myhello

Alla inlägg under november 2012

Av My - 28 november 2012 23:05

Jag har typ fått någon variant av skolvirus tror jag..
Jag var ganska rastlös nu på kvällen (21.00) och då sätter jag mig och börjar plugga på en massa grejer.. Vilken ungdom gör det??
Och problemet är att jag inte äns tyckte de var jobbigt/träkigt... Sen nu klockan 22.30 då jag tänkte gå och lägga mig. Då börjar jag gå i genom hela min engelska redovisning i huvudet och hur jag ska lägga upp den, så att jag inte kan sova...
Äkta nörd stämpel på mig!!

Men seriöst vad har hänt?? :o
Börjar ju bli lite orolig!!
Det går inte att släppa skolan!

Hahaha mycket nice pic!!!

Av My - 27 november 2012 21:35

De var inte i går!
Dagarna bara flyger förbi, har fullt upp hela tiden.. Så det här med att blogga går totalt bort!
Alla som sa att nian var softare än åtta vad fick ni de i från???
Fullt i veckorna med skola och aktiviteter på kvällarna och sen helgerna helt fullbokade.. Sjukt!!
Jag vet att jag på ett ungefär skriver samma sak i varje blogginlägg men jag orkar inte äns börja skriva om vad jag gör, för det kommer bli romaner!
Jag lovar att börja blogga på riktigt med massa bilder och fyndiga texter, när jag börjar få lite mer tid <3 okej?? Vad bra då har vi löst de xD

Av My - 18 november 2012 20:27

Helt slut efter en dag på äventyrsbad.. Med scouterna.. Som ledare ska man hålla koll på barnen och vara med dem,,, vilken energi!!! Jag vill åka igen, igen, igen....... Otroligt roligt men efteråt, död som en fisk!!

Bio

Av My - 17 november 2012 22:11

Ja jag vet att jag bloggar så mycket så ni inte får tid till något annat..
Haha har haft en massa skoj även den här helgen, har precis varit på breking dawn part two, OMG säger jag bara, de va helt klart den bästa enligt mitt tycket... Så se värd... Fick en chock, en hjärtattack och andningssvårigheter på en och samma kväll^^

Av My - 13 november 2012 15:55

Några bilder <3 Med MAMMA 

                                       

Av My - 11 november 2012 20:38

Ett äventyr i säg, hela helgen ^^
Hundvakt åt Sigge tillsammans med Linnea(tack så otroligt mycket för hjälpen) <3 sen har det varit besök, leka fotomodell... :) på något sätt är mitt liv fullt upp, jag har inte suttit vid min data och bara gjort ingenting på hur länge som hälst ^^ troligtvis kommer massa bilder och mer detaljer om helgen men jag har verkligen inte den tiden ^.^ (nu blev det bara ett kort mobilinlägg, ingen kvalité)
Men sen har skolan tagit väldigt mycket tid också, men jag fick mina omdömen precis och insåg att de verkligen har lönat sig att plugga och kämpa så mycket som jag har gjort <3 lite stolt faktiskt!

Av My - 6 november 2012 21:14

Hejsan svejsan!
Nu mår jag bättre i gen, tror det kommer lösa sig ?
Har faktiskt inte varit så tråkigt att börja skolan... OMG sa jag verkligen de där???
Men de är för att vi har gjort ganska mycket roliga saker, haft yoga på gympan, film på spanskan, lagat fiskhambusrgare på HK och fått tillbaka massa grejer som jag är rett nöjd med ?
Har någon av er varit på yoga eller?? Haha de är hunden, katten, soluppgången och de där älgarna gör i björnbröder i fall någon av er har sätt den.. ^.^
(Har inget mer att säga... Så vi höres eller syns ?)

Av My - 4 november 2012 12:52

Det känndes riktigt bra att fylla 15 år, första dagen! Andra dagen grät jag, har inte gråtit så mycket på länge. 

Jag grät inte för att jag var femton men det har hänt lite saker som inte får hända ... 


Jag har annars haft riktigt bra dagar de här höstlovet, även fast jag var på begravning på min födelsedag så gick dagen  ganska bra, på kvällen hade vi öppethus och det blev tårta och presenter! 

Bland annat kom MORMOR<3, MOSTER<3, TIPPE<3, GUDMOR<3 & SYSTER<3!! 

tack så himmla mycket för det här höstlovet alla som var inblandade!! 

     

 

Lite presenter!

  • BOKEN CIRKELN AV TIPPE<3 (tyvär fotot på den gick inte att ladda upp pga: de var för stort,för många MB) 
  • SYSTEMCAKERA AV MAMMA, PAPPA OCH MORMOR!! (NU SKA JAG LÄRA MIG FOTA) 
  • ÖRHÄNGEN AV SIGGE 
  • GULD ARMBAND AV GUDMOR 
  • PENGAR OCH CHOKLAD AV MOSTER
  • PENGAR AV FARMOR OCH BOSSE 
  • PRESENTKORT OCH ETT SPEL AV SYSTER<3
  • HJÄRTSKÅL AV FARFAR OCH SUSSANE 
  • EN NSLLEBJÖRNSÄNGEL AV MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT JAG ÄR EN ÄNGEL 
  • FICK ÄVEN ETT STORT YATZY, CHOKLAD OCH FÖRSTABANDET VÄSKA AV SCOUTERNA! 
  • FICK BYXOR OCH TIGHTS AV MAMMA OCH PAPPA I GÅR(egentligen ingen födelsedagspresent)
  • (VISSA GREJOR FINNS PÅ FOTOT LÄNGSUPP OCH ANDRA INTE PGA: LITE OLIKA SAKER)

TACK SÅ HIMMLA MYCKET <3

ÄLSKAR ER!!

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards