myhello

Alla inlägg under januari 2011

Av My - 30 januari 2011 17:52

Hej hej idag vad jag och Victoria på bio amanda kunde inte följa med :( 

3D glasögonen är ju så snygga eller?? nja 

det har varit rett varmt idag fett skönt, men sen när vi kom närmare hem frös man ju som en gris!! fick skavsår på lilltån också och vi ska åka skridskor i morgon..   

Av My - 29 januari 2011 12:56

kunde inte sova i morse så jag kom upp och satt med facebook, det har inte hänt ett skit mer än att min syster åkte. vet ej riktigt vad som händer idag men i morgon ska jag på bio med en kompis eller två kompisar vi får se. och så ska vi väl vara i stan efter men det beror på vad klockan blir, men nu sitter jag och lyssnar på musik! 


   hej då måste gå! 

Av My - 28 januari 2011 21:13

cho cho sitter och tittar på let`s dance med min tjära syster, mamma och pappa, min syster är på besök nämligen så vi åt as god mat och sen fick vi hallon och björnbärspaj. och så spelade vi spel!passade på att skriva lite i reklamen. 




Hejar på Rybak.... <3

Av My - 27 januari 2011 19:06

idag efter skolan var jag med Victoria vi tittade på Tarzan för det var ca 5 år sen jag såg den, den är ju skit bra men mest låtarna kan typ alla utantill efter Spotifly i går... 


Pöss Pöss

Av My - 26 januari 2011 19:07

Spelade precis 10.000 med mamma och pappa vem vann?? jo jag haha  pappa kom två och mamma förlorade med då har hon tur i kärlek också!!    

Av My - 26 januari 2011 17:33

Sitter och lyssnar på (vi finns på samma jord) det är pelle ankarberg som har gjort den gå in och lyssna den äger. ni kommer veta vilken film den kommer ifrån ifall ni hör den!! <3<3<3

Av My - 26 januari 2011 16:07

idag blev jag och amanda äntligen klara med vårt grupparbete, det ska in i morgon.

sen har det inte hänt någonting faktis, men en tråkig dag i skolan. oj måste gå ska hjälpa mamma med maten!! 

Av My - 25 januari 2011 15:14

kom hem från skolan för 2 timmar sen typ våran sista lektion blev inställd. men när jag kom hem så satt jag och en kompis och pluggade och pluggade och sen pluggade vi lite till men nu behövde hon gå så jag passade på att göra ett inlägg för jag ska tillbaka dit efter maten så jag hinner ta det lugn ett tag nu. 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards