myhello

Alla inlägg under mars 2012

Av My - 30 mars 2012 19:35

Nu är äntligen all prao klar, och jag fick äntligen komma hem <3<3<3<3<3 

Men själklart så är det inte länge man får vara hemma eftersom jag ska tävla i morgon.. (visst borde ni veta nu vad för tävling jag snackar om och hur den går till) har nog sakt det några gånger. 


Klockan 3 i natt kommer alla hem från hemsedal. Det ända jag har tänkt på dem här dagarna förutom min familj är typ hemsedal, men det är bara för att allt jag har gjort har påmint mig om hemsedal. 

T.ex: Klockan slår fem(det sitter som en klocka att liftarna stäger då) klockan slår tio(då öppnar liftarna och man kastar sig ut i backen) Drack varmchoklad och grädde på ett cafe(det gör man alltid i norge) jag gick lite i nacka forum

och såg stadium och självklart stog det skidor i skyltfönstret. Gick till en annan klädafär och tittade på prislappen och då står det på norska högst upp. Och en massa andra grejor... Men men då får man längta till nästa år och hoppas på att det inte hamnar några nationella proc under den tiden. 


Gud va skumt jag skrev i dag, inte samanhängande allt.. 


 

stekkkk 8D  


Av My - 30 mars 2012 19:31

Idag var ju sista dagen på praoen, herre min skapitus vad skönt! Jag gjorde det vanliga på morgonen
(kan nästan göra det och blunda samtidigt vid det här laget). Klockan 10.00 när vi hade öppnat butiken så började jag plocka ner ett gammalt sortiment av fiskmat och upp med nytt fräscht  från Tetra.
(Företaget heter Tetra men dem har bara runda förpackningar, kan en tetra förpackning vara rund?? )
 Aja tillbaka till jobbet. Det höll jag på med fram tills Lin kom, för då gick jag på lunch. Efter lunchen kom mamma som skulle ta med sig tårta och ett tackkort. När vi hade fikat färdigt så hade klockan hunnit blivit 15.00 och dem tyckte jag kunde sluta.

   

Juste märkte hundben från ren och hjort och då såg jag en riktig kulled(varför jag vet det är för att jag skriver om sekellett på No) 
Vill ni också se??
  
  Jag åkte hem klockan 15.00 med mamma och nu sitter jag i våran soffa. 
Tack för dem här två veckorna Akren zoo <3 


Av My - 26 mars 2012 17:37

Direkt kopierat från min skolblogg!

I dag började jag klockan halv tio, jag hade planerat att jag skulle lära den isblåa kampisken som mamma skulle köpa att hoppa. Men den hade sålts under helgen så tyvär mamma du får ingen kampfisk.

Så i stället för att leka hopplärare så fick jag damsuga och städa kanin och masvinsburar. När det var färdigt fanns det inte så mycket att göra men Marie lyckades ändå hitta på en uppgift till mig, jag fick torka hyllor(gud va roligt....eller?).

Efter jag hade gjort hyllorna fina så tog jag lunch, då var klockan nästan ett. Jag åt med Marie på taco bar inne i nacka forum(smaskens). Sen resten av dagen skrapade jag bort alger i exakt 24 st akvarium, om det är någon som undrar så får man väldigt ont i armen av det.

Jag tog bussen som gick 16.39 hem till rotkärret, så jag kom hem ca 17.15.

  



Var bara tvungen!!, ....  


Av My - 24 mars 2012 18:42

En dag efter praoen så åkte jag och marie hem tidigare och då gick vi på promenad i det soliga vädret <3 

Och jag hittade..... BLÅSIPPOR <3

Var bara tvungen att säga det, nu hör ni inte mig förns på länge HAHAAH för 53 gången... eller kanske gör inlägg i morgon om jag hinner men sen hön ni inte mig på länge(54 gången)..!! herrå 

"Blåsippor ute i bakarna står niger och säger att nu är det vår"  

Av My - 24 mars 2012 18:35

DEt syns att jag bara praoar XD 

 

Det är jag som har gjort rent pumparna till dem ^^

Blev lite halvt kär i den här men inget slår sid <3  

 

Underbar sak den där asså ^


Lite varor på det :D  

Av My - 24 mars 2012 18:17

Praoen har gått bra och dem som jag jobbar med säger att jag gör ett bra jobb, hoppas att dem inte ljuger :D

Har hänt än otroligt mycket grejor och jag har lärt mig än massa. 

I dag/i kväll åker tiffa och alla andra till hemsedal men eftersom jag har prao och komfa och 24:an så kan jag inte åka så det blir ingen party skidvecka för mig inte jag ska plocka upp varor och tävla i stället :/ 

Hoppas ni får det grymt roligt ^^

Tänkte bara skriva någonting, för även fast jag sa att jag inte skulle skriva på två veckor i det förra inlägget så har jag ändå besökare XD Tack till er <3 det som är synd är att det inte är så många men det förstår jag, jag har ju inte den bästa bloggen kanske.. har funderat på att sluta blogga för det tjänns i bland bara jobbigt men jag vet att i sommar så kommer jag villa lägga upp bilder och bara almänt skriva så jag blir nog kvar ett tag till <3 

Tänkte inte skriva så mycket mer men jag hoppas att fler börjar läsa min blogg när jag börjar skriva mer efter praoen :D 

Ha en dra vecka nu så härs vi kanske på fredag eller näst nästa vecka eftersom jag kommer gå ute i skogen hela nästa helg... ses och hörs! :*

Här var man på väg till prao plattsen XD  

Usch va suddig bild men den får duga ^^<3

Av My - 19 mars 2012 21:03

Kommer inte skriva någonting på två veckor tror jag... Pga prao (jag bor i en liten stuga och bloggar på en skolblogg under praoen)

Kommer inte orka hålla i gång 2 bloggar samtidigt. :D

Hoppas ni får två bra veckor(det får i alla fall jag)


Hej då bloggen, kommer sakna er men jag har inte tiden <3<3



Av My - 13 mars 2012 15:00

Skulle ni bry er om någon kom till skolan med samma kläder som dig?? 

jag tycker att man får ha på sig vad (fan) man vill, om jag tycker någonting är snyggt och jag har på mig det då skiter jag i om någon hade den tröjan innan mig eller om jag hade den före någon annan... 

Varför skulle man inte få ha på sig de man tyckte var snyggt bara för att någon annan hade det?? 

Jag klär i alla fall på mig vad som helst även fast någon tycker att jag har härmat den :D 

Men alla får tycka vad dem vill men det är min åsikt ^^


Det gäller inte bara kläder utan det mästa, man gör inget för att härmas man gör det ju för att man tyckte någon annan gjorde det bra, så om ni tycker någon härmar er så känn er hedrade(då tycker den ju att du har gjort något bra ) :D 

 Helt random bild bara XD  


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards