myhello

Alla inlägg under januari 2012

Av My - 17 januari 2012 20:46

Vi har gått i skolan en vecka och vi har redan fett mycket läxor får typ panik :D '

tycker inte om läxor..


So läxa, teknik prov, engelska läxa, hemkunskaps läxa...

och sen är det så mycket annat som händer just för tillfället så har jag fullt upp och kommer nog vara så den här månaden innan man får koll på grejerna :D 


Nejdå jag är inte strässad alls... eller??

I morgon är det komfermationsmöta också som börjar 17.00 

och i dag planerade jag en massa, gillar att min kalender redan är full typ och året har inte äns börjat. 

och alla mina planer det här året förstördes av komfermationen... 


Kan inte åka till norge, kan inte gå på uppcon mm 

aja det är bara en gång i livet man får komfermerasig och det kommer nog bli kul :D

 

EMMA är så sjukt söt..... <3<3<3<3

Av My - 16 januari 2012 15:51

Ny vecka, ny dag, nytt datum, ny tid XD 

MÅNDAG 

Fotograf: Emma och Amanda XD 

                                                               

Av My - 15 januari 2012 17:54

Hejsan alla sötnosar<3 

i dag satt jag på möte i över 5 timmar... vi planerade vårterminen, vi kom på en massa roliga grejer vi ska göra :D 

Men det jag mäst längtar till är hösttreminen som det ska hända grejer, synd bara att det kommer bli mer i skolan men det löser sig, tjänns som att jag ligger bra till. 

Sen följde jag med mamma och pappa och handlade mat på willys :D 

Längtar till sommaren.... <3<3<3  

Av My - 14 januari 2012 22:01

Klippte topparna i dag :D

Vill ha långt hår, snälla give mee.... 

Give give give, ska spara och bara klippa topparna hela tiden så det inte blir slitet.. 

Bra planer XD 



Juste vi tittade på fredagen den 13 i dag i stället.. 

Av My - 13 januari 2012 23:45

Sjooo, idag är det fredagen den 13.. Har inte haft otur på hela dagen jag har bara haft än underbar dag :D även fast det har varit skola så har det varit bra   


Hade hemkunskap i dag HAHA vi bakade knäckebröd XD Men det blev en helt flummig lektion..

 



Skräckfilm!! 

Klockan fem skulle jag vara hoss Vickan<3<3, föra att spela monopol :D HAHA jag vann...  eller??    Nej men det blev ovavgjort ^^ vi spelade till 21.30 sen drog vi(det var inte bara jag och vickan utan två till som är anonyma) till adde

när vi kom dit så va redan mange och alex där :D sen kom amanda också <3<3... 

Vi skulle titta på fredagen den 13 men det gjorde vi inte utan vi tittade på Kogänget XD XD XD HAAHHAHAHAHA 

Aja sen hade vi almänt mysigt :D 

Tack för en underbar kväll <3 :D 

 


Av My - 12 januari 2012 18:55

Nuu har hän äntligen skrivit på kontraktet för Allsång på skanske <3<3

TAGGA inför SOMMAER 2012 <3<3 XD    


Av My - 12 januari 2012 18:33

Nu har min i phone kommit, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT GLAD JAG ÄR... 

TACK MAMMA OCH PAPPA


<3<3<3<3<3 ÄLSKAR ER <3<3<3<3<3<3

Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss 


Av My - 12 januari 2012 18:06

Vet inte vart jag ska börja, har hänt så sjukt mycket men vi börjar på kista mässan.. 


På kista mässan träffade jag en massa trevliga människor som man inte sätt på länge:: 

T.ex Tippe, Linus, Bille, Maria, Karolin, Jesper, lollo, Sanna, Malin.. mm! 

I gentligen är det väldigt tråkigt att jobba där, jag har gått över 2 mil varje dag och varit i en miljö som kroppen inte pallar.. Men på något sätt blir det ju fortfarande kul, framföralt på kvällarna...

Vi har hoppat agilitty( har nada aning om hur det stavas) HAHA, sen har vi kört skattjackt(det är när man får en ledtråd som leder till ett ställe och där får man en nu ledtråd som leder till ett annat ställe) HAAHAHAH det var sjukt kul eftersom vi hade hela kista mässan för oss själva. Jag och malin vann alla kvällar jag sov där (HAAHAHA vi två är helt störda i huvudet och vi tänker lika osmart så det blir rätt till slut XD XD XD HAAHAH fan va kul vi hade malin.. 


Kväll nummer 4 orkade jag inte sova på mässan jag mådde sjukt dåligt av den luften som var där inne så jag sov hemma hos linus och då kom tippe också :) <3<3 

När vi kom hem till honom var det 8 grader så vi var tvungen att elda, och så drack vi glögg för att bli varma XD 

Aja vi flummade hela kvällen och spelade massa skumma spel... Brr Brrr (bara tippe och linus fattar det där)  


Så i hel het var det BRA <3<3<3 fast JOBBIT 

       

 

Juste vi fick gratis pennor och ramlösa XD eller det fans ju där och vi tog :D 

 

Två av dem som som där med mig XD 


Har inte så många bra bilder( har en fin bild på tippe som jag tycker är bra men jag vet inte om hon håller med) 


Lite om kista XD Hände massa mer men jag kan ju inte skriva allt <3 

Hej då :D 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards