myhello

Alla inlägg under oktober 2012

Av My - 31 oktober 2012 16:00

(På väg dit i bilen) 


Hahaha underbar dag på Bordaborg som nu i Halloween tid kallas Bodaboo :O 

Haha så otroligt bra spöken.. Dem var bara tre men ändå va dem överallt :D(dem kunde stå bakom dig och hålla på med ditt hår och verka allmänt creeepy) 

Jag har då altså varit på så kallat bodaborg i dag med UG och några andra... Jag har alldrig varit där och det här kommer jag alldrig glömma.. Vi var 10 st som åkte dit och delades upp i två grupper för att lösa olika rum..

Jag var med Johan, Linnea David och Allan när han kände för rummet, ingen av oss är särskilt smidiga förutom david som är lika smidig som en Apa(helt sjukt hur han kan hänga och klättra) men vi klarade ändå en massa med hjälp av lagarbete och vi hade riktigt kul, Har inte skrattat så mycket på länge framförallt när Linnea blev rädd för spökena eller när dem helt plötsligt dök upp  när du minst anade det!! 

Den andra gruppen bestod av enbart blonda tjejer   

Vi var där från 9.00 till 14.00 och jag är helt slut!! :D 


Nu ska jag börja packa och fixa in för skräckhajk! Usch!! Hur rädd kan man bli på en dag ^^ 

Det blir säkert as kul det med :) 


Av My - 29 oktober 2012 19:54

 



Mysig inne dag med mamma, vi har scrapbookat en massa och pluggat lite! 

Även fått veta att på min födelsedag ska vi på begravning.. Gud va kul de är att fylla år 

ända sedan jag vart 10 år har mina födelsedagar förstörts.. :o och nu när man fyller byxmyndig så kan det ju inte vara något undantag..... *-* 

Men men de blir lite folk här på kvällen i stället ^^  

 

Av My - 27 oktober 2012 19:28

     

Cirkusmaskerad, läsvecka, artistbook och marknad <3 

Maskerad minsann, hahha älskar ögonfransarna så sjukt kul att ha på sig.. Det blev väldigt mycket änklare att flörta med någon som hade bil så man fick skjus xD 


OMG, nu tror ni att jag är värsta busen och har fylleparty hemma med FF bara för att jag la ut en bild på ett bord med massa flaskor, men så är inte fallet.. 

Efter maskeraden så satt fortfarande grabbarna boys kvar i vårat kök och bem blev kvar.. (de är vuxna killar och är arbetskamrater med mamma och pappa) Så tare lugnt!! XD


Varldens sötaste familj ever.. HAHAHA vi köpte lite peuker på marknaden vi var på i dag <3 


BTW: ser ni mitt bok arbete?? Fick en massa bra kretik från folk på redovisningen :D Till och med från viserektorn 

(egentligen inget specielt men det låter ju bra) :D 


Juste jag tänkte starta en till blogg tillsamans med min mamma om enbart scrapbooking.. Så för er som tycker de är lite kul.. Så skriver jag den här sen :D

Av My - 26 oktober 2012 08:40

Tjugo minuters lång skoldag... Och nu är det HÖSTLOV så jävla underbart :D


De lyckoruset man får när man inser att det är lov, är helt otroligt! Man smilar från de ena örat till det andra och helt plötsligt älskar man livet och problemen är som bortblåsta ^^ 

Vissa kanske inte förstår hur underbart det är.. Men nu vet ni!!! 

 


Måste bara berätta att i våras när melodifestivalen gick så började jag leta efter neon färgade kläder och sen blev de ju mode nu i sommras (De var vell ganske kul eftersom jag ville ha de)... 

Men för två år sedan eller tre, köppte jag och mamma 2 neon färgade mössor och nu är ju det höst och vinter mobet.... Men de är ju otroligt dåligt för förut när jag använde dem då var jag bara UDDA(som jag brukar vara) och nu helt plötsligt när jag använder dem då är jag MODE och snart så kommer jag vara UTE. 

Ser ni förändringen UDDA, MODE och UTE 

Då föredrar jag att förbli udda :o 

Titta !!

|

V

 


KOM I HÅG!! jag hade den först xD 




 



Av My - 25 oktober 2012 19:34

Nu är minsann läsveckan slut :) de har varit ganska kul utom att jag har varit tvungen att sitta med plugg varje dag efter skolan xD men de va faktiskt en väldigt trevlig kväll med redovisning i alla klassrum^^
DE VAR ett klassrum där dem hade som ett spökhus :o (de kom ut händer från väggarna)..... Om jag ska vara ärlig så va det 10x så läskigt som spökhuset på grönalund :D sen va det lite film visning och massa modeller mm :D trevligt ^^

Av My - 25 oktober 2012 16:08

Helvetes jävla skit!!!!!!!
Har suttit nu i typ 3 timmar och skrivit en engelska läxa.... Och helvetes data skiten laggar och allt försvinner!!!
Och då tycker ni säkert att det bara är att skriva om.... MEN DEN SKA LÄMNAS IN I MORGON!! Hur fan ska jag hinna nuuuu??

Nej vad menar ni med att jag är arg och sitter och gråter!!

Av My - 25 oktober 2012 16:06

Helvetes jävla skit!!!!!!!
Har suttit nu i typ 3 timmar och skrivit en engelska läxa.... Och helvetes data skiten laggar och allt försvinner!!!
Och då tycker ni säkert att det bara är att skriva om.... MEN DEN SKA LÄMNAS IN I MORGON!! Hur fan ska jag hinna nuuuu??

Nej vad menar ni med att jag är arg och sitter och gråter!!

Av My - 23 oktober 2012 20:11

Hahha fett underbar skoldag :D
Först hade vi orienteringsprov, jag var absolut inte alls taggad för det men vet ni...., Jag och två till tog ALLA kontroller på mindre än en timme :D så jävla grymmmma <3 och sen hade vi inte lektioner förns klockan 12.00 och då skulle vi enbart sitta och läsa så de var lite soft :D och sen fick jag veta vad jag fick på mitt spanska prov :D och jag fick C wayyy!! Fett stolt om man jämför med förra terminen (jag har aldrig varit så bra på sp) :D
Wonderful wonderful !!! :D
De ända som är lite stressigt är att jag ska hinna med massa arbeten till på torsdag och fredag :o men det kommer nog hinnas med eftersom jag sitter och pluggar typ 2 timmar varje dag efter skolan.. Jag vet, jag har blivit jätte duktig på sista tiden:D ( fast det är verkligen inte kul, man har ingen tid för att sova eller ha kul) men jag kämpar för mina betyg ^^( nuu kör viiii) <3

På torsdags kväll har vi redovisning av läsveckan, så om någon vill komma och säga hej(SÅ GÖR DET!! Tveka inte) <333

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards