myhello

Alla inlägg under april 2012

Av My - 25 april 2012 16:24

As soft dag... började med att ha so lektion 08.10 till 09.00 sen åkte vi tåg för att titta på Fantasy in rock. SEN slutade vi... HAHHAHA as skönt 

Fast det var inte lika skönt när man kom hem för då skulle man ju så klart plugga :( (hatar läxor dem tar upp hela mitt liv)  

Nu ska jag snart till scooutarna för att bygga en vagn till DD. (DD= distriktets dag) 

Har inte så mycket mer att säga så hej då 


Ps: för er som var med i fantasy in rock, ni var grymma) 

 

Alla gör vi olika saker på en tågperång.. 

Av My - 24 april 2012 20:44

Är bara tvungen xD

Jag satt precis och tittade på Oliver Twist(en ganska gammal och dramatisk film) och då är harry eden med och spelar Räven(dodger). Jag har alltid undrat vem det är som spelar honom för jag tycker han är så cool i filmen. 

Och då söker jag på google och massa sånt och får reda på att han heter harry eden, och jag söker på det namnet. 

Då kommer det upp massa bilder upp och då inser jag att den här killen är med i peter pan(och jag har helt missat att han är med i den filmen även fast jag har sätt den ca 50 gånger). Tror ingen fattade det där men i alla fall det var lite kuligt att jag har tittat på peter pan så många gånger och inte tänkt på att det är samma kille^^  

Han är så himmla cool( inte så snygg men COOOOL) Eller jo han är ganska snygg också,

så ett tips titta på Oliver twist... :D

         

Det är samma kille men i olika åldrar, för er som inte ser det :D (eller tror det i alla fall(jag litar på google)) ^^ 

Av My - 24 april 2012 20:23

I går var det St: georg, det är en tradition på scouterna... Man får märken, fikar och sjunger(typ). Hade inte så mycket lust att blogga när jag kom hem så det får bli lite nu :D 

I går fick vi även en ny kille i klassen, eller inte helt ny för han har gått i våran parralelklass(stavning??) i alla dessa år, så alla vet vem han är och så men han har aldrig gått i vår klass. ^^ 


I morgon ska vi på fantasy in rock, så vi kommer sluta as tidigt :D och vi kommer bara ha en lektion <3


   

 

Av My - 22 april 2012 19:30

Nu är man hemma från en unik brohajk. 

Lördagen började klockan sju(morgon) när jag blev vekt av min mamma, kunde knappt komma upp ur sängen pga dagen innan. 

Jag åt då frukost och packade för att sedan möta alla vid bussen för att beje oss ut mot stället vi skulle hajka på. 

Efter vi hade åkt buss och gått, kom vi fram. 


Dem delade in alla i pattruller men jag fick ingen patrull eftersom jag snart blir senior. Ock sen skulle vi sätta upp vindskydden, alla patruller fick ett varsitt vindskydd utom jag för jag fick bara en pressäning och en stor rule sisarsnöre.... (Tack jacob och monica!) 

Jag fick hitta på en bra löning med min pressäning.. Det tog ett tag eftersom den blåste överallt och det var ganska svårt att göra alt själv. 

När jag äntligen var fördig så skulle vi göra lunch, alla skulle laga korvstroganoff med ris, men jag skulle så klart för göra en lite krångligare maträtt så jag fick göra pankaka med grädde( det var ju gott när det var äntligen var färdigt).


Senare så behövde jag inte vara själv längre för då kom Amanda(skönt), vi satt och tittade när alla fiskade och snakade skit. När klockan blev 19.00 så var det middag(då det blev hajkbomb) och till efterrätt blev det banan och choklad.

När vi hade ätit fördigt fick alla grupper en varsin karta för att sedan leta reda på bokstäver som skulle bilda ett ord( ordet var godis) och när man hade löst det så fick man en marshmallows påse, och sen fortsatte kvällen med att sjunga disney låtar och grilla marshmallows runt elden. 

När klockan var typ elva så skulle alla börja fixsa inför natten, jag och Amanda låg då själv mitt ute i skogen undet en pressäning inkurade i varsin sovsäck(vi skulle somna men vi låg och tittade på massa grejer på mobilen, man fick inte ha med säg mobilen men jag tog med det i alla fall om det skulle hända någon ting.



nu på morgonen så bakade vi skons(har ingen aning om hur det stavas) på stormkök , vi packade i hop och sen kom mamma och hämtade mig(SKÖNT) ... Nu har jag ont i hela kroppen men vi hade tur med vädret så jag är nöjd med helgen :D 



Tack allaallaalalalalalalla!! 

 

Missade säkert helften av alla saker vi gjorde men jag orkar inte skriva mer nu :) 



Av My - 22 april 2012 18:06

Har ont i hela kroppen, i fredags hade vi först gympa och sen drog jag och linne ut och sprang i regnet. 

När jag kom hem och var helt slut, så kom mamma och sa att vi skulle åka till några kompisar och hjälpa dem att möblera om (  :O ) När vi var på väg hem fick jag ett sms från amanda som tyckte att jag skulle komma till våran ungdomsgård, jag fick med linnea och sen fick vi dit. :D

Det var typ disco/fest... Alla var ganska tråkiga och DJ:n fick ingen respons av någon, förns jag, linnea, emma och amanda gick upp och dansade. Men Amanda och Emma slutade dansa efter ett tag och där stod jag och Linnea själva och dansade loss. Men sen dansade vi även lite med Melker, Linnea P och Therese för det var dem ända som ville dansa. 

Vi dansade typ till 10.30 för då pallade jag inte vara kvar, skulle ju upp klockan sju i går eftersom jag har varit på BROHAJK. --------------> (skrivet ett inlägg om den snart) ^^


Ps: Linnea försökte ragga upp DJ:n men han var så tråkig så han ville inte xD 



  

Av My - 19 april 2012 20:46

Tjooo hooo, i dag har jag varit i skolan( OMG för det är jag ju aldrig....eller juste jag är ju där varje dag) 

Nej men i dag fick vi en ny idrottslärare ( vi har bytt idrottslärare 4 gånger det här läsåret) men det gick bra, för än gång skull var det ganska kul :) och efter skolan drog jag och linnea ut i skogen för att jogga. För allt man gör i skolan för tillfället handlar om kondition och jag måste värkligen jobba upp den. Så då har jag börjat, jag och linnea ska jogga varje torsdag och fredag efter skolan och på måndagar tror jag att vi går på Zumba :D (fan vilken kondition jag ska få). 

Kanske inte men jag ska i alla fall jobba upp mitt betyg i idrott till ett C ^^


   

Schema 

Mändag: Skola, Zumba och plugga 

Tisdag: Skola, Plugga och ledare 

Onsdag: Skola, Plugg och scouter 

Torsdag: Skola, Plugg och jogga 

Fredag: Skola Plugg och jogga 

(sen kommer det ju alltid massa annat, men det där är standarden) 


Helt änkelt ska jag bli ett riktigt snille och ha bra kondition  :D HAHAHAA man kan alltid försöka ^^ 

Av My - 18 april 2012 15:04

Hjälp, det flög in en fluga i mitt öra (hur ska jag få ut den??... För den värkar ju inte vilja komma ut själv. 

Usch vad läskigt, tänk om den typ kläcker ägg i mitt öra(fy fan). 


Vad ska jag göra??


  

Här sitter man uppe i ett träd xD 


Av My - 18 april 2012 14:54

I dag har det inte hänt ett skit. Jag ska ha scouter i dag och vi ska nog planera brohajeken som är i helgen men jag vet inte om jag kommer åka med( brohajk är när man hajkar tillsamans med dem nya som ska gå upp till våran patrull i höst.. Men eftersom jag går upp till en annan grupp också så kommer jag ju alldrig var tillsamans med dem xD 


Snart går jag upp till senior(stanvning???) Fan va azzuummm^^ Längtar  


Lite coola, dem har 91 miljoner visningar på youtube :O (på 3 månader) 



Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards