myhello

Alla inlägg under juli 2012

Av My - 21 juli 2012 20:01

Nu har man precis åkt ring efter fyrhjuling :D haha en helt ny upplevelse :) någon gång ska man göra det... Fast man får en sjuk träningsverk i magen och sen åkte jag även bräda efter men de blev man så jävla trött i armarna av, så jag åkte inte lika lång med den :D hahaha ett tips, testa om ni får tjansen xD

Av My - 20 juli 2012 00:05

I dag har vi bara packat och handlat till nästa vecka :D 

Jag är så extremt taggad, snart är det här!! 

TRAKTOR SEMERTER <33

Så wonderful så wonderful! 

 But now i ska ficksa reddy en skiva to the semester! 

 

Så bra swinglich xD

 

Av My - 18 juli 2012 16:13

High chaparral är nog för alla åldrar :D Så himmla kul!! 

Jag tänker inte skriva en hel roman om helgen men det grymt.. Hände en massa saker hela tiden, men det går inte att skriva här. 

 

Kondruktören på tåget:  Om ni nu tittar åt höger...... 

Alla: Tittar åt höger 

Kondruktören: Då missar ni indianerna åt vänster 

Alla: HAHAHAHAHHAHAHA xD

 

   

Av My - 18 juli 2012 10:57

Nu har ni en ännu gladare tjej här, igår tog jag och Linnea oss in till skansen. För att gå på allsång!! :)
Vi tog/fick ganska bra platser som vi då var tvungna att passa, vi satt där under två kycklinggula regn plasta grejer, i det mäst regnigaste väder... Det haglade såpass mycket att jag fick typ blåmärken på mina axlar och sen slog blixten ner precis bredved skansen så alla hoppade två meter upp i luften av förvånelsr xD men det höll bara på i typ två timmar och sen blev det bara bättre och bättre väder :D och när allt skulle börja så va det bara några ynka målen på himmelen och solen sken :D

JAG FICK SJUNGA MED MÅNS!!! :D

Jag råkade nog dock sjunga det falskaste ever xD men men det får man ta...!!

Vi va med flera gånger tror jag( men jag ska titta på reprisen som går 20.00 i kväll på SVT24 :D ) hahahah underbart :):):););):):)


Jag fick även en massa autografer :D wiiiihoo!!

( mobilinlägg så jag har ingen aning om hur det kommer se ut)


Av My - 12 juli 2012 20:00

       


Veckorna och dagarna bara springer i väg, och jag hinner inte med <3

Det händer saker hela tiden^^

Just nu väntar jag på att blåbärspajen som ligger i ugnen ska bli färdig :D (jag och mamma har varit ute i skogen i dag, där vi då hittade blåbär, smultron och kantareller)

 Efter den skogsbesöket där man han bli getingstucken gick vi hem och scrapbookade lite!! MYSIGT 


I morgon bär det av mot skillingaryd för att sedan tillbringa hela lördagen tillsammans med mamma, pappa, syster och hennes kille, på High chaparall... SÅ KULIGT ^^ <3<3 (älskar country och rollspel) 


Älska livet, just när du är som mitt i det!! Ta ingenting förgivet, njut varända minut, för du vet inte vad som händer <3<3

Av My - 8 juli 2012 23:43

Jag har det as bra, och har gjort en hel del saker så jag har inte hunnit blogga eller vara innne på datan <3

Och nu är man komfirmerad också <3<3<3<3 


Kommer kanske hinna blogga i veckan, men sen kommer jag nog inte börja blogga fören skolan börjar och man har tid. 

Men nu vill jag hellre vara ute och vara med vänner på dagarna, så datan slås inte på :D 


Hoppas ni har det lika bra som jag <3 Njut av sommaren så länge det varar :D 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards