myhello

Alla inlägg under mars 2014

Av My - 31 mars 2014 08:57

Skulle göra värsta hajpade inlägget i går men jag gick och blev sjuk och orkar inte göra någonting. Första dagen jag är hemma från gymnasiet, det är kaos, hatar att missa skola! 

Nu får man bara hoppas på att bli frisk så snappt som möjligt. 

Vi hörs! 

 

Av My - 28 mars 2014 20:22

Jag tror jag hade tråkigt när jag lagade mat

     


Av My - 26 mars 2014 17:13


SÅ JÄKLA COOLT!

Det finns massa fler, tog bara några!

Av My - 23 mars 2014 18:38


-Det var ett Äventyr 

 

-Fantastikt duktiga scouter 

 

-Riktigt Lyckat 

 

-Bra sammarbete 

 

-Jag överlevde 

 

- Bra lärdommar, jag tar med mig mycket 

 

-Nu ska jag snart, äntligen få sova (18.30)

 

- Bilder kommer, troligtvis

 

- Bra jobbat ..... Ligan 

 

- #stormköketvaruppochner #huggnos #24an 

Av My - 21 mars 2014 19:34

Vad säger ni om jag säger - Lera - Mysigt -200 personer ? 

Jag säger 24:an 


Imorgon är det så att tävlingen som jag varit med och planerat går av stapeln, 200 tävlande scouter och mer funktionärer än någonsin är anmälda, själv sitter man på kontroll 9 mitt ute i skogen, vår kontroll heter Matte Pinnar. 

Tävlingen går ut på att massa scoutpattruller tar sig runt i skogen, tar så många kontroller under 24 timmar som möjligt, varje kontroll som patrullen klarar får en bokstav, det finns även lite blindgångare och grejer. 

Om dem väljer att ta alla kontroller så kommer dem i slutändan att få ihop 20 bokstäver som dem ska bilda ett ord av, detta ord ska dem lämna in så fort som möjligt och senast klockan 12,00 på söndagen. Alla Pattruller/LAG får välja helt fritt hur dem vill gå till kontrollerna, vilka kontroller dem vill ta, vilka dem hinner till. Dem får även välja om dem vill sova eller gå hela natten, om dem kanske dumpar sin pakning någon stans under dagen och sätter upp ett vindskydd och sedan går utan packning under natten och sover ett par timmar på morgonkvisten. 

Men jag slipper gå hela natten, jag kommer altså befinna mig på ett och samma ställe och då ge patrullena som kommer till oss en uppgift som dem ska klara för att få bokstaven, vi är precis på ett ställe där alla troligtvis kommer komma sent på kvällen eller mitt i natten. Det blir nog inte jätte mycket sömn för mig heller, men jag är riktigt Taggad, det ska bli kul. 

   


Av My - 21 mars 2014 17:56

Jag har alltid velat ha en snyggare rygga och i går köpte jag en, pluspoaäng till mode mysan. 

Super pris, super väska, super bra! Nej jag super aldrig. ( Ordvits 2.0 )


     

Jag är nöjd i alla fall och det är ju lite huvudsaken.

Av My - 19 mars 2014 07:02

   

Av My - 18 mars 2014 19:37


Whritten by a african child

When I born, I black. 
When I grow up, I black. 
When I go in sun, I black. 
When I scared, I black. 
When I sick, I black. 
And when I die, I still black.


And you white people. 
When you born, you pink. 
When you grow up, you white. 
When you go in sun, you red. 
When you cold, you blue. 
When you scared, you yellow. 
When you sick, you green 
And when you die, you grey…


And you calling me colored??

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards