myhello

Alla inlägg under april 2011

Av My - 30 april 2011 09:04

Goodmorgon, vaknade typ nu så jag tänkte väll göra ett inlägg. idag blir det vell inte så mycket på dan men jag ska till tungelsta senare och sen kanske dra till nynäs de va typ någon fest där eller något men vi får se om amanda kunde! :P håppas håppas ska typ äta frukost nu, CIOU 

Av My - 27 april 2011 16:06

Hej, nu är man vuxen också eller i alla fall enligt helena och jan(2 lärare på skolan)

för dom säger att man är vuxen när man jobbar och får lön för det! :D och eftersom jag brukar blåsa sand nu på våren och skåtta snö på vintern med mamma och jobba lite på rönninge ,mm. och jag får ju lön för det så då är jag ju vuxen! :D 


Jag vet att det inte är så men enligt dem, och det låter lite roligt att kalla en själv vuxen så de är något jag kommer spinna vidare på......   ^-^


                                    hare bra/mysan  

Av My - 27 april 2011 08:09

Godmorgon, har ficksat mig och snart ska jag dra till skolan. idag ska ju vi på konser så jag kommer komma hem lite senare och när jag kommer hem ska jag diska för de har jag lovat mamma! :D 

Av My - 26 april 2011 19:45

Hej, vaknade typ 7 fast jag kunde ha sovit till 8 men jag kunde värkligen inte somna om så jag läste lite, och sen gick jag och duchade och ficksade mig sen gick jag med linnea till skolan och när vi kom dit så gick vi till sal 42 för där var de klassrumet vi som hade boken min typ brorsan skulle vara, så vi läste och sen var det lunch och sen läste vi lite till sen var det rast sen läste vi lite till sen efter skolan så gick jag och amanda med vandra hem och sen gick jag till min kära mormor för mamma och pappa skulle bli sena så jag skulle få mat där. sen kom jag hem och nu sitter jag och tittar på 2 och 1/2 män..... jag kommer nog läsa lite mer sen i kväll. 

Puss på er alla/Myset

Av My - 26 april 2011 07:45

HEJ, just för tillfälet klär jag på mig och ska börja platta håret men jag tänkte göra ett inlägg innan, för i dag är det ju skola igen eftersom påsklovet är slut men vi har läsvecka så vi börjar klockan nio och slutar klockan två utom i morgon för då ska vi på någon konser som hette typ ......... in rock, kommer inte i håg hela namnet 

men nu ska jag fortsätta ficksa mig, Hej då :D

Av My - 25 april 2011 14:58

Hej alla, jag och pappa åkte och handlade lite och jag fick rosa converse är typ fett glad har velat haft dom rett länge. Älskar er mamma och pappa Tack 


 :D:D:D         

Av My - 25 april 2011 10:19

Tja, har påsken varit bra? de har min i alla fall varit, fick leta påsk ägg tre gånger en gång här hemma och två gånger på rönninge by, mycket godis blir det. sen hade jag en väldigt trevlig och rolig kväll. på påskdagen var vi ute med hästarna den nya hästen frazze som är en riktig vildibil hårade ner mej totalt. och dom har fått typ världens sötaste killingar jag älskade den svarta men jag hade inte med mig kameran eller mobilen när jag va med dom så det blev inga bilder. och nu annandagpåsk så jobbar mamma så jag och pappa kanske ska hitta på någonting om jag inte är med någon kompis! :D Puss 


 skulle haft på mig det här!

men det blev dom här byxorna med ett vitt linne och en annan tröja över :D

            

Av My - 22 april 2011 16:57

sho på do! har haft städdag i dag och som många nog vet så hatar vår familj att städa men de blev rett fint, sen åkte vi till ica för att köpa påskmat och sånt för vi ska fira påsk på röninge som vanligt, kommer nog bli kul. men ni får ha en grymt bra påsk, jag säger det nu för det blir nog inget inlägg i morgon! :D CIAO 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards