myhello

Alla inlägg under april 2014

Av My - 30 april 2014 11:02

   

Denna dagen firas med att tänga majbrasor tillsammans i dem olika byarna, själv har jag ingen plan som många andra ungdommar att gå på party men jag tror att min kväll blir bra ändå, först skk,a jag titta på när den fantastiska scouterna tänder brasan sedan är det jordgubbar, champange och choklad som gäller, sedan kommer kvällen spenderas med att  spela sällskapsspel tillsammans med trevligt folk. Så det blir nog ganska lungt. 


Av My - 29 april 2014 21:00

       


Man va så liten, man va så söt, man hade så kul! 


Vet ni, idag gjorde jag engelska nationella skrivdelen precis som alla andra i min åldre som går på gymnasiet, men jag som har problem med engelskan är faktiskt ganska nöjd med det jag presterade, när jag lästa egenom det efter så kändes det bra, dock varje gång jag tycker något är bra så får jag dåligt och när jag tror det gick skit har det gått bra... men vi får bara hoppas att den förbanelsen är borta och att jag faktiskt får bra, jag behöver det! Man skulle skriva en text om med överskriften "role models", spännande. 




Av My - 29 april 2014 18:44

     


Ja folk förvånar konstant med både det ena och det andra! Jag förvånar mig själv konstant också i dag så vet jat inte vad som hände när jag och mitt fabullösa girl team sprang runt i gallerian under våran långa lunch så tog jag i en tröja och den va så mjuk att det var sjukt, så hela min kropp fick en knas reaktion och jag typ skrek(inte skrek skrek men skrek) och sedan började jag skratta åt mig själv för att jag blev så chockad! Det var jätte konstigt, jag kan inte förklara det själv. Mina kompisar blev nog lika chockade för vi pratade om fett seriösa saker och sen råkade jag förstöra allt. 

Av My - 28 april 2014 20:11

   

När jag skrev kan nog vara det mest omogna jag sätt  i rubriken så syftar jag inte på mina bilder jag tog när jag var trött i går och lekte med sminket. Utan i dag skådade jag en person som går i min klass som jag inte haft något emot helt plötsligt förvandlas till den mest omogna person jag någonsin sätt, inga namn nämnda men hur man kan vara så oförskämd och tråtsig mot en lärare bara för att man inte vill stänga ner datan på mattelektionen! 

Denna person sjönk så sjukt i mina ögon i dag, helt otroligt! Om det inte var för att han blev jätte arg och kastade en miniräknare in i väggen och smällde i dörren och var riktigt arg i onödan så hade jag nog agerat på ett annat sätt i sitvationen, men jag kunde inte rigtikt göra någonting! Det är fan inte okej att det ska gå till så här. 


Av My - 27 april 2014 20:01

   

-En väldigt vacker dag som bjöd på mycket sol 


Av My - 26 april 2014 21:47

Blev erbjuden jobb även denna helg och självklart väljer man det, med träningsverk sen i går och en tidig morgon med en heldag med jobb även en fantastisk middag hemma hos mormor är jag ganska trött eller jag är typ alltid trött så här på kvällarna. Jag hinner inte göra någonting på datan innan ja går och lägger mig, alla kvällar denna vecka har varit uppbokade förutom i måndags, så inga blogginlägg här inte. Skola -> Åka till mamma på jobbet -> fritidsaktivetet -> Sova! ungefär så, någonstans så skulle man få plats med middagen och pluggandet


   



Av My - 21 april 2014 18:08

   

  Idag har jag varit flitig minsann, städat, pluggat, skrivit brev, duschat och varit uta och solat och jobbat på farmen! Fick ännu ett till påskägg också av min kära kusin som helt plötsligt dök upp, det var trevligt. 

I morgon börjar skolan i gen och nu är det bara att satsa sista veckorna innan sommarlovet. 

Av My - 20 april 2014 19:03

En extremt trevlig påsk, fint väder, på en gård, trevligt folk, kubbspel och Massa god mat inklusive kyklingjakt! 

Jag tror alldrig jag fått så mycket påskägg och godis på påsk som i år, först ett påskägg med pengar och M&M från chefen, ett påskägg med godis av mamma, godiskykling av hela familjen, ett litet påskägg med pengar och ett smycke av mormor och pengar och 1,5 kg godis av en annan för att han tycker jag är snäll typ och för att jag skällde ut honom (på skoj). Aja i alla fall det känns som om jag varit väldigt snäll i år om man får så mycker påsk ägg och grejer. Jag hade en väldigt bra påsk i alla fall dock somnade jag 22.30 typ, så det blev ingen lång natt för min del. 

     

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards