myhello

Alla inlägg under januari 2011

Av My - 13 januari 2011 14:48

haha jag hade 14 besökare 11 januari   

Av My - 13 januari 2011 14:39

Hej allihopa kom nyss hem från skolan.. och ny sitter jag vid datorn, ovanligt(not) . skulle varit med en kompis men vi kunde inte vara här eftersom pappa sover för han har jobbat natt och och vi kunde inte vara hos henne tror jag ehh och ingen ville vara ute, för det blåser så mycket.   så nu har jag lite tråkigt igen. fast vi fick sluta en timme tidigare hade inget elevens val!! pussar och kramar mysan

Av My - 12 januari 2011 17:41

Juste jag har gjort en ny design som ni nog ser men den blev inte så bra!! men den får vara så tills jag har hittat på någon annan...  

Av My - 12 januari 2011 14:53

så här såg man ut i dag!!  

   oj den blev lite suddig men spela roll!!

Av My - 12 januari 2011 14:50

cho cho haft en bra dag i skolan det fins inte så mycket att säga om den men ändå. nu när skolan har börjat så händer det inte så mycket man är typ bara med vänner så jag kommer inte ha så mycket kul att skriva om men på helgerna kanske jag kan skriva om något kul..

Av My - 11 januari 2011 17:19

Första dagen i skolan as kul (not)!! gick upp kl 6.45 , sen ficksade jag mig och gick till skolan tio i åtta. vi har fått en ny tjej i klassen hon värkar trevlig och snäll men annars har det bara varit en tråkig skoldag. när jag kom hem så åkte jag skridskor med en kompis men det var inte så kul och sen va jag på ica och handlade dagens middag med mamma. och nu spelar vi ett väldigt kul spel... hej då :pöss: mysan

Av My - 10 januari 2011 17:41

NNEEJJ i morgon är det skola orkar inte, jullovet är alldeles för kort!!!och det är tisdag också värdens tråkigaste skoldag  

Av My - 10 januari 2011 17:29

I går kväll kom jag hem, jag har ju jobbat på husdjurs mässan i kista det har varit jätte kul men jobbigt i bland, jag har gått med hästar, suttit i en klapphörna och sett till så det inte va förmånga där ine och så har jag gett barnen hjälmar till ridningen och massa mer kuliga saker. juste för er som inte vet riktigt vad det är så är det en mässa med massa djur och lite stånd med roliga grejer men jag va där från röninge by i täby för dom hade hästar, kor, kaniner, getter och två mini grisar där och visade upp men hästarna hade ponny ridning, mm. men nu sitter jag här och tittar på lyxfällan och är ine på facebook, men hej då orkar inte skriva mer just nu...

pussar och kramar my.


jag glömde fota så det blir inga foton!

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards