myhello

Alla inlägg under januari 2012

Av My - 3 januari 2012 11:29

Det kommer bli bålig uppdatering från i dag och den här veckan. 

Jag ska jobba på kista mässan(husdjurs mässan) och det kommer inte finnas tillgångar till datorer. 

Men ni får hare och när jag kommer hem så kommer nog lite bilder mm :D 

 

Förra året (kanske förr förra)   

Av My - 2 januari 2012 00:47

Gammal engelska berättelse.... Författare: Victoria och My <3


The flower played basketboll inthe garden, whit his bestfriend the couth. suddenly the clock come flying whit a pistol in his hand, put your hand upp and give me your future! he sad

The flowers heart started to burn. The book was a superhero and came runing alone in the darknes. And started to talk whit a dragon about trainers... 


THE AND 




Prattar med massa flummiga typer på skype... Typ Adde, hanna, tiffa och linus ett litet tag XD 

Men jag tror alla är lite äver trötta.. :D 

Av My - 1 januari 2012 19:37

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma och Pappa <3 
3. Hur lång är du? - 1,67 (tror jag) 
4. Vad väger du? - De ni (vet faktist inte) 
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Hmm, kung fu panda 2
6. Skriv hela ditt senaste sms - Gott Nytt år <3 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Båda, men jag smsar oftast... 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - inget av det( sambo) 
9. När såg du senast din mamma? - Nuu 
10. Icke godkänt i något ämne? - Nej då jag är godkänd 
11. A eller B  i något? - Japp :D 
12. När vaknade du idag? - 11.00 ca 
13. Vilken är din favoritplats? - hemma <3 
14. Vilken plats föredrar du minst? -  SO klassrumet 
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Hmm, tror sverige :D 
17. Vad sover du i? - en stor t-shirt ^^
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 
19. Var har du bott/bor? - Någonstans i sverige XD 
20. Tycker du om kinamat? - Lite, mäst wok 
21. Tycker du om kaffe? - Japp, med mjölk och socker.. Men bara mjölk funkar i bland. 
22. Vad dricker du helst till frukost? -  Olika 
23. Kan du spela poker? - Nästan 
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Japp :D 
25. Vill du ha barn? - Ja det är klart, men inte nu.. 
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och lite spanska 
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Neeej, men vill(utan att skada mig) 
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - HAVET så klart... 
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Saker man behövet... 
31. Kan du rulla med tungan? - Vaa? vet inte vad det innebär 
32. Vem är den roligaste människan du känner?- HAHAHAH så många  
33. Vad har du för ringsignal? - Hmm, beat it tror jag för det är den högsta XD 
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Jaa, ett par randiga byxor och något mer kommer inte i håg ^^ 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Ljus 
36. Kan du byta olja på bilen? - Jupp, nästan i alla fall :D 
37. Vilken var den senaste boken du läste? -  ''Vet inte va den heter (låser den nu men har alldrig tittat på namnet tror jag!! (det kan vara "det stormar")
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - HAHA nejj
39. Dansar du i bilen? - Mm, jag och mamma :) 
40. När var du i kyrkan senast? - Rätt länge sen (vet inte datumet) 
41. Hur många hål har du? - HAHAHAHAH, frågan kan man tolka på fler sätt men ( två i öronen) XD 
42. Har du någon piercing? - Om hål i öronen räknas :D
43. Har du någon tatuering? - noppp 
44. Gillar du någon just nu? - Lite, men inte så mycket för tillfälet (om dem syftar på en kille) 
45. Har du provat droger? - Nej.......... 
46. Provat röka eller snusa? -  Alldrig... Kommer alldrig hända ingen kan tvinga mig :O 
47. Har du pojkvän/flickvän? - Nej inte för tillfälet  
48. Vad är ditt mobil nummer? De ni 
49. Vad ska du göra ikväll? - Vi är hoss några så jag ska nog tillbringa kvällen med dem och sen sova :D 
50. Har du några syskon? - EN SYSTER <3<3<3<3
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? -  150 kr kanske. :D 

Av My - 1 januari 2012 17:36

Ny är det ett nytt år, jag klarade mig bra genom 2011..  Hoppas att 2012 har lika mycket att erbjuda. 


I år:

  • 15 år 
  • Börja 9:an 
  • Mamma 40 år 
  • Moppe kort i fall man tycker det är kul(troligtvis inte tjänner mig mer taggad på bil sen) 
  • Jorden ska gå under XD eller?? 
  • SKA börja jogga(försöka i alla fall, min kondis suggggger)
  • Träffa nytt trevligt folk och bygga broar( det är ett tale sätt jag lovar jag ska inte snikra) 
  • Lära mig ett och annat 
  • Och massa mer.... 

Hoppas ni kommer få ett bra år!


BIlder från 2011 :D 

                                                                 

HAr hunnit radera rätt mycket bilder men hittade några :D  

Av My - 1 januari 2012 17:27

Man måste ju tästa mycket här i världen. i går åt jag mussla och ostron XD det är inget jar rekomenderar men jag tycker ni borde smaka.. 

Jag här ätit escargo(Snigel) Det smakade ingenting utom att dem låg i vitlökssås och det smakade mycket(den är som en vanlig köttbit, den är inte slämmig). 

Och sen har jag ätit Pilgrimsmusslor,det är länge sen så jag kommer inte riktigt i håg men jag tror inte det var ganska gått. Jag skulle vilja äta bleckfisk och Ål (bara för att se hur det smakar) 

Det var inget jag gillade så mycket men det funkar om man är hungrig :D   det jag gör fel när jag äter skumma saker som man inte är van vid det är att man har förutfattade meningar... (försök att inte ha det) 

     


   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards