myhello

Alla inlägg under april 2012

Av My - 30 april 2012 21:27

I dag är det valborg minsann, jag vaknade klockan 8 och gick ut och sprang(helt random vet inte vad som flög i mig) 

när jag kom hem tog jag en dusch och åt en super duper frukost med mamma <3 

Efter den goda frukosten fixade vi oss för att åka till farsta (skulle in på panduro hobby). vi gick i lite fler affärer men när vi hade lässnat så började vi röra oss hemmot :D 

När vi kom hem åt vi lite lunch och scrapbookade innan vi började med maten som bestod av lax, potatis, hollandesås och smörstekta sparris.... När vi hade lagat och ätit middag började vi gå ner till brasan(jag gick men scouterna som tände den, fast jag höll aldrig i en fakla, jag tittade i stället så att inte mina små miniorer eldade upp varandra,) 

När brasan var tänd, satt jag, mamma, pappa och mormor på en gräsmatta och drack chanpange(stavning?) och åtjordgubbar, hallon och melon :D HAHHAHA as mysigt <3<3<3

Efter dem hade skjutit raketer så började vi beröra oss hemåt :D 

<3<3<3<3<3<3Underbar dag <3<3<3<3<3<3

     

Mys pys <3 (alla måste tyckt vi va helt sjuka) 

Av My - 29 april 2012 16:37

Nu har man trixat, det blev rosa och vitt :D 

Vad tycker ni om det?? så här till sommaren   

Har inte så mycket att säga mer än att den här dagen har varit kass, inget har gåt som det skulle utom bloggen :o 

Men vi hörrs när jag har någonting på hjärtat <3

 

Av My - 29 april 2012 10:12

Varning! 

Jag kommer att expremetera med min blogg för jag ska göra om den lite... Så om det råkar bli helt kaos så vet ni varför! 

Hoppas det kommer bli bra :D 

Jag ska göra den sommrigare och ljusa färger^^ men jag kanske inte hinner göra allt i dag så det kan ta ett tag innan allt blir som vanligt -----> 


Av My - 28 april 2012 22:01

Var precis ute med Amanda och delade ut en massa lappar. då vi gick förbi ett party xD Det var lite kuligt :D 

Sen kom polisen förbi ^^ och massa nattvandrare som jag typ följde mig hem för att jag skulle slippa gå själv(asså vi va aldrig inne på partyt utan vi gick bara förbi men dem trodde typ att vi kom där i från). :D


Nu vet jag inte vad jag ska göra?? kanske titta på film om inte någon rolig person är inne på skype :D 

   

Av My - 28 april 2012 18:26

 



Gud

Av My - 27 april 2012 21:16

Jag ska ju konfirmera mig, men jag vet inte om jag tror på gud..(eller inte på gud men på bibeln) 

Alla tolkar ju bibeln på olika sätt, och jag har tydligen ett helt annat sätt än alla andra xD 

Men vem vet?? jag kanske får en helt annan uppfatning efter komfa lägret... Who knows?? 

     

Av My - 27 april 2012 20:15

Tjoo, gud vilken skön dag. Lång men skön.. En soft musiklektion, engelskaförhör, bakat kakor och haft idrott :D 

Efter idrotten sprang jag och linnea med tre stycken väldigt söta hundar. Hon brukar gå ut och gå med dem men nu tvingade vi ut dom på springtur i stället :D 

Och sen efter jag hade ätit midag så ville mamma ut och gå så då hängde jag med henne ^^ 

   



Nu är jag ledig i fyra dagar(gaaaach va skönt) ....

Hahaha det är bara 28 skoldagar kvar ^^ sen är det sommar och sedan är det tagga för nian, men en sak i taget :D  



Av My - 26 april 2012 20:42

Hejsan svejsan, Nu pluggar man så hjärnan snart spriker.... Har precis varit på utveklingsamtal (ehh det gick vell bra)

Tycker inte om att ha utveklingssamtal, det blir så spänt och alla vill att man ska säga någonting :o 

Men jag har höjt mig i de ämnena jag ville så jag är nöjd ^^


I dag var tredje gången vi har sprungit :D... Käns ganska kul faktist(jag som alltid har hatar att träna) nej men det är kul när man ser framsteg :) 


I morgon är det fredag, gudars vad skönt. Sen är man ledig 4 dagar... Jipppi :D 


 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards