myhello

Alla inlägg under april 2012

Av My - 5 april 2012 21:30

Nu har påsklovet äntligen börjat, som man har längtat <3 

Och den här sista dagen i skolan var så "EPIC", började med att svara på en massa frågor i op:s klassrum sen tittade man på slutet av en film hos gunnila. Efter det satt vi på exit och bara chillade och åt lunch, när vi hade ätit lunch så hade vi typ 30 min spanska och sen gick vi till tåget för att åka och se "the hunger game".


Som film är den sjukt bra men om man gämför med boken så suger den. 

Men jag skulle lett rekomendera den. 

Längtar tills fortsättningen kommer ut på bio, men jag får läsa bökerna tills dess. 



GÅ OCH SE DEN FÖR ER SOM INTE REDAN HAR GJORT DET <3

Av My - 4 april 2012 14:30

Nu har man handlat en massa nya frächa kläder- 

SOMMAREN HÄR KOMMER JAG! 

Gaaaashh vad jag längtar, är så less på kylan och regnet/snön. Men snart <3<3<3

 


Av My - 3 april 2012 21:06

I dag har det varit en helt vanlig tisdag, det har inte hänt någonting speciellt förutom att jag hade no föredrag om skeletet som gick rakt åt skogen. Missade hälften av vad jag skulle säga och intenging flöt. 

Men det är skönt att det är över xD 


Sen som vanligt var jag ledare mellan 18.00 - 19.30 alla barnen var väldigt livliga och hade väldigt mycket energi, men det gick bra ändå, det vi skulle få gjort fick vi gjort. 



Har inget att berätta mer än min vanliga orginella liv xD  

Av My - 2 april 2012 15:46

I dag var det bolltunering minsann, man möter sina pararelklasser i fyra olika sporter för er som inte vet vad det är. Det var fotboll, bandy, basket och volyboll xD 

Hahaha ni skulle sätt mig, det var bara jag som gjorde mål och ägde ut alla på plan ....... eller???  nej så va det inte riktigt (jag suger på bollsporter, för er som inte redan vet det) men men vår klass vann ju i alla fall :D 


VI VANN!vi vann vi vann vi vann 


Är ganska glad för det, vi har vunnit 3/4 bolltuneringar nu och vi måste ju behålla våran heder xD 

Nej men det var ju lite kul i alla fall. 

Efter bolltuneringen började vanliga lektioner klockan 13.00. 


På spanska lektionen i dag när jag satt och pratade med två av mina kompisar så kom våran lärare och la sig i (vi pratade om skolan och betyg och sånt) och han tyckte att jag hade så rätt att jag borde skriva det i ett brev och skicka till någon poletiks grej... HAhahaha men det kommer jag alldrig orka men det är vell bra att någon håller med mig ^^ 


Usch vad tråkigt inlägg det blev,men så fick det bli!! 

 


   

Av My - 1 april 2012 21:31

Nu påskpysslar vi minsann XD Hahahahaha 

Sjukt flummigt man kan ha 

  

Gudars va snyggt XD

 

Hihihi färglatt ska det vell vara på påsken 

Sen gjorde vi dem fulaste korten vi kunde, bara för kuligheten skull..

Våran förklarin till vart "korten" skulle var väldigt bra eller??? 

Namn=**********

T:ex.

************** i ett litet hus bakom muskötuneln 

********** i Kårsta, på en gård 

*********** nyinflyttad bakom konsum västerhaninge 


Ungefär så såg det ut till dem vi inte kunde addresen till dem dem skulle till XD Undrar vilka som kommer fram :D 

Nu ska jag nog gå och lägga mig för jag har somnat på soffan några gånger och jag måste ju ha mycket energi till i morgon.

Av My - 1 april 2012 17:17

Nu har man gått i 12 timmar ute i skogen och försökt förja en karta. och sen sov jag i 5 minus i ett vindskydd UTAN ELD :) Hmmm nej det var inte kalt als xD 

Nu är jag trött i kroppen och orkar knappt gå, stakars amanda som hade match i dag :/

Men nu sitter man under ett täcke i soffan efter ett varmt bad :D Soft!! 

Orkar inte skriva mer nu för jag är så trött.....:/ 

Ska nog sova nu xD HHHAAH eller i alla fall titta på film och mysa ^^



Ps. i morgon har vi bolltunering önska oss lycka till <3 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards