myhello

Alla inlägg under september 2011

Av My - 30 september 2011 21:40

Trevligt som fan... 

hahahahaa kvällen ser ut så här, 

Vi åt middag, sen ficka torta och drak beilis(har ingen koll på stavningen) för lollo, daniel och linus är här. 

nu blir det prata titta på film/tv kanske spela spel och sen kommer det säkert bli någon promenad fast senare för det blir det typ alltid... 

Jag hade dukat jätte fint det kommer bilder  på det men nu ser bordet ut som en katastrof... 

   HAAHAH här är min dukning fin?? 

Och där är linus hahahahhaa det ser ut som om han har bakslikat hår men han har tofs!!! :D 

    

          HAAHAHAHA as ful bild men det var den jag har fotat!!! 


             Ajja ses i morgon om jag hinner blogga ska äta på restaurang med ganska mycket folk och sen ska jag till stan för att köpa ONE P eftersom det inte fans förra gången vet ej med vem jag ska åka med men troligtvis linus sen ska vi besöka graven jag var vid förra helgen men linus och lollo var inte me då.  

Jäklans mycket att göra,, skulle behöva plugga men det är ju så jävla tråkigt.......... 


              Pöss på er!!! 

Av My - 29 september 2011 15:44

fan va man blir ful på skolfoton...............

hatar att man måste skratta för att amn ska visa tänderna men tänk om man inte vill visa tänderna för hela jävla sverige, 

och sen när man ska ta ensamt foto... jag tog två biler en var jätte fin och en sog jag ut som en jävla uppblåst ekorre.


Jag: Kan vi ta det fotot 

Hon: nej jag tog det har(alltså ekorr bilden)

Jag: men det andra va finare 

Hon: nej jag tycket det här är finast

Jag: men det är vell för fan inte du som ska ha fotot. 

Hon: men nu blev det i alla fall det 


Assssssssssssssssssssså nu kommer jag få ett foto som jag ser ut som en ekorre på tack så jävla mycket och det kostar ju sjukt mycket pengar...........

Fuckkkkking jävla skola. 


och i morgon ska jag ha matte prov som kommer gå åt helvette och sen har jag test i hemkunskap som kommer gå ännu dåligare... 

Jälva pisssssss 

Av My - 28 september 2011 16:30

Ganska nöjd fick B på no provet förra tisdagen. altså B är ju i det nya betygsystemet :D och jag fick 49/50 rätt det är jag också ganska nöld med men jag stör mig på felet jag hade

   

 Jag har skrivit betygen på ett papper för jag missade att ta hem provet:D 

Av My - 28 september 2011 07:37

Grattis MAMMA älskar dig så sjukt jävla mycket.......... 

Hon fyller år i dag så i dag blir det tårta (tror jag hoppas scouterna, kommer inte i håg vad vi skulle göra...) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Lessen för min dåliga uppdatering men jag har sjukt mycket att göra så det kommer nog fortsätta bli en dålig blogg tills jag har tid :D 

Älskar er alla, Puss 

 

Av My - 26 september 2011 20:39

jag har vell för fan ett liv.... man har ju inte tid att plugga inte när man har 20 läxor och typ 15 prov :( :( :( 

eftermidagen och kvällen tillbringade jag med emma i kuren( vi delade ut vatten till folk som går en promenad typ. :D hahaahhahahaha hände lite kuliga saker 

     

Satt och åt klubbor som vi fick av micke :D 

Av My - 25 september 2011 10:24

Ska till stan i dag och köpa one piece :D 

dem ser så sjukt mysiga ut <3  men vi får vell se om det blir någon,,, hoppas det finns någon av dem jag vill ha.... Det finns ju fake one piece på gina men dom ser inte lika roliga ut..

   


Ser ni den svarta längst ut till höger... en sån vill jag ha fast i en annan färg...

Herååå  Pöss så er


Av My - 24 september 2011 18:50

emma sov här i går, hahhahahahaa det var kul. 

fast vi typ had einget att göra men vi löste problemet... vi hade varit och handlat i haninge och varit i skolan på dagen så båda var ganska trötta.


men nu sitter jag och tittar på lorry hahahahahahahaha det är något gamalt komiprogram men det är as kul!!!! 

har tagit hassa bilder men min dator hittar inte filerna som vaniligt så sry <3<3<3<3<3<3<3

Av My - 21 september 2011 17:19

sry för den dåliga uppdateringen men jag har behöft plugga än del och min tid ha rinte räkt till..


i dag är det fredsdag :D fan va mysigt vi kommer ha det på scouterna i dag. ci kommer vara hela kåren <3<3<3 kommer bli kul att träffa vissa som man inte har sätt på länge:D 


   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards