myhello

Alla inlägg under mars 2011

Av My - 25 mars 2011 19:09

Okej nu är man ju as taggad, nästa hemsedal! Ska packa snart men jag kommer inte riktigt i gång. Sen blir det nog gå och lägga sig ganska tidigt så man är pigg i morgon. 

Jag kommer nog inte göra något inlägg på hela veckan så ni vet, kanske om jag har tråkitg någon dag fast eftersom det alldirg blir tråkigt så kommer de ju inte henda men jag kommer nog skriva nästa söndag om jag orkar anars får de bli måndag efter skolan... <3<3 

Men ni får ha en awesom vecka i sverge då!! ses 


                   Puss och kram, skumbanan//Mysan   

Av My - 24 mars 2011 16:03

okej nu borde alla veta vad jag pratar om när jag räknar ner dagar så jag kommer inte berätta igen.

Idag så är det ju torstag eller? jo de är de vell.

aja men i alla fall så när vi hade syslöjd så började vi(jag, victoria och Amanda Zetterberg) mistolka varandra hela tiden och då började dom prata om att jag var i hop med en kille som går i vår skola vet ej vilken klass men han heter melker, vet ej riktigt vem han är, men tillbaka till ämnet dom började komma på massa saker om oss att vi var ihop och hade haft lite kul med varandra dagen innan och hoppas ni förstår vad jag menar för jag kommer inte förklara. Men de som var grejen var att vi råkade prata lite hökt så vissa trodde att vi var ihop(fast ne, de kommer alldrig hända) men de blev lite pinsamt i alla fall... För han är typ mobbad eller lite utanför? 


Men om vi bara glömmer bort de så kan vi fortsätta.

Snart ska jag gå ner till ica för vi ska äta thaimat, de är typ första gången för mig för de var inte så länge sen vi tänkte äta där men då var det stängt.... :D 


           Puss och kram, skumbanan// Mysan 

Av My - 22 mars 2011 17:12

Tjenare, tisdag igen då... skola igen då..... glosförhör x 2.... jag, victoria, amanda och emma va kvar i skolan i musiksalen för att träna på låten men vi typ sjöng den en gång sen satt vi och tittade på toutube klipp....  


 HAHAHA!! det fins en 2:a ockå. titta den äger 


   ska snart dra hem till emelie vi ska plugga på so provet som vi har i morgon,

                      Puss och kram, skumbanan// Mysan

Av My - 21 mars 2011 21:37

Hej hej hej, tiden går fort när man har roligt snart blir de hemsedal länktar så in i tusan. och nu när alla börjar bli taggade och pratar om de på facebook så längtar man ju änu mer.

men i dag har det varit en helt vanlig måndag.. utom att jag och victoria, emma, felicia, amanda har gjort klart våran låt på musiken ni kommer få höra den sen för vi ska spela in och göra om den lite och sen efter skolan så va jag med emma vi åt glass och lyssnade på musik. 

senare efter maten så skulle mamma och pappa på föreldrarmöte och jag som vanligt till scouterna. vi skulle planera inför 24:an de är en tävling som man vandrar hela natten och gör kontroller eller så kan man sova också under natten om man vill, men vi har bestämt sen vår förra tavling att vi ska gå hela natten men jag kan inte gå med :(( för jag är i norge men jag önskar dom ett stort lycka till. <33


           =Puss och kram, skumbanan// Mysan 

Av My - 20 mars 2011 10:16

hej alla sötnosar.. i går va jag ju upp i täby som ni vet, de hände inte så mycket man satt mest och pratade och sista timmen tittade jag bara på när linus och simon spelade något spel.

Vi skulle ju kanske ha sovit kvar men de blev inte så. så nu sitter jag och lysnar på bra låtar på youtube för min spotify har laggat :( 

måste plugga i dag för vi har massa läxor t.ex so prov onsdag, spanska glosor tisdag osv osv.  


                 Puss och kram, skumbanan// Mysan 

Av My - 19 mars 2011 15:33

Hej, idag har vi städat våra bilar. vad sk ani göra i kväll då?+ jag ska åka till röninge för de är en som fyller år så vi ska äta där och bada i deras typ varmvattenbadkar utomhus. Undrar om linus eller lollo är hemma! ska duscha nu och byta om...


 Puss oc kram, skumbanan // Mysan 

Av My - 18 mars 2011 18:29

sitter och lysnar på eric saades låt(masquerade) den äger 


Av My - 17 mars 2011 09:32

Är hemma srån skolan för...

MENSVÄRK, hatar hatar ont ont ont hatar hatar ont ont ont!!!!!

som ni då borde förstå så hatar jag mensvärk för man typ dör 3 gånger om och man vet inte var man ska ta vägen. 

men nu har jag testat att ta en iprem och de värkar gå lättare. 

torsdagar är typ den viktigaste dagen att gå i skolan för de är flest och viktiga lektioner men om man inte kan gå kan man inte.   

ska nog sätta på någon bra film nu och försöka vila


               Puss och kram, skumbanan// Mysan 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards