myhello

Alla inlägg under augusti 2013

Av My - 20 augusti 2013 21:13

Idag var den andra dagen jag har längtat efter under många år, jag började gymnasiet.

Tillbaks till ettagluttare i gen! 

Jag var super närvös och taggad samtidigt, min skoldag började klockan 10.00, med presentationer, upprop,

info mm 

Dena vecka kommer bli väldigt chill med mycket skoj. För er som inte vet det ska jag gå Äventyrsturism, en ganska anurlunda linje men passar mig som handen i hansken! 

Kommer mer grejer om det senare! 


 


Mer om sommarens sista veckor! 

 

Familjesemester: Med visit hos Farmor, Tanja och Karl-arne, tog en sväng förbi gekås och västkusten, och även en heldag på High chapara så himmla trevligtll!  Innan mamma och pappa lämnade av mig på ------>

 

Närcon: Jag var på ett animeconvent, som var en upplevelse i säg, med massa spännande saker som hände, Har inre riktigt tiden att gå in på allt specifikt eftersom jag inte har gjort det tidigare. 

 

Skörbjugg: Sommaren fortsatte sen med scoutläger med ca 1500 scouter, där jag var funktionär. Det var ett pirat insperetar läger med en hel del lek och stohej, Träffade en hel del nytt folk som var riktigt trevliga. 

 

   

 

Sist men inte minst, Ledag kyrk läger sak: Vi åkte med kyrkan till skärnholm, samma ställe som komfa lägret. Vi lekt lekar, pratade och lädre oss em hel del!! Inklusive nattbad.

 

  Förlårt gör dåliga bilder( har inte fotat med system kameran) 

  Det var allt jag ville ha sagt för tillfället, så vi hörs!! 

  Kortfattat och enkelt.... Mycket bra! 

 



Av My - 1 augusti 2013 21:35

Pappas kändisskap i seanbanans musik video. Extremt Vackert. 

Jag skickade en kväll in videon där pappa åker skidor i mankini till en produsent som skulle göra sean banans musik video, då dem sökte statister till den. Pappa fick svar direkt, då det precis var sådanna personer dem sökte. 

och så här blev resultater: (han är blandannat den första som står med rattar i början).

 

                Titta! :D


Själv är man känd genom Allsång på skansen, är banne mej med sex gånger i programmet med Yohio! då jag fick sällskap med världens bästa Tippe <3 även ett antal gånger gången innan.. Yay!!! 


Kärlek till folket!!

Av My - 1 augusti 2013 21:04


Har fullt upp men kommer berätta en hel del om min sommar senare. I dag åkte Jag, Mamma, Pappa, Syster yster och Sigsson på båt tur, vi lånade en båt och gav oss ut på sjön med fika och hela konkaronget. 

En mycket trevlig dag, inga åksjuka, fint väder mästadels av tiden och mat på en sjökrog... även fika på en ö. 



       

Sicka jäkla fotografer: SYSTER och JAG! 


     Mina planer för sista veckorna på sommarlovet är att åka på läger och sen på läger igen innan jag börjar

     gymnasiet, så uppdateringar på bloggen rullar nog inte in förns efter det.    

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards