myhello

Alla inlägg under februari 2012

Av My - 7 februari 2012 18:00

 

Tjoo, ska snart åka skridrskor med miniorerna :D 

efter det ska jag ut och skotta snö med mamma.. <3<3

Om ni inte vet det så jobbar mina föreldrar med att skotta och ploga snö, så här på vintern ^^

Och dem gör det på nätterna när dem flästa afärer och industrier är stängda(men i kväll ska vi bara göra en liten grej som tar typ en timme :D men oftast när det har snöat är mamma och pappa ute typ 10 timmar :D




Av My - 7 februari 2012 16:28

Herre min skapare, har hickat hela dagen..

orkar inte mer man får så sjukt ont i magen :/ 

 


Gillar när alla sitter tysta i klassrummet och så hör man mig hicka hela tiden XD

Fast jag tror inte så många hörde det ändå alla var så fokuserade på sitt arbete. <3



Av My - 5 februari 2012 17:39

Hej på er sötnosar.. 

En sak om mig är att jag gillar strumpor som är i många ferger och djur på, dem gör en glad på morgonen när man ska sätta på sig dem och så gör dem fötterna varmare äv vanliga strumpor

(eller i alla fall enligt mig i geetligen är det ju inte så). 

Det är flodhästar om någon undrade :D  

Av My - 5 februari 2012 17:33


Soft & Fresh 

LICORICE 

orginal 



Är det bara jaf som tror att det är tuggumi??? 

Men det är det inte för det är lakris... 

inte för att någon av er bryr er men jag va på willys och handlade och då såg jag det namnet och jag trodde det var tuggumi i storpack eftersom det var en sånn stor påse XD 


 

Nästa gång ni ser den här så vet ni att det inte är tuggumi..

(jag tittade inte vad som var på den men nu ser jag ju  att det är lakris på) 

Av My - 4 februari 2012 20:00






Deltävling ett  

Deltävling 2

Deltävling 3

    

Deltävling 4



<3Äntligen som jag har väntat<3

Älskar melodifestivalen :D 

 

Av My - 4 februari 2012 19:12

Hej på er.. 

Jag var ju deppig i går men det blev mycket bättre.. 

Jag, mange, adde och alex gick till exit eftersom det var fest där, dem hade hyrt än DJ så vi dansade typ i 3 timmar :D

Jag trode det bara skulle vara 11 - 12 åringar där men det var rätt mycket 7 or, mest 8 or och lite 9 or och några vuxna som hade fixat allt.

Man var tvungen att ta alkotäst innan man kom in :D så man inte hade drukigt.. HAHA jag fattade typ inte hur man skulle göra XD 

Emma ,några killar från vår klass, 5 tjejer från våra paralelklassen var där som jag tjände när jag kom :D

umgicks med typ alla dem för jag orkade inte bara vara med mange, alex och adde ^^ 

Sen var adde och alex så snälla så dem förjde mig hem runt klockan 24.00 :D

(är för feg för att gå hem själv sen tycker inte mamma om det,,,, blev förvånad när jag fick vara där såpass länge.. min mamma är ganska hård om man gämför med många andra föreldrar... men hon är ju bara rädd om mig <3) 

Aja när vi va påväg hem hittade vi en pulka som vi drog varandra i :D 

       



 

Fotade med mobilen så det är ingen kvalite alls och sen snöade det så mycket :D

Fotade inte så mycket på exit eftersom det kanske är folk där som inte vill vara med på fota ^^  

Av My - 3 februari 2012 22:45

Av My - 3 februari 2012 19:05


Alla mina planer i dag förstördes, det tjänns som att hela världen är en evighet i från mig... tjänner mig typ fett deppig vet inte varför det kom bara nu, det blev som ett hål ^^ 

hur kan det komma sig?? jag har ju allt en människa behöver och mycket mer som jag inte äns behöver... 

Mäniskor som älskar än som är det viktigaste, men just nu tjänns det som att jag är 100 meter i från det.

Jag har tak över huvudet, mat på borde och rena kläder där på.


Tror det löser sig, fick just lite bättre nyheter XD   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards