myhello

Alla inlägg under januari 2012

Av My - 23 januari 2012 21:14

Tjoo, Nu ligger det äntligen vit fluffig snö på marken XD 

Ca 30 cm :D Nu kan man åka pulka och skridskor och kanske bli blöt av ett snöbollskrig. 

Har faktist längtat lite till snön även fast jag inte är så försust i den <3<3 

       

På väg till skolan :D 

Av My - 21 januari 2012 22:30

            Sen köppte jag ett till XD HAAH hittade massa men jag kan ju inte köpa alla eller?? HAAHAHHAHAHA det var ju rea mn måste ju passa på... <3<3

Av My - 21 januari 2012 21:00

HAHHA hade en mysig och trevlig dag med familjen, vist vi kanske har växt i från en stor del av museet, men bara att få tid med familjen betyder ju allt <3<3 och att få vara alla tillsamans nu när min syster är här.. 

<3<3<3<3<3<3  ÄLSKAR ER SÅ SJUKT MYCKET NI BETYDER ALLT FÖR MIG <3<3<3<3<3

                   


  

Av My - 21 januari 2012 14:15

Tjaa, Min syster Kom i dag <3<3

Så vi åkte till naturhistoriskamuseet, för hon har en skoluppgift som hon måste göra här XD var sjukt länge sen jag var här och nu står jag och tittar på en LÄSKIG dinosarkie XD


Kommer nog upp bilder när jag kommer hem :D

Hare gott gymmi spott! 

Av My - 21 januari 2012 10:26

Igår slog fredagsmysarna till igen.... :O 

Vad kan dem ha gjort?? 

Dem tittade inte på kogänget ben här gången...

Uton på kogänget två XD Nej skoja men i går va vi i gen vi åkte först skridskor sen klockan 21.00 gick vi till mange och tittade på film XD 


 

Av My - 19 januari 2012 17:54

HAAHAHAHAHAHAHHAHAHA Ska följa med emma och emmas mamma på zumba... 

Fast vi kommer inte åka om det fortsätter snö så här mycket, SÅÅÅ SLUTA SNÖA för jag är fett taggad... 

HAHAHAHA fatta att dansa och man tränar samtidigt... eller i alla fall frö mig för jag gillar att dansa XD 



              HATARRRRRR den röda texten som kommer när jag fottar med min kamera( eller där det står datum för de är inte ännnnnnnns rätt)   




HAr inget mer att säga, har varit än väldigt flummig dag i skolan framföralt innan lunchen det kan mange och alex och en massa fler hålla med om...... 

Av My - 18 januari 2012 21:01

HAHAHA fan va kul.... fört viste jag inte om jag skulle komförmera mig för komfermationen förstörde allt men nu vet jag att jag ska det var as mysigt XD 

ALLA tycker säkert att jag är värsta nörden, eller det tyckte många i klassen i alla fall men så fall får ni tycka det och skyll er själva för det ni missar :D 


Okej det var mycket trevligare än vad jag hade trott.... 

Längtar till nästa gång :D 

Sryy att den är vänd men jag kan inte ändra det.... för det är något skydd på mobilen som säger att det inte gårXD

nu undrar många av er vad mobilen har med saken att göra men det är något skumt i alla fall ^^


Hej då alla igelkottar... Vah?? fråga inte  


Av My - 18 januari 2012 20:59

HAAHHAHH YMCA på mattelektionen med JACK XD XD XD 

HHAHAHA varför är den upp och ner eller är den bara det för mig?? gick den äns in som en video???


 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards