myhello

Alla inlägg under januari 2011

Av My - 17 januari 2011 15:44

Vem va den sista du träffade? Mamma...

Vilken var den senaste filmen du sett? She`s the man 

Vem ringde du senast?    Hanna 

Vem fick du ett sms av senast? Divya 

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? 8.00 ca 

Vilken är din favorit glass? Magnum 

Sover du på någon särskild sida? På mage om det är någon sida?? <3

Kan du något annat språk än svenska?? engelska och lite spanska 

Vilken var din senaste bok du läste?? Så länge vi båda andas 

Har du stationär eller bärbar data? bärbar

Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

Tycker du om kaffe? ja 




Av My - 17 januari 2011 15:37

hej alla!! har inte hänt ett skit idag!! skola som vanligt och sen inget mer just nu!

Av My - 15 januari 2011 15:53

satt precis och pratade med min bästa vän Hanna, hon flyttade till Jämtland i somras     saknar henne!!

      

Av My - 15 januari 2011 12:26

hela familjen städar!! det blir jätte fint... snart ska jag duscha också  det var bara det haha, puss puss 

Av My - 15 januari 2011 09:11

vaknade nu kl 9.00 kunde inte sova längre för någon anledning. ska snart äta frukost. cafè 



   smaskens...

Av My - 14 januari 2011 22:25

tittar på let`s dance men efter det ska jag nog sova är as trött^^

Av My - 14 januari 2011 22:25

tittar på let`s dance men efter det ska jag nog sova är as trött^^

Av My - 14 januari 2011 16:35

 tjenare tjenare! idag va min klass inne i stockholm för att titta på terra-kotta armen som finns i kina och östasiatiska museet inne i stan har hyrt in massa såna gubbar.

att vara på museet var rett tråkigt men innan vi gick dit fick man göra vad man vill så vi år på mc och sen åt vi glass i galerian och handlade lite eller jag hittade inte så mycket två berlocker till mitt armband. 


                                           fotade lite!! <333





Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards