myhello

Alla inlägg under december 2011

Av My - 27 december 2011 16:09

Fick ni något fint i jul??

Jag är väldigt nöjd med min jul fick massa saker av en massa trevligt folk :D (men det bäst från mamma och pappa) 



  • Lakan(rosa prickiga)
  • 1450 kr 
  • Scrapbooking   
  • Soda stremer (HAHA as kul) 
  • En kok bok ( massa kakor, jag som älskar att baka)
  • Smyken 
  • Twister( för fingrarna) 
  • Ett hjärta( TEXT: Världens grymaste tjej)
  • Presentkort (bio)
  • Bak grejer( dem är as roliga)
  • Och set bästa:::::: En I phone 4s                 

Fick väldigt mycket (tycker jag) men vi firar ju jul med ganska många :D <3<3<3<3

 TAAAAAAAAAAAAAACK <3                            

Av My - 26 december 2011 20:24

Vi hade väldigt många julklappar i år under granen :D 

 

Och det kom mer!!   

Av My - 26 december 2011 20:10

Hade en sjukt tevlig och lyckad jul... 

Men på juldagen var vi på promenad runt Sjön med lite hästa och släckt och vänner. <3<3

           



Av My - 23 december 2011 21:43

Det är 2 timmar och 10 min kvar till jul afton.. 

Jag kommer nog inte blogga på ett tag eftersom jag ska till min moster. 

Men GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! <3<3

 

Av My - 22 december 2011 21:23

Sagan om ringen på sjuan :D 

Dem är ju sjukt bra men jag har inte sätt slutet på 3:an och det är fett störande...   


 Ofta inte ham eeee coolast (fett SÖT)     


   


Av My - 21 december 2011 19:45

:O 

Ska snart möta amanda för vi ska dra till adde och titta på skräckfilm.. 

Kommer bli sjukt läskigt men det är ändå kul på något sätt. 

Tror mange skulle dit också, kanske någon mer har inte så stor koll :D

Men aja det är typ min kväll. 

Hoppas det inte blir för sent kommer inte våga gå hem (eller jag kommer inte våga gå hem ändå, fast jag måste ju annars kan det bli jobbit. 

Av My - 21 december 2011 19:13

Man ryser ju sjukt mycket när han går upp i toner... Jag tror mitt öra lyrar mig! 

                                   Cool kille :D <33

Av My - 21 december 2011 12:17

I dag fick vi våra betyg..

Och det är jullov (sååååååååååååå skönt) 


Ganska nöjd med mina betyg, eller inte om man jämför med alla andra men jag är ändå nöjd :D 

3E, 1D, 4C, B3 och 1A  och det är första terminen i 8:an 

   


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards