myhello

Alla inlägg under november 2011

Av My - 28 november 2011 15:49


Halloo!!

Här är jag när jag var liten (väldigt liten) 

Det är jag längst till höger... 

visst var jag söt XD    

 



 

Av My - 27 november 2011 18:02

Tjooo pooo dooo!

Kvällen blev as bra, vi dansade och hade amänt trevlight... 

Det blev inte så jätte sent, jag och tiffa gick till stugan kanske runt 01.00 och sen somnade vi nog ganska omgående <3

Det blev soppa till mat och sen blev det korv klockan 24.00 för att stabelisera allas magar XD 

Aja det var kul i alla fall och det var vell poängen.... 


Jag köppte nya skor i går också (för jag tyckte dem var så snygga och det var halva priset) 

hade inte på mig dem hela kvällen, typ bara vid maten. 

   

                                           

                           Snygga?? eller tyckte ni dem var fula? 

                              Ska titta på film nu herrå <3

                        Tack tiffa och alla andra som gjorde kvällen så bra!!

Av My - 26 november 2011 12:36

I kväll blir det fest, som jag har längtat det var fett länge sen :D 

Varför? 

Jo, för TIFFA kommer, massa andra trevligt folk och vi ska dansa järnet :D

kommer bli grymt kul... 

Yeeeehh 


Herrrrå måste ficksa typ nu!!


Ett APEL 

Av My - 24 november 2011 20:30

Grymt spel!

Ni förstår inte hur grymma jag och tiffa är på detta spel, varje gång hon kommer sitter vi och nördar det här.

Men det är bara för att vi vill slå min kusin för han är alltid mycket bättre än oss på allting.

Och något måste vi ju kunna bli bättre än honom på!

Det är ett as kul spel när man kan det

,    

(första gången så träffade jag inte än ända rätt men när man började tjänna takten så gick det bra) 

Av My - 23 november 2011 20:20

Han är ju en väldigt bra sångare, väldigt behaglig röst tycker jag. 

Och hans texter på låtar är ju det bästa  

 

Av My - 22 november 2011 15:48

AHHAHA den värkar fett rolig :) 

Jag vill se, jag vill se , jag vill se, JAG VILL SE JAG VILL SE 

Sa himmla rolig 

Älskar låten "i´m a survivor" när dem sjunger den!! <3<3

Av My - 21 november 2011 16:06

Ett av dem djur jag skulle villa ha som husdjur är en, afrikansk igelkott.

Dem är ju sjukt coola och söta <3<3<3 VILL HA VILL TA VILL HA 

     





Av My - 21 november 2011 15:39

HAHAHAHAH älskar Anton <3

Älskar allt med allsång på skansen att göra men framföralt måns och anton.... 




                                                                                                                                                                 Antons praktikant 



Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards