myhello

Alla inlägg under januari 2011

Av My - 5 januari 2011 10:21

Jag kommer inte blogga fören på måndag om jag inte får tag i en data uppe i täby, för jag ska dit i dag för att jobba på husdjursmässan i kista. Det kommer bli kul! aja hej då kan inte prata mer för nu ska jag packa...

Av My - 4 januari 2011 23:26

Gå in på Dou Main Tenan T på youtube och klicka på det försa klippet, asså dom er fett bra!! Gå in och titta.   Blev ett kort inlägg men jag behövde bara säga att ni ska se på den! hej då::

Av My - 4 januari 2011 11:53

          lite bilder från sommaren 2010 det kommer fler men jag hinner inte nu, bye/Mysan

Av My - 4 januari 2011 11:35

Hej igen! gjorde en ny design i går kväll den blev lite fail men så får den vara nu ett tag. vaknade 10 i morse av telefonen fett sur jag blev jag drömde je en as rolig dröm *suck*   

jag ska lägga ut lite bilder sen men jag orkar inte nu.. nu sitter jag bara och tittar lite på tv, är inte på facebook och lyssnar på musik. vet inte vad jag ska göra i dag har någon nått förslag?? aja hejj då skriver mer sen tror jag.. :puss:

Av My - 3 januari 2011 23:51

jag ska nog gå och lägga mig så att man vänjer in sig i alla vanliga tider, för på onsdag ska jag till täby och på torsdag ska jag jobba på kista mässan och fredag och lördag och söndag så då ska man ju upp tidigt som fan* tror jag! men dom dagarna blir det nog inget bloggande.aja hej då, sov gott och dröm vackra drömmar      puss puss <3<3

Av My - 3 januari 2011 21:00

cho jag heter My och är en helt normal 13 åring *host* inte helt normal kanske, jag hade en annan blogg men jag glömde bort att skriva så den failade så jag börjar på än ny , och så får vi se hur det här går.   


jag kan ju börja med att prata om nyår, hade väldigt roligt va hos min moster och kusiner, fast jag såg typ inga raketer det snöade för mycket.

vi drack champagne fast det smakar pyton och varm choklad ;PP

vi va ute i högst en timme men det var ändå ca 3 cm snö på min mössa när vi kom in. från 20.00-02.00 hade det kommit en halv meter snö eller mer hade inte direkt en tumstock så jag vet inte. Skriver kanske mer senare!

Bye bye/mysan   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards