myhello

Alla inlägg under december 2011

Av My - 31 december 2011 14:50

Gått Nytt År... Ha ett underbart nyår!! hoppas ni får god mat och får se några raketer med ett trevligt sälskap :D 

Jag drar till täby, så vet ni vart jag befinner mig på jorden  



      

Av My - 30 december 2011 21:28

AHAHAHAHA älskar synvillor... 

 

Vilket håll tycker du runden går åt?? konsentrera dig så kan den gå åt båda!! 

  Uschhh läskigt...

 

Kines ögon :D (tästa sjelv, det blir mycket lättare att läsa då) 

 

Häst eller groda??

   

För (justin bieber fan så dem kan se honom hela natten)

Stirra på den röda priken i ca 20 sek, sen blunda och konsentrera dig, blunda länge.... 

    

Här för det krista om dem aldrig vill lämna jesus :D gör samma sak som den förra.... 





True!!

 





SÖT!

 

Av My - 30 december 2011 20:53

Tjoo, i dag har jag varit data lärare.. Kulit va :D 

Jag skulle lära louise att använda en data <3 det gick faktist väldigt bra, hon lärde sig fort. 

Fortare än räknat, men deras data va lite konstig...(så jag fattade den inte) men det gick bra :D 

                                         

 Vet ni ( hon hade bakat sjukt goda kakor) <3<3

     

 

SOMMAREN 2010 :D


                     Ser ni den röda texten på alla foton jag lädder ut( datumen stämmer inte)                                                                           

Av My - 30 december 2011 10:42

Är med i en tävling... 

Ni borde också vara med, man kan vinna ett i phone skal   

Jag valde ett rosa glittrit (det var as fint) men man kommer vell säkert inte vinna men man kan alltid tästa.. 


Klicka här och va med: http://linneamatros.se/2011/december/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneskal-for-ma.html


VA MED VA MED VA MED :D

   

Det fanns massa fin men det här gillade jag :D 

Av My - 29 december 2011 10:35

VIKTIGT 


Jag tänker byta namn på bloggen till:


MoisenPoisen.bloggplats.se 


Tänker göra det snart men jag vill att ni ska läsa det här


först, annars hittar ni ju inte hit... 

Av My - 28 december 2011 18:40

Sjoo.. 

Det kom precis två felurer till mig, var fett länge sen jag träffade dem/den ena... 

Lo och indianpojken (louise och rickard) dem kom och snodde lite kramar och sen gick dem, men jag tyckte det var ganska trevligt :D Tack för besöket!!!  

 

Av My - 28 december 2011 11:43

Vet ni dagarna som går kommer alldrig tillbaka, 

SÅ ta vara på allt, så du inte missar någonting.. I dag ska jag bara göra roliga grejer, utom att jag måste durscha men ändå det går fort :D 



Som ni ser har jag gjort en ny header, Den är nog bara tillfälig :D men jag är ganska nöjd   


Herrrrrrrrrrrrå XD 

Av My - 27 december 2011 16:19

I dag har jag shoppat lite för massa present kort man har fått <3 Hade typ 7 eller 8 men nu har jag bara tre :D 

 

  • 3 par Jeans 
  • Svarta legings 
  • klocka :D (vuxen poäng)  
  • Body butter 
  • 2 Naglack 
  • Nagel tillbehör  

Köpte mäst byxor men det går altid åt :D 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards