myhello

Alla inlägg under augusti 2012

Av My - 30 augusti 2012 15:53

Har ingenting att skriva om, de ända jag gör är att gå i skolan. Komma hem, kanske va med en kompis eller plugga eller sitta vid datan ^^ 


Kan skriva om att det va föreldrarmöte i skolan i måndags.. Är det äns möjligt att våran skolan kan bli sämmre??

Jag skulle inte vara så missnöjd, men dem lovar hela tiden något lite bättre.. Men håller dem det någon gång??

Nej, precis!! 


Sist jag skrev om skolan, som ni kanske såg "varför är det alltid så?".. Snacka om kalabalik i skolan.. OJ oj oj 

Men jag skrev de ju för att få en reaktion, och de fick jag kan jag säga :D Så det lönade sig värkligen :D

Men ett tips om ni skriver någonting om skolan eller liknande, våga stå för det till 100%.. Annars skit i att skriva nåt! 


Jag kommer troligtvis inte skriva någonting förns på lördag för vet ni vad som händer i MORGON??

Det är INVIGNINGSHAJK!! Wayyy TAGGA... :D 

Jag har ingen anning om vart jag ska eller vad jag ska göra! Tänk om vi kommer vara tvungna att bada med all packning(typ ta oss över på något sätt)eller göra något annat helt random mitt ute i nover ending...  Hahah jag har ju ingen anning, men alla säger att det kommer bli tuft. 

Om man inte klarar hajken så får man inte bli medlem i ösmoligan XD Vågar inte äns tänka tanken.. 

Men jag känner mig redo.. Längtar!! 


Hajken börjar direkt efter skolan.. såå jag kommer typ vara död, men ändå.. HAPPY!! 



 

TITTUT! 


Av My - 27 augusti 2012 16:13

Nu är man en nie gluttare minsann.. Jag känner att nian nästan är softare än åttan, utom proven och svårighetsgraden som höjs hela tiden. Men i år har mycket kortare dagar än vad vi hade i åttan, i åttan slutade vi efter tre varje dag. Men i år slutar vi inte en enda dag efter tre.. Vi slutar mellan 14.30 och 14.59 varge dag :D Soft.. 

I dag slutade vi klockan ett pga: Lärar möte. (Älskar lärarmöten) :D 

I morgon är det föreldrar möte också, de är inte så värst kul, vi ska diskutera klassresan.. Om vi ska ge upp eller fortsätta kämpa som stållar. HOPPAS att vi ger upp... Har andra grejer jag kan göra istället för att lägga massa tid på  det där :D

TAGGA NÄSTA HELG!! :D   

Av My - 26 augusti 2012 10:19

Nu är första veckan i skolan färdig :D 

Gårdagen blev det party med raggarna och hamnmarknad <3

Och vi träffade en massa folk vi inte sätt på länge, så trevligt! 

I dag kommer det nog inte hänta så mycket, kanske lite scrapbooking och lite liknande saker   

         

Vi får vella se hur det här blir :D 

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva, har inte hänt något super speciellt^^ 


Av My - 23 augusti 2012 15:06

Är jag tvungen att skrika, förstöra, vara högjud eller avbryta.. För att någon ska se oss/mig?? 

Hur kommer det sig att dem som skriker är alltid dem som får som dem vill, och vi som säger ett förslag i en vanlig ljudnivå.. verkar vi inte äns finnas där ^o^ 


Nu pratar jag om lärare och elever, ska jag som elev aldrig få som jag tycker. bara för att jag inte skriker

(bla:i klassrummen). 

Bara för att dem skriker och blir sura, betyder inte de att dem vill det här mer än mig ..

MEN VET NI VAD??

JAG VILL, DET JAG SÄGER LIKA MYCKET MEN JAG KAN BEHÄRSKA MIG!! 


Jag kanske ska bli en riktigt egoistisk tånoring där allt krätsar om mig och ingenting annat är värt något, 

en person som inte tänker på något annat, och skriker tills jag har fått min vilja i genom...  Då kanske någon i skolan börjar lyssna på vad jag har att säga... 


Eller så fortsätter jag som jag alltid har gjort och är snäll och tänker mer på andra en på mig själv, försöker behandla alla med rättvisa och respekt.. Och förhåppningsvis så kan någon lyssna även fast jag inte skriker och gapar. 

Jag säger inte att jag ska få som jag/vi vill varje gång,  men någon gång vore JÄVLIGT trevligt!


Nu pratar jag inte bara om mig utan många andra också! 



KORTFATTAT: Jag tycker inte man ska behöva skrika för att någon ska reagera att du säger någonting... 


Btw: När jag kommer och klagar på beslutet eller va det nu kan vara, kom inte till mig och säg att jag skulle ha sagt det tidigare, för det har jag, men du valde att inte bry dig.. <3 

 

 

Ja alla lärare, Varför måste det vara så egentligen?? 

Varför skiter ni i alla som är lite mera respektfulla, försynta eller va man nu ska säga?? 

 


Jag är inte den som har varit tyst om mina åsikter, fören nu, eftersom det ändå inte lönar sig att säga vad man tycker, eftersom ingen bryr sig ^^ och om jag förmodan skulle säga någonting i klassen så skulle jag ändå bara få en massa dumma komentarer av klasskompisar eller andra personer..

"Är du dum i huvet eller"... "Håll käften"... "lägg dig inte i"...


Förlåt, det kom bara upp mer och mer jag ville få ut.. men jag hoppas att vissa förstår poängen med det här inlägget :D  

Av My - 21 augusti 2012 11:43

Nu är lovet slut och första dagen i nian förbi :D 

Är så nöjd över detta lov <3 Slutet av lovet gjorde bara så att man blev lite taggad över skolan :D 

I lördags blev det dans på gatan och titta på midnattsloppet.. 

I söndags blev det en otroligt rolig dag på grönan, skämde ut mig flea gånger men de va det så värt xD 

Och i går följde man med mormor till en läkare i stan och sen lite annat efter de.. 

Har så mycket bra minnen från detta lov, så jag kanske kan klara nian <3 

Nu är det bara att sattsa, känner mig redan lite strässad över den här veckan, kommer hända så mycket.. Men allt kommer att bli så bra :D Är väldigt nöjd med vårat nya schema, känns faktist ganaska okej att börja skolan nu. 

Ända man kan klaga på är klassen, vi fungerar värkligen inte tillsammans.. Men men det är bara ett år kvar  

TAGGA! 

 

"Inga bilder.. Lessen" 

Av My - 17 augusti 2012 17:44

Fredag med mamma <3 

Vi har varit och handlat lite xD 

Två tröjor, lite scrapbooking saker och lite mer. :D 


Hittade lite bildern sen komfa lägret :D 

       


Jag har lovat amanda att jag ska vara med henne, adde och någon mer men det blir nog inte så.. 

Fick helt plötsligt andra planer.. SRY Amanda <3<3 ^^

Av My - 16 augusti 2012 13:10

Det är bara så soft, man får ta en dag i taget och se vad som händer.. Man är inte tvungen till någonting, ifall du inte har bokat.. Bara så skönt xD 

I går blev det bio t.ex med Amanda. Vi tittade på cockpit.. HAHA underbart rolig film xD Bättre än mina förväntningar :D Sen blev det en sväng förbi UNG 08 men de va inte så spännande så vi gick bara runt i stan ett tag och tittade i lite affärer efter bion :D 

 

I tisdags blev det ingen Allsång, men det blev Badstranden i stället. Och sen blev det Allsång på tv i stället och mys med familjen i soffan <3 

 

   

 

På morgonen när man vaknar är inget planerat, men man lyckas ändå hitta på något under dagen :D

Av My - 13 augusti 2012 21:04

Nämen idag hittade jag den xD ÄNTLIGEN!

Dagen har varit seg har inte riktigt vetat vad jag ska göra, allmänt rastlös.. ^¨

Men sen ringde mamma och jag gick ner till centrum för att möta henne efter jobbet och handla, då vi kom pa att vi va tvungna att åka och lämna en sak till pappa, som va väldigt viktig.. Men sen hade jag och mamma inte ro att åka hem så det började med att jag och mamma gick in på Ica Maxi och skulle titta på några filmer som vi fick veta skulle va sjukt bra xD Och de va då jag såg den.. har letat efter den hur länge som helst.. FILMEN abduction... Har letat efter den sen jag och tippe va och såg den på bio xD och jag har bara hittat den en gång och då va den på blueray... 

AJa i alla fall, sen bestämde vi oss för att halft våldgästa Linus och Gus gus i deras nya lägenhet xD SÅ TREVLIGT <3 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards