myhello

Alla inlägg under december 2014

Av My - 30 december 2014 14:45

Ideen fick jag av Kenzas blogg! 

 

Beskriv året med tre ord.
Svar: Fullspeckat, lärorikt och väldigt roligt

 

Bästa köpet?
Svar: Har handlat väldigt mycket styling saker som inte går att glömma och haloweensminket och allt i den stilen var garanterat ett riktigt bra köp. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Svar: En äldre låt som utan tvekan har suttit fast i mitt huvud under nästan hela året är Hand i Hand med Magnus Uggla, jag tror att många kan intyga att det stämmer. Även låten smoke weed everyday(snoop dogg remix) men det var på grund av att den spleades konstant under en natt och alla dansade precis lika dant hela tiden. 

 

Vilkq har du umgåtts med mest?
Svar: mina klasskomisar perry, katta och clara har jag i allmänhet umgåtts med mästadels då man går i skolan tillsammans och gör en massa skoj där(kajak camp osv) och även lärt känna dem mycket bättre i år och börjat umgås mer på fritiden. Inklusive att jag har umgåts mer med både Amansa, Dan och Jakob under detta år inklusive mina andra scout grabbar. 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Nope

 

Vart reste du under 2014?

Svar: Allt i från skidresa med skolan tiill fjällvandring med scouterna och Taize resa med kyrkan. 

     

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Fått känslor för en person som inte var värd det och att man inte vill inse det själv att man faktiskt kan bli sårad. (som tur hann det inte gå så långt i min värld)

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Alla lärdommar och oförglömmliga minnen. Det går inte att välja ut speciella!

 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Jag har blivit bättre på mycket framförallt Fotografering och Smink! 

 

Här sminkade jag både mig med sår och Amanda till docka! 

 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Den extrema kännlan av att känna sig liten, men det blir nog ännu värre nästa år. (jag fyller 18 senare än alla andra)

 

Vad var extra bra?
Svar: Alla älskade människor jag har runt om mig 

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Matilda har jag lärt känna detta år, en människa som jag bara hade pratat med några gånger men alldrig lärt känna, alla fantastiska männsiskor i taize, ett antal nya männsikor innom scouterna, kyrkan och väldigt många nya på skolan. 


Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Svar: Åkt längdskidor, åkt längdskridskor, vandrat i svenska fjäll, suttit i en kyrka med 5000 personer osv. 

  Inte jag som fotade 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Massor hela tiden 


Vad var din största framgång i skolan 2014?

Svar: Lärt känna så många på skolan både massa lärare och elever, även att få vara elevambassadör och utvecka sig innnom marknadsföring på olika sätt. 

 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Blivit starkare som person både fysiskt och phsykiskt. 

 

Vem saknade du?
Svar: Min syster som jag inte fått träffa på jätte länge nu när hon bor i Allingsås. 

 

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Sattsa ännu mer på att utvecklas, prova nya grejer och bli bättre. 

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Svar: Det tror jag absolut, jag ser inte att nästa år kommer vara så annurlunda än vad det varit i år, så det kommer nog bli lika bra. 

 

Vad kommer du sakna från 2014?

Svar: Allt det fantastiskt roliga 

 

Vad önskar du att du gjort mer år 2014?

Svar: Övningskörde mer, så att jag hade varit mer säker till nästa år. 

 

Vad har du spenderar mest pengar på?

Svar: Smink prylar, mat och nöjen 

 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Fortsätta att sattsa på skolan och alltid bli bättre, skulle vilja hitta jobb(dock vet jag inte om jag lyckas få tid till det), resa till japan, fylla 18 år, ta körkort(tvek om jag hinner det) och ha allmänt jäkla roligt. 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Du kommer lyckas!! 

Tack som "fan" för det här året!    

 

 

 

 

 

Av My - 30 december 2014 13:45

        New in! alltid roligt med lite nytt att hålla på med.. 

  • 5 stycken större sminkborstar 
  • 5 stycken mindre siminkborstar
  • 10 par snygga(ganska naturliga) lösögonfransar 
  • 12 stycken olika eye liners/lip pencils i lite blandade trevliga färger 
  • 1 plastgrunka som är smidig att använda när man sätter på sig mascara
  • 24 st burkar med olika färger med lösglitter som används till sminkningar
Av My - 29 december 2014 15:45

       

 

Av My - 28 december 2014 22:04

   

Lite jul kort är alldrig fel, dessa skapade vi tidigare i december! 

Av My - 28 december 2014 11:27

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med Linus, Lowa och Tippe inne i stan med shopping. Vi hade det jätte kul, en shoppingrunda med dessa tre blir inte som en vanlig shoppingrunda. The stockholms hood. 

Efter vi sprunget runt i stan skulle jag ta mig till en resturang där jag år middag med familjen och lite annat tevligt folk, därefter gick vi på Evita på göta lejon som jag fick i julklapp. Den va bättre än mina förväntningar och den var bättre än filmen. 


Hela dagen i går var fullspeckad och riktigt rolig fast jag var riktigt slut när jag kom hem i gårkväll klockan 12.00 Helt klart en sevärd musikal i alla fall, men inget slår Flashdance på chinateatern. 

Av My - 25 december 2014 12:18



Jag har haft en super trevlig jul, liksom förra året var jag hemma i jul, detta år tillsammans med Mor, Far, Mormor, Gudmor och Louise. Förs blev det kalleanka med hemmagjorda praliner, gjögg, kneck och pepparkakor. Efter käraste kalleanka kom den enormt goda julmaten, med allt som ska vara där(inga grisfötter), sedan lite paketöppning och sist men inte mins risalamalta och massa snack!   

Pappa och alla tanterna!

      

Dem Julklapparna jag fick i går va, 1500 kr(delvis lite födelsedagspresent av dem från moster), presentkort på kicks 500 kr, 2 par trosor, as bra sminkborstar, ögonskugga, 5 st guldiga arband(insåg att jag bara hade silvriga), en hårfön i bästa färgen rosa, ett stort tecknings block, ett vidvinkeldobjektiv (BÄSTASTE), ett julägg med godis och Musiklabiljett till Evita. Allt jag fick var verkligen sådant som jag vill ha, riktigt nöjd! 

Av My - 25 december 2014 11:44

 

Mango sorbet

 

Grapefrukt shower gel 

 

Lip gloss som luktar hallon



Av My - 21 december 2014 09:30

    Volume mascara

 

Body Butter Honung

 

Shower gel Vanilj

 

Hair Butter mot tort hår 



Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards