myhello

Alla inlägg under april 2012

Av My - 17 april 2012 16:15

Hela den här veckan kommer jag få tillbringa med amanda, för vi brukar ofta vara fyra stycken(vi är en liten grupp som är standarden, sen umgås vi med massa andra också men det är oftast vi) Men den här veckan kommer victoria att vara i turkiet(aviss) och Emma har slutat på vansta :(  (kommer sakna dig enormt).. Så då blir det bara jag och amanda kvar xD 


 


Snart ska jag dra ner till mina miniorer(undrar vad vi ska göra i dag), var fett länge sen jag träffde dem. Har saknat dem ändel. <3<3<3<3  

Nu har man även anmält sig till försmak :D (underbart, längtar sjukt mycket) 

Av My - 16 april 2012 19:30

Nu har jag läst ut hungerspelen, gassh va bra den va. Men jag måste få tag i fortsättningen, trorligtvis kan jag låna den från skolan men dem hade den inte i dag. 

Kanske skulle få den i morgon xD 

Jag tycker boken är as bra men nu kommer man behöva göra en massa uppgifter till den, eftersom vi läser den i skolan. Fast den blir ju inte mindre bra av det, nu vet jag inte riktigt hur jag tänkte men det jag ville säga var att skolans uppgifter tar kol på än( så himmla jobbiga, en fråga tar typ 10 min och det är minst 7 frågor per kap) 

 

Av My - 16 april 2012 15:20

I dag vare skola igen då!(gud va kul, som jag har längtat) <3 

Dagen gick vell bra inget spec hände, mer än en lite halft rolig grej på spanskan(eller det var bara jag som tyckte att det var kul). 

Nu sitter jag och äter glass och försöker plugga(pratade med mamma i telefon och hon sa att hon åt glass, så då blev jag väldigt sugen på glass och som tur var hade vi glass i frysen, så nu äter jag glass) xD

Skulle tillbringa min tid med linnea men hon fick just veta att hon hade utveklingssamtal i dag **

Btw: nu har jag kommit på vem jag ska vara på uppcon nästa år( eftersom jag inte kommer kunna vara med i år) 

Jag ska vara Luka från vocaloid, hon har rosa hår(love it) Kanske kommer att åka på nercom/närcon, eller tippe tycker det men vi får se hur det blir med den saken. 

Uppcon= ett anime event, som är väldigt tjännt och det är sjukt många där, massa underbart folk(fast alla är anime nördar och jag tror inte jag hör till den kategorin änså länge)... 


Har inte så mycket att säga för tillfället så hejsan svejsan ^-^ 

 

Av My - 13 april 2012 12:17



Vecka med Tippe! <3

Veckan med tippe började i haninge centrum, vi handlade lite och gick allmänt bara runt och kollade i lite affärer.

På kvällen hade vi allmänt flumm och somnade runt klockan 24.00


Dagen efter hade vi inga planer alls, men vi lyckades ändå få någonting att göra. Vi åkte bil typ hela dagen och försökte let efter en present till min systers kille, när vi hade hittat den optimala presenten åkte vi hem för att hämta kläder till pappa och äta någonting. Vi satte oss sedan i bilen i gen och åkte upp till min syrra(vi försökte också slå in en bauta låda med presenten i ute i regnet på en parkering, hahahaha det gick så där) 

Men vi klarade att åka upp till min syrra men en bra present och allt blev bra. vi var där ett tag men sen åkte vi hem i gen xD HAHAH vilket liv^^   när vi kom hem var klockan 20.00 kanske, nej mer för vi stannade och åt på vägen hem. och kvällen var lika flum som kvällen innan. 


Dag nr 3. Vi gick ut i skogen och skulle ta en massa foton(blev ca 170 st), vi var ute i skogen nästan hela dagen och hittade på en massa grejor. (vi hittde en lök och en tidning mitt ute i skogen, de var lite skumt). På kvällen kom amanda och adde, dem var här till 01.00 ca. Och som vanligt flummade vi som alla andra kvällar. 


Dag nr 4. Vi vaknade ca 10.30 och åt frukost sen sammlade vi i hop ett gäng som vi åkte och bowlade med xD Vi kom till bowling hallen runt 13.00 men vi fick inte en bana förns 15.00 så den tiden spenderade vi på att gå och leta efter någon stans att äta, och tillslut fick vi mat(kebab och pizza) fast jag och tippe åt ingenting, eller jo vi gic till willys och köpte glass. När alla var mätta och belåtna började vi röra oss tillbaka till bowlinghallen. 

Amanda vann med typ 180 p 

Tippe kom tvåa med 167p 

Jag och adde kom trea med 146 p 

Alex kom sist med 85 p (hahahhaahah han kastade i rännan 22 gånger, slå de ni om ni kan) 


När vi kom hem efter bowlingen gick alla hem till säg men smalades i den klockan 20.30, för att se på skräckfilm(vi skulle se på parmore aktivity 1, men tittade på hostel (den var inte läskig men så sjukt sykiskt äklig) 

Vi fick inte vara hos alex så lände för hans päron skulle sova, men adde och alex földe oss hem för vi var så himmla rädda. (och dem skrämde oss så mycket att vi nästan började gråta) Fy "fan" va läskigt det var, har inte varit så rädd i hel mitt liv... Och det var någon bakom en buske som lät fett skumt och det var inte adde eller alex.. Usch!! 


I dag åker tippe hem så nu får jag roa mig på något annat sätt :(, vi kommer inte få träffas på as länge, kommer sakna dig sjukt mycket <3<3<3  


Hej då! 






Av My - 11 april 2012 17:23

Gud vad bra uppdatering jag har xD 


Tippe är här och vi har haft almänt flumm dem här dagarna som har varit, i dag lekte vi filurer i skogen ^^

Vi har tagit en massa bilder, den ena skummare efter den andra :) 

   Fina små saker ^^ 


Uppdateringen kommer nog förbli rett dålig på ett tag, så bli inte förvånade.. x)


Have a nice day!   

Av My - 9 april 2012 07:25

Nu har man hunnit fira påsk och jobbat så påsklovet kan börja på riktigt. 

Förtillfället kommer jag inte skriva om det, utan att sötnosen Tippe ligger bredved mig och sover. <3 

Hon kommer vara här några dagar nu men vi har ingen aning om vad vi ska hitta på(fantasin är inte på topp)

Men jag tror att vi åker till handen i dag för tippe ville ha sommarkläder och jag ska köpa en ring. 


Nemmen nu får ni ha det bra, kommer nog inte ha tiden till att skriva men fantisera att jag har as kul med tipppe så blir det bra!! 


 

Av My - 6 april 2012 09:40

Första aktiviteten på lovet hände i går, jag och pappa skulle åka ut med mat till mamma och grabbarna. 

Då kom vi på en ide, vi skulle även ge dem påskägg, men om man ska ge ut ägg behöver man en påskkärring (vem skulle vara det??, Jo pappa xD) 


HAHAHAHA typ dog lite, framföralt när vi skulle komma in på bärga via vakten och han skulle hoppa ut och säga vem han va :D    men det blev lyckat, tror att alla blev lite glada av det ^^


Vilken snygging!  HAHAHA 

Av My - 6 april 2012 08:53

Nu har jag mina egna peltor hörlurar XD 

Gud vad de ska jobbas i helgen! 

Jag ska nämligen blåsa sand på berga örlukskolor, jag kommer jobba men mamma, pappa och en massa grabbar. 


Varför jobbar du? 

För att få pengar så klart xD och TM mark miljö behövde hjälp. 


Blåsa sand är ju ett tungt jobb det får vell du inte göra??

Klart jag får, jag behöver ju inte gå med en blås hela dagarna, ja kan ju flipp floppa också. 

och jo det får jag, det är ju jag som har valt det och det är ju med mina föreldrar(och dem låter mig ju inte göra saker jag inte skulle må bra av efter :)  )....


Men det var ju inte det jag skulle prata om jag skulle prata om mina egna peltor hörlurar XD "Fan" va status!!! 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards