myhello

Alla inlägg under januari 2011

Av My - 24 januari 2011 20:29

Tjenare tjenare, dagen började med en seg morgon så jag fick skynda mig till skolan. sen hade min kompis (amanda) glömt mappen som  vårt grupp arbete låg i så vi kunde inte fortsätta och det ska vara inne på torsdag och vi har inte gjort ett skit.

sen åkte vi skridskor på gymnastiken och det gick ju bra, sen var det matte prov när läraren står och säger att det är 24 timmar på ett dygn och då började alla : Så ni vet det är 60 min på en timme, Så ni vet halv åtta hos mig börjar halv åtta. Suck*

och efter skolan så va jag, amanda och emma, vi gick ut med amandas lille syster astrid ( hon är as söt så ni vet) 

sen va det scouter vi körde lite tävlingar från programmet minuten. och åt cupcakes och drack saft... så ser min dag ut / mysan 


Av My - 23 januari 2011 21:08

nej det är skola i morgon gillar inte måndagar förutom att vi har musik och sovmorgon, men vi har matte prov och jag kan inte ett skit typ, kommer dö   

men vi får väll se jag får göra så gott jag kan... har tittat på minuten med mamma och pappa det är ju sjukt knepiga men roliga grenar.   

Av My - 23 januari 2011 12:04

Dagens vill ha: Mer helg 

Dagens Klädsel: svarta mjukisar, ett linne och rosa tjock tröja 

Dagens frisyr: Utsläppt 

Dagens Saknad: Hanna 

Dagens mat: hmm vet ej än

Dagens humör: Glad 

Dagens..................



  

Av My - 23 januari 2011 11:55

Hej igen, idag blir nog en lugn dag vi bakade ju cupcakes i går och det blev ju så många så vi ska nog åka och våldgästa någon för att fika! och så tänkte jag ta en promenad hoppas mamma eller någon annan vill hänga på! måste ta mig ut lite man sitter ju vid facebook hela dagarna. och så skulle vi kanske gå på bio men jag tror inte att det kommer bli av. aja då vet ni lite om min dag i alla fall,,   

Av My - 21 januari 2011 20:01

Jaaaa det är helg, som vanligt sitter jag men facebook och så tittar jag på någon serie som heter kompisar på nätet den är ganska udda men rätt bra. ska fika och titta på let`s dance (hejar på rybak) 

har börjat med korta inlägg* 

puss och kram skumbanan!! <3

<3

Av My - 20 januari 2011 20:10

skriver inte så mycket så min blogg är nog inte så kul att läsa men jag försöker ändå! <3 sitter och har det bra i soffan, har precis ätit lax och potatis (typ favorit mat) smaskens ;D   har haft en nice skoldag hände inte så mycket men det hände inget jätte tråkigt heller i alla fall...sen efter skolan så skulle jag och Amanda plugga på ett grupparbete om pyramider, fast nee, blev inte riktigt så vi låg typ bara och titta på tv! 

Av My - 19 januari 2011 14:11

Tjenare tjenare!! slutade väldigt tidigt i dag 13.15 yey! sen har jag hunnit varit inne på facebook ,snart kommer mamma hem så då ska vi äta någonting är jätte hungrig men jag har ju ätit lunch inte så mycket för det var inge gått men ändå!! dagens outfit: knall rosa tjock tröja med ett vitt linne under och ett par jeansleggings..

har haft en skön dag i skolan så det här har varit en bra dag!!!

     pussar och kramar mysan 

Av My - 18 januari 2011 11:58

hej alla är inte i skolan i dag, har ont i magen....aj aj aj    

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards