myhello

Alla inlägg under juni 2011

Av My - 26 juni 2011 19:10

Tja, nuvar midsommar över också jag tjänade 390 kr på rönninge ganska nöjd för jag gjorde inte så mycket mer en att haft ponnyridning och sen stadat när allt folk hade åkt hem.

vi hade en mysig kväll hände inte gätte mycket

(vi åt hyper mycket jordgubbar) och sen dansade vi och jag smetade in grödde i linus ansikte och då fick jag ju tillbaka och sen gick jag upp till huset med linnea och linus och startade en brasa och lyssnade på musik och tittade på video klipp från uppcon.

typ i går så red vi eller vissa red jag och tiffa körde donita i stället,  och sen så skulle mamma och pappa åka hem för jag ville stanna med tiffa men sen råkade jag prata lite högre och lite vresigare, så då sa mamma att jag stretade i mot hennes regler så hon blev gätte arg och sa att jag inte fick stanna och tyckte jag va en snorunge som skule haft stryk. så jag fick inte stanna. 


det här är lite filmer från uppcon:

Jag kommer nog vara med nästa år då ska jag vara kon ^^ 

Av My - 23 juni 2011 09:36

Tja, äntligen hemma efter ett ganska tuft läger det har ju regnat typ hela tiden så allt va ju blött så det är sjukt skönt att vara hemma i värmen och kunna spola på toaleten :P 

Jag kommer inte palla skriva så mycket om lägret men det va ändå ganska kul, och vår grupp van på smuggeljakten och jag har lärt mig att segla och träffat massa nya vänner   


och nu när man kommer hem och är helt slut och man får reda på att det är midsommar i övermorgon som man helt har glömt bort, och man vet att man ska jobba. :/ 


i dag kommer jag ligga och titta på film och bara vara. tror jag om det inte kommer någonting i vägen

                    \

===========  )

                   /

Av My - 17 juni 2011 21:29

tjenare, gick upp klockan typ 5.00 för att jobba. vi skulle klippa/såga björkar till massa midsommar stänger, vi blev vell typ klara vid 12.00 och då åt vi lunch för sen skulle vi till något annat ställe för att röja lite, för dom ska snart bygga tvättstuga på det stället :D sen åkte vi till håga för att lämna lite saker sen åkte vi hem. 

sjukt skönt för man va ju blötade än en fisk eftersom det regnade och regnet hammnar på björkarna vi tog ner och sen bär man ju björkgrenarna och då får man ju allt vatten på sig( förstår ni?) :D <3 ska på läger i morgon till den 22/6 

så jag kommer ju inte kunna blogga. 

Av My - 16 juni 2011 18:20

Shoo, igår skulle jag tiffa och jenny åka och bada i havet men då blev det väldigt dåligt väder så jenny kom till oss i stället och vi såg på mulan 1, hoppade studsmatta och sen spelade vi kubb. och lite senare satt vi vid datorn och när klockan var runt 11, så åt vi för vi var hungriga och  popade vi popkorn och tog med 2 filmer till stugan som vi skule titta på.

och nä dom var klara var klockan runt tre och då gick vi in i gen för att gå på toa och hämta mer filmer :D och då åt vi i gen(för vi var hungriga) sen innan vi satte på filmerna gick vi en liten promenad för det var sjukt ljust ute....

Sen tittade vi på lite till film och sen somnade vi men jag vaknade typ två timmar senare och hade sjukt ont i magen som jag kanske hade till klockan 13.00 så jag satt typ och grät för att det gjorde så ont kunde knapt gå ://sen slappade vi och jag packade föe klockan 15.00 tog jag och lolo tåget hem till mig tog ca två timmar! och lolo var så sjukt snäll så hon följde inte bara med mig till stan utan hela vägen hem. 

TacK lolo!!!!! :D <3 


i morgon ska jag jobba så vi får se hur mycket jag skriver :d

Herå/ mysan 

Av My - 15 juni 2011 00:22

tja, jag är hemma hos tiffa som ni kanske vet. i går var vi på kvarnbadet( tror jag det hette) vi badade, solade och åt glass (smaskens). sen köpte vi en skräckfilm och dom i kassan skulle ju slipa skivan innan vi fick den så vi missade tåget och tiffa skulle vara hemma ganska tidigt för hon hade match så sen fick vi skynda oss.:D

Matchen gick super bra dom vann med 23-0 eller? XD

Men sen på kvällen när vi skulle se våran skräckfilm som hade gätt oss så mycket besvär då vågade vi inte se den :D 

Men då hittade vi på en massa annat skoj :D

sen i dag så vaknade vi kanske runt 11 och då gick vi upp och åt frukost och vi va så duktiga så vi stälde oss och lagade omelett (lite duktigt så där på morgonen) 

Sen målade vi naglarna med massa skumma mönster på :) 

och sen så har vi bestämt oss för att bli väldigt mycke neger i sommar så då låg vi och solade, som vi gjorde dagen innan och som vi ska göra i morgon..

sen när lollo kom hem (tiffas syster) så gjorde vi jordgubbssmuthi (stavning)

och tittade på skräckfilmen vi hade köpt för då var det ju inte så mörkt så det blev ju inte så läskigt fast de kan ha berot på att den inte va så läskig heller.

men då kom tiffa och lo på att dom hade en annan skräckfilm vi kunde se som typ va sjukt läskig men det som är problemet är att vi inte vet hur den slutar för den hackade.

haha och sen satt vi vid datorn när dörren plötsligt slår i gen men man hör inte att någon kommer in. och alla blev typ fett rädda men sen var det inge mer med det men efter ca 3 min så dörjar lo skrika och sen har vi bildat kör för då står hennes pappa i dörröpningen till vardagsrummet men innan jag och tiffa förstår att det inte är någon farlig person i dörr hålet så har typ våra stemband gått av :D hahahahahahaha sjukt kul vare i alla fall.

men nu ska jag gå herå 


Ps: vi blev fintade av en juicekork :////// man tjäner sig lite halft dålig :D 

Av My - 11 juni 2011 22:02

SÅ sjukt skönt med sommarlov man kan bara chilla och vara med kompisar. va på marknad och sen va jag och fikade i nynäs, 

i morgon ska jag till stan med divya som jag nog inte har skrivit så mycket om för hon flyttade till tumba för två år sen tror jag :D 

vi ska handla lite och kanske gå på bio om vi har tid <3 

och nu sitter jag och försöker få tag på tiffa för jag vill komma till henne i morgon kväll bara att hon inte vrt det riktigt än :) 

för då kan jag ju vara hos henne i några dagar för sen på lördag är det ju läger =)


dagens outfit: 

Tröjan och linnet som inte syns så bra kommer från gina

och byxorna fron cubus :P   

Av My - 10 juni 2011 10:32

Tja som ni vet så va ju jag på grönan i onstas det var sjukt mycket folk och man var ganske trött i fötterna , förts vandra 9 km och sen grönan men det va sjukt kul ändå vi va 4 från början men det var bara jag och emma kvar till tio.. vi såg värsta mada killen han va sjukt söt..

        

Och i går så var det skolavslutning, de va fett skönt, så nu är set sommar lov .

och när de var klart så stack jag, mamma och mormor in till stan för min kusin tog studenten.

sen fick jag åka studentflak, lite i förtid men ändå då vet man tills jag ska åka studenflak när jag tar studenten, det va sjukt kul, 


         vaknade tiio och satte mig vid datan men nu kanske jag ska få i mig någonting för jag är väldigt hungrig 

herååååååååååååå!

Av My - 7 juni 2011 17:57

tja, sitter och gör om massa bilder! :D har vari med emelie och amanda i dag om ni undrade vi fick sluta klockan 10 och vi började klockan 8 för dom som skulle städa skåpen och 9 om man va klar!! 


       

typ sånna här, men jag kan inte lägga up alla för jag vet ej om jag får lägga upp bilder på vissa av mina kopisar....



                                    I MORGON!

i morgon ska jag på statsvandring i djurgården men min klass. och sen efter det så ska jag om några kompisar till grönan är typ fett taggad för jag älskar karuseller (stavning)  men vi komer nog inte hem fören ca 23.00 så jag hinner inte skriva i morgon så jag skrev det nu! :D 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards