

 

       

 

Tyvär kan jag ju inte lägga upp bilder på julklapparna jag har köpt för man vet ju aldrig vem som får syn på det hör inlägget. 


   


Här är lite mysiga julkläder som inhandlades i fredas! Supernöjd!  



julen närmar sig, blir bara , mysigare och mysigare!

Av My - 20 december 2013 20:48


Dem är i detta klipp inuti en lastbil där dem ska göra en del grejer, medans lastbilen kör helt galet... 



Riktigt roligt, det är bara att gå in på toutube och söka på Ylvis och fortsätta titta på deras galna videoklipp, dem gör allt mellan himmel och jord... 

Shoutout till dem!!!!! 

Av My - 14 december 2013 15:21

"Granen står så grön och grann i grottan, granen står så grön och gran i grottan, tralla lalala lalala"

Ja jag hoppas då att alla tittar på julkalendern, Barna hedenhös uppfinner julen, så himmla bra. Man kan alldrig bli för gammal för det. 

Här hemma är det nu julpyntat och fint in till julen och nu är det bara en vecka kvar i skolan innan man kan gå på jullov och bara njuta med julgodis och julmust. 

Änsålänge ligger ingen snö på marken, som jag själv tycker är ganska skönt, slipper stressen med försenade och inställda tåg och sedan får man ha föreldrarna hemma då dem jobbar med snöskottning. 

 

       


Lite pepparkaks bak med alla vänner i kyrkan, snälla prästen utanför och till och med en gravsten

med mitt namn på. Väldigt fin kreation, sådant kan 7 st ungdommar skapa. 

   


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards