myhello

Alla inlägg under juni 2012

Av My - 15 juni 2012 23:28

Nu är det banne mej sommarlov, Fan va skönt^^ 

 

Mina små planer för lovet , i helgen blir det bara en helt vanlig helg, sen på måndag börjar Komfalägret och håller på till den 28/6 och under den tiden ska jag försöka ha så roligt som möjligt. Dagen efter lägret är det komfafotografering och slappa efter en fartfylld vecka. Den 30/6 är det komfirmation och lite festliggheter med stäckt och vänner. 

Efter allt som har med komfan att göra trodde jag att Hanna<3 skulle komma, men tydligen så ska hon komma när vi är borta (så jag kommer inte få träffa henne :() 

Så troligtvis blir det liten tripp med familjen och sen slappa mellan 1/7 och 24/7, sen är det ju den underbart grymma fantastiska årligga traktorsemestern med allt underbart folk, som ni då nog fattade blir det en grym vecka(men tippe ska inte med för hon ska på komfa då :().. Men jag tror det blir as bra ändå :D. 

Efter den semestern taggar jag nog för att mamma firar 40år :D(kommer bli en oförglömlig fest). 


Troligtvis ska jag sattsa på att träffa Tippe under dessa veckor och Kanske hanna(men hon bor ju så "jävla" långt bort) 


Efter allt detta vet jag inte riikdit var jag ligger i veckor men sen börjar jag ju nian, så jag tror det för sommarlovet kommer bli fullbokat även fast det inte ser så ut nu  :D 

Jag tror att det var något mer bokat som jag helt och hållet har glömt bort för tillfället ^^ 








UNDERBART! 

Av My - 15 juni 2012 23:11

Kom precis hem från mange, vi och några till tittade på fotboll.. Det var ju så nära att sverige skulle vinna(eller det hade faktist kunnat gå) Men men, jag är inte så inne i fotbolls världen så igentligen bryr jag mig inte ^^ 


I dag har jag varit med mamma i stockholm för att leta lite presenter, vi hittade nästan allt vi sökte efter så det har varit en lyckad dag :D 


I går städade jag och tvättade kläder, och sen mötte jag linnea och vi gick ner och åt klass och tittade på boll(heter det så??).. Bara så ni vet xD

  

      

Av My - 14 juni 2012 14:22

 

Första kvällen på sommarlovet drog jag och Linnea till Nynäs, vi hade föreställt oss lite mera fest.. Men det var as trevligt vi träffade än del trevligt folk och körde lite femkamps grejer. Klockan nio så uppträdde Mange Makers(Way!!) Dem var faktist as bra! 

Sen blev det livliggare och livliggare^^ 

Men vi åkte hem runt halv tolv för då började vi lessna, vi var tvungna att kuta till tåget(Jobbit)


<3<3<3Juste innan vi drog till nynäs så firade vi i familjen skolavslutning med tårta och blommor <3<3<3


Ps: på tröjan på bilden är MANGE MAKERS atografer(om ni inte såg det)  xD






Av My - 13 juni 2012 12:25

Jag är så himmla nöjd med mitt betyg, det är nu man ser att det lönar sig att plugga :D 

Underbart!! 

0 st = E 

2 st = D

8 st = C

6 st = B

1 st = A


Jag tycker dem betygen är as bra i alla fall :D 

Min mattelärare sa att jag skulle få B i matte men sen fick jag C, Antingen så gjorde hon fel, annars vill jag veta varför hon ändrade sig :) 

 




Av My - 13 juni 2012 11:18

Så jävla underbart, nu är man ledig i tio veckor...!!! :D 

Jag har haft as bra dem här dagarna som jag inte har sakt någonting.. Bland annat: Studentfester, chill i skolan, stadsvandring mm!! 

Och nu har man precis varit på skolavslutning, med massa uppträdanden(hade velat lägga upp filmerna men jag har märkt att det typ tar en timme för varje video att få upp, så jag hoppar det) 

Efter alla uppträdanden och tal och grejer, gick vi till klassrummet där vi fick våra betyg och våran klassföreståndare sa en del saker! SEN VAR DET SLUT!! 

Just för tillfället är jag så sjukt glad :D 

 

Av My - 9 juni 2012 12:36

I dag blir det student i gen då :D 

Firar både Lollo min kusin och Jesper ^^ 

Nu ska jag typ duscha och fixa i ordning mig, för sen bär det av till täby :D 

Jag kommer få träffa Tiffa(tippe) idag, det var typ sjukt länge sen och jag har inte kunnat prata med henne heller för hon har lyckats cyckla över sin mobil telefon

eller så hade hon kanske tappat den i vatten, något var det :O (så smidigt) 

HAhaha hittade en gammal bild sen jag var i england^^  


Av My - 7 juni 2012 07:24

Hejsan svejsan, hahahah nu gör jag mitt första mobil inlägg^^ I dag är det skola men i morgon är jag ledig för att gå på student, vi måste åka hemmifrån typ 06.00 för att komma i genom stan :o Sen ska jag vara där hela dagen och fira henne, för att sen på lördagen också gå på student för min kusin :D ÄLSKAR STUDENTER!! Framförallt alla glada personer uppe på flaken, förra året åkte jag ju med studentflak, så nu längtar man ju bara att få ta studenten.... Gud vad jag ska plugga ^^ Nej men nu orkar jag inte skriva mer, det var ju fett jobbit via mobilen, så jag tror att det här blir mitt första och sista ::) Om jag inte bloggar och ni ändå vill veta vad jag har för mig kan ni ju följa mig på instagram, "moisenlanne" hahahaha jag har inga folowers, så jag har inte angagerat mig i att lägga upp bilder där, men jag ska börja nu :D

Av My - 6 juni 2012 17:09

Hahaha gud vad jag är bra på att blogga...eller?? nej men jag orkar inte blogga, så ni får vara nöjda med den uppdateringen jag gör över huvud taget xD 

I går serverade jag och 7 andra tjejer mat på en bal :D Det var trerätters middag och fördrink :D 

Haahaha vi hade as kul, jag trodde det skulle vara jätte tråkigt men det blir ju som man gör det till.. 

Vi skulle inte fått mat där men det fick vi ändå och sen fick vi efterätt och en chokladlåda som tack för hjälpen!! 

Jag kom hem ca 21.30 så det blev inte så sent som jag hade förväntat mig.. <3 


I dag är det ju SVERIGES NATIONALDAG!! 

Så det var ingen skola i dag, så i stället för att sitta i skolbänken har jag åkt lastbil nästan hela dagen med Peter ^^ 

Jag har inte gjort så mycket mer än det, mer än att jag och mamma var och handlade mat till i dag och tårta eftersom det är sveriges dag i dag :D Nu vet jag inte vad jag ska göra mer än att laga mat och ha en almänt musig kväll hemma<3<3<3

           

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards