myhello

Alla inlägg under september 2012

Av My - 26 september 2012 16:14

Man står hemma i spegeln, på väg till skolan.. Du känner dig as snygg och det är fotografering i dag, som du faktist ser fram i mot eftersom du tror att det här skolfotot kommer bli det finaste av alla år du har tagit skolfoto.. Men så är det ju inte, hon kommer be dig sitta åt de hållet där håret är som fulast och alldrig på den sidan du har lugg... Sen kommer du sitta där och små le och känner dig nöjd, tills hon tvinkar dig att visa lite tänder.. Och helt plötsligt i mitt fall så har man förvandlats till en ekorre med huggtänder, och så klart är det den bilden hon tycker ser bra ut och väljer den!! 

HATAR skolfotografer, hon må vara snygg eller trevlig eller något annat... men inte en bra fotograf om jag ska köpa fotot!!  


Och sen ska man ju köpa fotot och ge bort till hela släkten.. så varje gång man går hem till någon så ser man sitt ekorr foto i deroas bokhyllor... gud va kul... Nej inte alls!! de är väll trevligt att dem tycker att det är fint, men jag tycker inte det.... Det är bara ett skolfoto som jag ser bra ut på ^^ 


Ni kommer säkerligen få se fotot sen.. i fall jag förmår mig att lägga ut det ^.^ 



Btw: förlåt att jag inte bloggar ofta, men jag skojar inte.. den som sa att 9:an va softare än 8:an den ljög!! 

Har så otroligt mycket lexor och arbeten som ska hinna bli klara. Och en massa prov och test och förhör.. Ännu roligare!! """""" 

 

Av My - 24 september 2012 19:56

Hejsan svejsan, mycket trevlig helt... Suttis funk haft rollspel med bästa kusinen och hans tjej(btw dem är förlovade<3) GRATTIS... Masssssssa kramar. ^^ OCh bästa tipppe(som har färgat håret rött OMG sjukt snyggt.. 

Sen va även John (har bara träffat honom några gånger tidigare men han är snäll) 

Vi spalade Cthulhu (jag vet det stavas sjukt konstigt, men om de är en tröst så säger man det lika konstigt xD) 

De var mycket LÄSGIGT! men as kul, fast jag va dock inte så bra men jag skuller på att de var fösta gången ^^ 

Vi hade massa tända ljus, as läskig bakgrundsmusik och massa läskiga andra grejor xD 

 


Sen på söndagen så va det bara att hoppa ut i skogen i gen, och sitta funk.. VA jätte kul de me..<3 

Vi hade det väldigt mysigt i regnet med våran lilla eld <3 


Sen va det bara hem och duscha och sen åka till MOSTER  som fyllde 44 år <3 GRATTIS 

Så tillbringade vi hela kvällen där, med en massa annat trevligt folk ^.^


AS Bra helg

.. Sen va det måndag med no prov på ljud och orientering på gympan.. FAN va kul... eller???  



Av My - 21 september 2012 20:42

 


HEMMAGJORD PIZZA xD HAHA hela familjens prestation ^-^ 

Middag **


Nu laddar vi för morgon dagen, först är det scout möte klockan 9.00, sen blire att sitta funktionär hela dagen till klockan 17.00 för att då skynda mig in till stan för att gå på rollspel tillsammans med linus, Guss guss , lollo och TIPPE<3 ... & sen massa annat folk, vet inte om det är någon jag känner men i annat fall kommer jag göra det i morgon kväll   



Btw: sitta funk på en scouttävling(för er som inte riktigt greppade de) 


Av My - 21 september 2012 12:59

Mycket inspererande vecka^-^ 

Det har varit gymnasiebesök, arbetsbesök, mingla med massa mentorer, föreläsningar, inriktningar, linjer, ledarmöte och ungdomsmöte :D Oj oij oj!!  Men de har varit lärorikt, jag va bland annat på besök på ett företag som heter direktronik, dem va väldigt trevliga och vissade oss runt och sen fick vi ställa massa frågor. Innan vi var färdiga så fick vi en varsin sjukt mysig flecce tröja och en digital foto frame(foto ram med tid och temp mätare och veckarklocka) 

Så himmla mysigt..  

Sen den här veckans ungdomsmöte fick vi höra en en livshistori från en kvinna som bland annat blev bortgift när hon va 8 år gammal, och sen bakade vi tårta av ingredienserna sen förra veckan :D 


Hela veckan har varit väldigt bra förutom att jag skjuter upp mitt no prov hela tiden.. :/ 

 



Av My - 17 september 2012 19:27

Hahah i går kom jag hem från att klarat HISS... WAYYY fett glad ^^ 

Är så himmla glad att vi gjorde de, vi kom sist av 14 lag men i alla fall xD VI va grymma ändå.. 

AS MYSIGT ;) 


Men: jag har gått ca 5 mil på stadsmark i kängor... Ont i fötterna Aa, jag har fått en blåsa under hälen. ^-^

Ni vet vell hur det är att gå i stan en hel dag med bästa polaren.. Plussa på en 10 kg rygga och 10 timmars längre tid du ska gå xD 

Nej men de va tufft men sjukt kul ¨-¨ 

 

Btw: vi förlorade pga kontrollerna xD (bara för att försvara oss) 

Av My - 14 september 2012 18:31

HISS imorgon, HISS i morgon xD 

Tagga till tusen<3.. Nu är man senior/utmanarscout  minsann ^^ 

Haha det kommer bli så kul ^^ Eller jag hoppas det i alla fall xD 

Nej men det blir as bra tror jag i alla fall<3 Vi kanske vinner tillomed!

Hiss är då en scouttävling inne i stan.. Kommer hem på söndag så då kanske ni får veta mer xD Btw: vi ska sova på djurgården ^^ 

 

Av My - 14 september 2012 18:08

Ja jag vet att jag nästan uppdaterar på mycket så ni nästan får ont i huvudet ^^ Aa, eller vi kan vell låssas xD 

Det har varit en väldigt massa bra dagar, även fast det har varit mycket plugg, så har det varit soft ^^ 

I tisdags vare funk möte, onsdags va jag helt ledig(oj oj) och i går va jag på Ungdomsmöte <3 

De va sjukt kuligt må jag säga, nej men de va trevligt... vi hade tårtbakar tävling.. Allas tårtor blev så himmla fina <3

Och sen lekte, vi älskar älskar(ni vet säkerligen inte va det är) 

- och JA jag älskar att leka även fast jag tånåring ^^ 

HAhaha, de mötet blev bara flum, mycket kul i alla fall.. hände en del grejer på hemvägen också( det blev kladdit kan vi säga... eller jag blev kladdig... Av tårta  :o)Tycker om dig också linnea xD 

 

Av My - 10 september 2012 20:53

Dagen har kännts ganska bra, därimot är jag närvös för morgåndagen.. Vi har hemkunskaps läxs/prov någonting ^^

Och på något sätt känns det som att jag är tvungen att bevisa för vår nya lärare vem jag är och hur duktig jag kan vara xD... Jag vet inte, det känns bara helt konstigt, känns inte riktigt som att hon vet vem jag är what so ever.. SKumt! 

Men men, de är bara att försöka... Och i dag hade vi en ny gympa lärare och sen ska vi få ännu en ny nästa vecka.. 

HATAR nya lärare, framförallt när man ska tänka på betygen ^o^ 

   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards