myhello

Alla inlägg under augusti 2011

Av My - 30 augusti 2011 15:52

Skönt att komma hem efter en lång sjukt jobbig tisdag ( vf är alltid tisdagar tråkigast??) 


har precis duschat för jag pallade inte duscha i skolan eftersom vi hade gympa sista lektionen och jag ville hellre duscha hemma med shampoooo en i skolan med bara vatten. 

ska snart ät typ för klockan 15.30 ska jag gå ner till scoutstugan för i dag är det första dagen som ledare för mig! spänande :D 


HAHA har inte bilderna sen i helgen än för jag har inte fått dom men jag lovar att jag ska lägga upp dom då <3<3 

ses herå                Pusss på dig 

Av My - 29 augusti 2011 19:05

HAHA nure måndag i gen, typ pratat om filmen vi ska spela in hela dan har knapt gjort något annat. 

för er som undrar vad för film så får ni inte veta de det får bli en överaskning, fast vi har bara börjat skriva manus än så länge så det är lånst kvar <3<3<3 kommer bli as kul men vi behöver lite fler killar som vill vara med :D

Av My - 28 augusti 2011 19:35

Hej hej , hade as trevligt och kul i går(vi dansade massor). i morse gick jag upp kanske runt 11 för då kom lina och ida och vekte mig och lowa som fortfarande sov..

sen klädde vi på oss och gick bort till fest lokalen där det var frukost  

Efter den goda furkosten så gick jag, lina, lowa, ida och maja till lina o Lowas granne för dom har en stor pool som vi badade i (men det var ganska mycket klår i vattnet så man fick ont i ögonen)

sen fick vi typ väldigt brotom för då inser mamma och pappa hur mycket klockan är för vi skulle varit hemma runt 13.00 och de var då vi åkte så vi blev lite sena eftersom det tar runt 2 timmar att åka hem..

För då skulle vi fånga får hoss jönson och louise, det gick väldigt bra faktist! :D <3 


Vi tog massa foton i går som jag ska lägga upp men jag har inte dom nu för vi fotade med deras kamera :D 


Juste nu tror ni säkert att jag va på något stats party med massa ordentliga människor men då hade ni fel, för vi va mitt ute på landet så jag sov i en stuga och aa om vi va normala vill ni inte veta!! <3 <3 <3

Herååå Alla filurer 

Av My - 27 augusti 2011 12:26

Fick ingen sovmorgon gick upp klockan 7 för att jobba med scouterna..

städade torö sten strand i nynäshamn,

det gick väldigt bra hahah så fick vi en liten joggingtur från den ena stranden till den andra :D <3

hahah kom hem nyss så nu ska jag duscha för i kväll blire fest. 

Herååå / Moisen poisen 

Av My - 26 augusti 2011 13:43

nu äre film med amanda och victoria, myssigt <3

tror emelie skulle komma också men är inte säker :D Kärlek till er tjejer<3 

 amanda och victoria på bild när dom är sjukt fokuserade i filmen! 

 och jag som också är rett fokuserad


 Hej då      

Av My - 25 augusti 2011 20:23

har sjukt ont i benen fattar inte varför så jag gick en promenad för det brukar hjälpa men nej nej nej självklart inte.. 

nu typ sitter jag och nördar musik och videoklipp :D <3 kul liv hahahaha 

FREDAG I MORGON!!!! 

aja herå pöss 

Av My - 25 augusti 2011 15:04

omg behövde gå upp typ yber tidigt för att hinna till skolan, efter den här dagen dampar min hjärna den gör ont, har för mycket att tänka på och trött! <3 

typ fett lång dag vi ha haft 6 lektioner... :((((

ska typ slappa kanske tar en promeniks senare fast det beror på om jag fortfarande har ont i huvudet


kul inlägg eller?? inte 

blir inga bilder heller så då blir inlägget ännu tråkigare 

herå pallante skriva mer (fast jag har inget att skriva om för den delen heller)

Av My - 24 augusti 2011 18:37

pallante, har gått två dagar i skolan och är redan trött och vill ha lov :( 


typ haft 4 lektioner i dag, MA, NO ID och SV

efter skolan va jaf me emma och linnea ( och amanda i typ en timme) 

vi typ satt och pratade med massa killar och försökte få tag på tobbe som svarade men då började internet dampa, så vi han inte prata med honom så mycket

<3<3<3<3 


det är bara 44 tisdagar kvar till allsång :D

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards