myhello

Alla inlägg under december 2012

Av My - 31 december 2012 13:53

Gott nytt år allesammans!! <3 nu bejer jag mig mot Täby! Klockan tolv kommer jag stå på ett berg och titta på över en miljon raketer... Man ser hur långt som hälst i vanligafall men inte helt säkert nu eftersom det ska bli mulet :(!!! Och regn!! Hur tänkte han nu? <3
Tippe kommer också! Awesome!

Hoppas 2013 blir ett riktigt bra år för er! Med all lycka <3 :*

Extra gott nytt år till farmor, Bosse , Hanna, Tanja och Karl-arna! Som jag vet läser min blogg!! Massa kramar, älskar er! <3

Glöm inte titta på grevinnan och betjänten i kväll runt klockan 19.00-20.00 är inte säker!! På 1 an !! Tradition!!!!!



Av My - 30 december 2012 21:21

Haft en bra vecka?
Vad bra, samma här!
Today var jag, mamma och pappa på något utländskt varuhus! Vi skulle igentligen ha tagit en långpromenad med varmchoklad och mys! Men vädret gjorde oss att ändra planer!
Och när vi va i det där varuhuset så hittade jag en massa roliga utländska drycker och lite annat roligt(som vi ville smaka på eller saker till mammas kosammling med kor på sig) bland annat sån där dallrig pudding som i barnprogrammet bananer i pyjamas ni vet, genomskinlig, dallrig, i fina färger! Sånt pulver så det var bara att blanda ut med vatten och lite andra grejer!
I alla fall, så köpte jag en sån för att testa xD!! As kul när jag mamma och pappa skulle komma på hur man skulle göra när beskrivningen var på polska och arabiska ( tror vi typ) hahah skit kul va det i alla fall! Men den står i kylen nu så jag tror att vi lyckades!!! <3

Av My - 25 december 2012 12:16

Av My - 25 december 2012 12:12

Mysigt med lite slädåkning så här dagen efter jul och tolka och pulka åkning! Riktigt mysigt ^.^

Snart blir det hemfärd tillbaka till byhålan!! Med en riktigt bra jul i minnet <3 1000 tack till alla!
Fick en massa fina julklappar <3

Av My - 24 december 2012 10:37

Äre bara vår familj som stressar i hjäl när det är jul och allt ska fixas??? Mina föreldrar är ju helt jävla galna!!!
Stackars grannar säger jag bara!!

Men det är alltid så, så det kommer bli en lika underbar jul som alltid <3

ÄLSKAR ER! Min släckt och mina underbara vänner som står vid min sida hela tiden!

Av My - 23 december 2012 16:14

Jul stök!
Har bakat en massa olika choklad tryfflar ?? och slagit in paket!
Helt galet men Awesome!! snart är det jul, har inte träffat alla på jätte länge!! Kommer bli en as grym jul!

Hoppas ni får det jätte bra! ????

Av My - 20 december 2012 18:37

För er som inte vet! (BETYG)
A - högsta betyg (bättre en MVG) värt 20 poäng
B - näst högsta, ungefär som MVG värt 17,5 poäng
C - tredje, det är som ett VG, värt 15 poäng!
D - G+ , värt 12,5 poäng
E - G , värt 10 poäng
Sist och minst
F- IG, icke godkänt! Inga poäng alls!!

Jag fick 290 meritpoäng sammanlagt med alla 17 ämnen!! :D

Av My - 20 december 2012 18:30

Nu är det äntligen jullov efter allt slit!
Full proppad dag med en massa skoj... 1 timmes skola( fikade och fick betygen, pratade, titade på en kort film) ^.^

Sedan blev det julklappshandling, hittade bra grejer till nästan alla, dock hade jag inte så mycket penga( jag är inte gjord av pengar, och när man ska handla till 14 pers, blir det rätt dyrt)
Men nu har jag bara en person kvar!!!
När vi kom hem, började vi baka praliner i alla möjliga storlekar, färger och dekorationer mesans vi lyssnade på jul sånger! Awesome!!! Dem blev grymma!! Tog fett lång tid, men det var det värt!
Och då kan man ju tycka att man inte kan hinna mer på en dag, men i kväll står det snöröjning på schemat!

Äntligen börjar jul känslan komma!! Bara fyra dagar kvar och julkalendern är ju otroligt spännande!

Glad tjej!!

Kolla mina betyg, dem är ju as bra( enligt mig och min familj i alla fall)
Vet dock inte hur stor bilden blir eftersom jag skriver inlägg via mobilen!

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards