myhello

Alla inlägg under december 2011

Av My - 16 december 2011 16:51

Nu är jag klar.. och tillomed en timme tidigare än räknat.

Vad skönt då slipper man strässa ^^

Kan man se ut så här eller ser det för jälvligt ut?? 

       

Av My - 16 december 2011 14:18

I kväll ska jag till IDA.. för hon har fylt år så det ska bli trevligt.

Men jag tror inte vi blir så många för vi har en massa sjuklingar (krya på er).... 

Men det blir nog kul ändå. 

 Gammal bild men det får duga ^^   

Av My - 16 december 2011 14:11

Nu har vi fått lite fler betyg så trevligt eller??

I Hemkunskap: B 

Engelska: E 

So: E 


Jag skrev om matten på förra och jag får kanske B i det för hon hade missupfattat ett av mina prov och det spelade väldigt stot roll sa hon.. men jag får i alla fall C i det och näre B. 



Av My - 14 december 2011 18:41

Nya betyg systemet :D 

Har fått några av mina betyg nu...

Tjäns ganska bra hitils <3 Men jag vet inte riktigt hu rman borde ligga.

 


Mina betyg;  Svenska: C ,  Bild: C , Biologi B, Fysik A, Matte C, Spanska B. 

Det är dem jag har fått reda på.....                                                                                                                       






Av My - 13 december 2011 21:33

Om det är något fel på min blogg..

så bli inte förvånade för jag håller på att exprementerar lite :D 

Hoppas på att göra bloggen lite bättre men vi får se.. 

Det var typ det hej då.

Av My - 13 december 2011 19:36

Pallar inte så Jävla rolig!!!!! HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH Fast inget slår ju fest hos mange men ändåAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA,,,,,,,,,,,,,,,,,
...................

  Så bra ju.... 

Lite läsk, mange bjuder, köpa häst, mange bjuder, tomteblosss mange bjuder... HHAHAHAHAAH

Av My - 13 december 2011 16:31

Glad lucia, God lucia, Trevlig lucia, gott nytt Lycia, Grattis lucia..... Någonting bode det ju vara. 

Idag är det lucia. Så då fick man sovmorgon och sen gå till idrottshallen och titta på Lucia tåg (var asss bra) 

Sen va det andra uppträdanden (Dans och sång). 

Efter det gick vi till klassrummet och fikade sen var det vanliga lektioner...

Sry att jag inte tog med kameran eller mobilen så jag kunde filma/fota men glömde det. 

I kvälll blir det vell fika med familjen och almänt mys.. så vi hörs. 


Hej då alla fina<3<3<3<3<3<3<3<3 


Av My - 12 december 2011 08:41

Ska gå till skolan snart... 

F*n vad jag hatar när man har sovmorgon ELLER?.....  

Gillar måndagar faktist, vi har väldigt bra lektioner! 


Första lektionen är Bild sen lunch, slöjd, engelska och spanska  :D 




      


BILDERNA är tagna hos Tiffa 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards