myhello

Alla inlägg under maj 2011

Av My - 31 maj 2011 15:56

Jag lärde tjänna dig, vi gjorde sjukt mycket i hop.. det gick ett år och hela du är förendrad hela stilen, och hela din personlighet, om jag hade mött dig på gatan hade jag inte sakt hej för jag hade inte sätt att de var du, 

Önskar att alt var som de var förra året. 

Saknar värkligen den personen du var. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :/ :/ :/ ;/ ;/ ;/ ;/ 

Av My - 30 maj 2011 20:18

HAHHAHAHA, har haft en underbar helg träffat många trevliga personer och haft fult upp. jag va ju på cirkus i gårkväll den va väldigt bra älskade sista numret det såg ju så sjukt läskigt ut men jag tänker inte säga va det var för ni får gå på cirkus maksimum själva :D :D 

nu står dom och packar i hop så cirkus tältet är nere och alla djur är lastade.

  Nu är dom på väg här i från!! :D

      

Av My - 29 maj 2011 09:44

Tja, idag ska jag först bra till berga för det är berga dagarna och sen ska jag till täby för circus maksimum är på min mosters gård så vi får gå på cirkusen gratis om man vill men det är ju kul att bara vara där uppe även fast man inte går på cirkusen men jag tror jag ska det om man får billjeter.. <3<3 :p 

Av My - 28 maj 2011 16:54

Jag har värkligen världens bästa mamma jag har fått ett par skor, 2 par tights och ett par mjukis byxor och jag kommer få ett par byxor till.

och sen kommer hon betala allt åt mig när jag ka till grönan fast lite av de jag får är ju för att jag inte får någon vecko/månads peng så då betalar ju mamma och pappa för den anledningen. men ibland så får jag ju ganska mycket saker som kanske inte dom pengarna ingår i. :D 

Av My - 27 maj 2011 10:33

Det är så skönt att SHOLJOGGEN är avklarad, man tjänner sig fett stålt eller i alla fall jag för jag fick bättre än förra året och man ska ju inte gänföra sig med någon annan utan man ska bara göra sitt bästa! ..... 

:D 

Igentligen har jag masser och skriva men sorry jag pallar inte nu för jag sk lägga mig i ett svalt bad och sen ska jag nog vila lite eller så kommer jag vara med en kompis. 

så här ser man ut typ ruffsit hår, svettig och över rött face! :D   

Av My - 27 maj 2011 07:13

Hej, idag är det skoljogg men det regnar som fan, jag vill inte jag vill inte jag vill inte.... 

är inte ett dugg taggad men jag får vell springa dom där 7,5 km i jalla fall. men vi får se hur det går :D chinge ling 


Av My - 26 maj 2011 20:20

    Hej! 

Har varit med Amanda Z idag, vi flummade lite och sen va vi på spindeljakt  hemma hos hänne för hon är sjukt rädd för dom och hon såg en i hallen och fick panik, och då kom jag som en supehjälte där och försökte hitta den. för hon ville inte ha in den på sitt rum. Men jag lyckades, eller jag såg den inte fören amanda skriker och då sitter den tydlingen på väggen bakom henne... 


Fan i morgon är det skoljoggen är inte ett dugg taggad.... ://////

Av My - 24 maj 2011 18:56

Det finns så sjukt mycket bra musik hur skulle man klara si utan den!! :D  

Men jag kan ju inte lägga upp allt jag gillar men det är typ sånt här jag lyssnar på just nu! :D


Sjukt fin! 

Också fin! 

okej som ni nog förstår så lyssnar jag mest på lugn musik för tillfälet, men det går upp och ner i bland kan jag hata lugn musik och sen visssa andra dagar så är det det ända jag lyssnar på!! :D 

Men det är dom här låtarna jag mest har lyssnat på idag :) :P <3<3





Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards