myhello

Alla inlägg under februari 2012

Av My - 20 februari 2012 18:00




    

Jag och Linnèa lödde i dag på träslöjden :D

HAHAHA det blev fett hett nej en jag typ brände mig^^ 


HAHAHAAHAHA tittar på oliver och gänget XD Älskar tito det är världens underbarase karaktär <3

Av My - 20 februari 2012 16:46

Är så himla taggad för sommaren, Längtar sjukt mycket.

Har väldigt mycket planerat både med tjejerna, familjen och på egen hand <3 

 

LÄNGTAR!



Av My - 18 februari 2012 13:42

Hejsan alla! 

Hade inga planer för dagen men nu har jag XD 

Jag och amanda ska åka och titta på Teather/ dansuppvisning/ musikal Vet inte riktigt vilken kategori det är men vi ska ta kvart över tåget (Juste vi ska se aristocats för er som inte förstog överskriften) XD

Aja nu åste jag göra mig i ordning.. :D

Hoppas den är Bra, min kompis är med i den så den måste ju vara bra,, <3<3

 

Av My - 17 februari 2012 21:13

Badat för att få upp värmen efter att stått ute i det kalla vädret ^^

Skulle tittat på film med adde och gänget XD (orkade inte skriva alla namn)

HAHA men jag orkar inte sry hörni :/ 

Lessen för kvaleten på mina bilder XD men bara ni ser vad det ska föreställa..      

Av My - 17 februari 2012 20:56

 


Vet ni vi frös om fötterna... HAHA men det var det värt vi fick i hop 1000 kr och vi hade inte äns höga priser :D 


TIPS:


  • Säg hej till folk som går förbi annars skiter dem i att du står där. 
  • Ta inte för höga priser...
  • Börja sälja tidigt för på kvällen vill folk bara hem så fort som möjligt.... 
  • Va trevlig!
  • Se glad ut som att du tycker det är jätte kul även fast du fryser och tycker det är tråkigt :D 
  • Om du tänkte sälja för 20 ke men dem har bara 17 så sälj för det :) 
  • M.m vi kom på massa tips som vi inte tänkte på i början


Av My - 16 februari 2012 21:30

Usch! Mamma ligger helt död på soffan och mår piss, tjänner att jag håller på att bli smittad... 

Alla är sjuka det är helt sjukt XD (HIHIHI fattade ni?) 

Nej men det är faktist så, det går vell något virus i skolan och på jobbena nu   :|


(^0^) Prositt.... 

 

Av My - 16 februari 2012 18:52

Idag fyller min KUSIN 20 år. GRATTIS ^^

Skulle åkt till honom men det blev ändrade planer.. 

Ha en underbar 20 års dag :D 

   



HAHAHAHAHAH han skulle gå och köpa sprit på systemet bara för att eftersom han fick XD HAHA och så behövde han inte äns visa lägg..... tyckte det var as kul!! ^^

Av My - 16 februari 2012 18:17

Tjoo, nu försöker man bara någonting tills i morgon för då ska man stå och sälja fika för att få i hop pengar till klassresan.. :D 

Det som var jobbigt är att vi inte har något mjöl så jag fick hitta på någontign annat skumt ^^ det blev havreflarn typ XD 

       

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards