myhello

Alla inlägg under januari 2013

Av My - 28 januari 2013 20:45

Bara en tanke! om det är så att någon vill ha hjälp med design och headers och grejer så hjälper jag gärna till, för jag har insett att jag inte tycker det är så kul att skriva, men jag älskar och hålla på med allt annat som har med bloggen att göra! det vore ju bra om jag kunde fixa någons blogg, bara att jag slipper skriva på den :D 

 

Av My - 26 januari 2013 21:34

Underbar bag ute i snön tillsammans med Tippe som är här, så jag slapp vara själv när mamma och pappa skulle bort med jobbet! Vi har fotat hela dagen tills vi gick som levanda isbitar pga av den svenska värmen! och sen ätit en kanon middag och snart blir det fruktsallad till efterrätt! <3


Billderna sen i dag!

                                                         


Inklusive min och tippes smidighet i snön <3 Otroligt grasiösa!  

   

Av My - 20 januari 2013 20:50

Tänkte mer eller mindre göra om bloggen till en foto blogg! 

How great! 

 

 

Lång promenad med mamma, pappa, carro, ygge och Sigge som har vuxit på sig lite! 

   

       

 

och lite bilder från när jag och linnea var hundvakt år lillgrisen!  

     

 

Av My - 9 januari 2013 20:42

Jullovet var som en saga, min alldeles egna! 


Sen känner jag för till fälet att blogga är överskattat!! Bloggen kommer ligga kvar men det blir nog inte ofta uppdateringar! 

Skulle vilka berätta mer om min jullov, men det orkar jag inte! men det var fantastiskt och längtan sista terminen i nian att det snart är slut, slut på detta är ofattbar <3 

Hoppas ni har det bra, jag lovar att börja blogga en annan gång.. Och för er som har mitt nummer, Ring, det är inte svårare än så! Puss och kram skumbanan på er <3 


Att vara stark är inte
Att aldrig falla
Att alltid veta
Att alltid kunna

Att vara stark är inte
Att alltid orka skratta
Att hoppa högst
eller vilja mest

Att vara stark är inte
Att lyfta tyngst
Att komma längst
eller att alltid lyckas

Att vara stark är
Att leva livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
Slå sig hårt
Och alltid komma igen

Att vara stark är
Att våga hoppas
när ens tro är som svagast

Att vara stark är
Att se ljus i mörkret
Och alltid kämpa
för att nå dit.




Lev livet, troligtvis får du inte den här chansen igen <3 


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards