myhello

Alla inlägg under februari 2012

Av My - 14 februari 2012 19:53

Känslan när man kommer hem och sin älskade MAMMA har bakat en rosa jätte fin tårta <3<3<3<3

Till mat ficksade mamma Hjärt korvar med makaroner :D <3 

FeeL The Love<3 


Älskar er och ha en kärleksfull alla hjärtans dag <3

 

Vet ni det ser sjukt äkligt ut med stor bild men det var det inte <3

 

Nu ska vi fika (har längtat) <3<3 TACK MAMMA 



I vår familj kom vi överäns om att vi inte skulle köpa någonting till varandra men det här är ju mycket bättre <3

Av My - 13 februari 2012 21:49

Just setat med Hanna i luren,

pratade i ca 45 min och det är inte bra för handleden den fick lite damp.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord (skönt att bara få prata i bland).

Älskar dig Hanna och saknar dig sjukt mycket <3


Men den här känslan när man bara kan prata om helt ranbom grejer... <3 :D


 

Av My - 13 februari 2012 07:15

Godmorgon!

Nu blir det frukost och DISNEY Låtar (in my heart)

Ny vecka nudå, får se vad man får av den.. 

Typ 5 Prov och säkert lite läxor... Så det blir vell plugga, scouter, bad och Zumba på kvällarna :D 

                  Underbart :D älskar disney filmer och låtarna gör dem ju bara ännu bättre <3

Av My - 12 februari 2012 22:30

   '

Nu ska jag sova efter en dag springande i trapphuset med en massa lådor.

Min syster och hennes kille kom förbi i dag och hämtade masser av hennes låder, eftersom hon har flytta :(

Men men livet förändras tänk när man är stor och måste stå på egna ben, änsålänge har man mamma och pappa att luta sig i mot om man snubblar.. 

Jag älskar min familj så otroligt mycket, dem betyder värkligen allt för mig. Jag har sakt det här en massa gånger men även om jag skriver det här hundra gånger till så kommer det inte kunna beskriva mina tjänslor för dem. 

Visst i bland blir man trött på dem, händer inte ofta men någon gång i bland. 

Men det gör ju bara sitt jobb, skyddar en från fara men dem gör ju det för att dem älskar en <3


Skulle inte börja snacka om det här men det blev bara så, i gentligen tänkte jag bara säga godnatt :D 

Sovgott! <3

Får se om jag hinner skriva i morgon. 


Av My - 12 februari 2012 17:54

Nu är det söndag och i morgon är det skola i gen, TaGGa inför alla prov vi har den här veckan.. 


Har hittat en nu sysselsättning, en så kallad rubiks kub (alla ni  vet vell var det är) 

Hittade en för 10 kr på coop!

 

Kolla är fett stålt klarade alla sidor XD Eller??..... 



Nej inte riktigt, klarar en sida i alla fall XD nästan två.. 

 

  Så här ser min ut :D

Av My - 11 februari 2012 17:15

Hejsan! 

Vi har precis försökt göra exotisk fruktsallad  :D 

VARNING, det blev inge bra!

Ska nog göra fruktsallad som man vet va frukterna är och smakar, och vad man ska göra med dem.. 

Vi petade i en massa frukter som vi hittaade XD den ända jag fattade var typ mango och kokosnöt .

 


Mamma och Pappas fina sammarbeate för att få upp en kokosnöt :D


   


VI LYCKADES <3!

Av My - 9 februari 2012 15:51

Det här gjorde jag på engelskan XD Gör som jag säger nu okej

(eller ni som inte vet vad det går ut på)

Fuska inte!!




1: Läs den här texten 



"Jabberwocky"


'Twas brillig, and the slithy toves
Did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves,
And the mome raths outgrabe.


"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"


He took his vorpal sword in hand:
Long time the manxome foe he sought--
So rested he by the Tumtum tree,
And stood awhile in thought.


And as in uffish thought he stood,
The Jabberwock, with eyes of flame,
Came whiffling through the tulgey wood,
And burbled as it came!


One, two! One, two! and through and through
The vorpal blade went snicker-snack!
He left it dead, and with its head
He went galumphing back.


"And hast thou slain the Jabberwock?
Come to my arms, my beamish boy!
O frabjous day! Callooh! Callay!"
He chortled in his joy.


'Twas brillig, and the slithy toves
Did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves,
And the mome raths outgrabe.



2: Översätt texten så ni förstår  (inte tillåtet med google översätt)



3: Förstod ni? 


Inte jag, vill värkligen veta vad ni översatte den till, Eftersom alla ord som är understrykna inte finns :D 

Hihihihihih ^^


Ni vet alice i underlandet med johnny depp då är det ju en jabberwockey.... 

i den här scenen så läser han den där texten --->




Har inte så mycket att säga ska på zumba med emma lite senare, TAGGA! :D 

Av My - 8 februari 2012 17:56

 



SNART är det prao! har hjätte svårt att välja vad jag vill göra.

Man måste ha hittat en prao innan sportlovet som är snart, det kommer bli så roligt.

Vi ska på prao i två veckor

(skulle kunna dela upp det så jag jobbar på ett jobb en vecka och ett annat veckan efter)

Får se hur det blir men jag är fett taggad^^, bara det att jag är närvös för att inte hitta någon :/

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards